Nie odpala na PB ani na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nie odpala na PB ani na LPG

Postprzez Tapi » 7 paź 2009, o 23:18

Panowie mam poważny problem. jechałem dziś do pracy nie ujechałem za daleko swoim gofrem az mi zgasł próbowałem odpalić go na benzynie ale ani na benzynie ani na LPG nie odpalił rozrusznik chodzi akumulator jest ok ale nie odpalił za żadnym razem .

dzisiaj z rana był ok a wieczorem klęknął na amen .

to golf 3 silnik 1,6 ABU
rocznik 94 nigdy nie miałem poważniejszych problemów z nim aż do dnia dzisiejszego.

nawet podczas holowania niezatrybił choćby na moment całkowity brak reakcji.

pomocy
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Nie odpala na PB ani na LPG

 

Postprzez Bolek III » 8 paź 2009, o 00:22

A wpadłeś może w jakąś dziure czy coś ? Zgasł tak jak byś zgasił czy może pierw sie dziwnie zachowywał ?
A i moim zdaniem zrobiłeś błąd że próbowałeś odpalać na holu ... mogłeś coś przestawić w rozrządzie.
I Love My Golf ;PP
Bolek III
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: Myślibórz

Postprzez Tapi » 8 paź 2009, o 02:17

nie wpadłem w dziurę.
jak przyjechałem z rana działał ok wieczorem chciałem jechać do pracy a on ujechał paręnaście metrów i odmówił posłuszeństwa. nie odpalił ani na benzynie ani na LPG w żaden sposób. :-o
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Postprzez pawelek03576 » 8 paź 2009, o 08:17

Tapi, pierwsze co to sprawdź czy jest iskra na świecach
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez prezesik » 8 paź 2009, o 09:41

także radze zdjąć kopułkę i sprawdzić w środku węglik, który daje iskrę na palec rozdzielacza, często one sie kończą lub kruszeją

Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Tapi » 8 paź 2009, o 13:55

Palec zapłonowy i cała kopułka była wymieniana 4 miesiące temu byłem u mechanika dzisiaj i stwierdził ze poszedł moduł z cewką zapłonową ponieważ nie ma iskry na żaden świecy ani na głównym kablu od cewki.

wymiana 241 zł koszt cewki z modułem firmy Beru :-o
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Postprzez prezesik » 8 paź 2009, o 17:52

a no niestety, BERU się ceni..
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 8 paź 2009, o 19:33

Tapi napisał(a):wymiana 241 zł koszt cewki z modułem firmy Beru
ale czy naprawione? Uważaj z zakupami, te same objawy daje uszkodzony czujnik halla, też częsta awaria. Poznasz po tym że obrotek jeśli go masz nie ruszy przy próbie odpalania jeśli winny jest hall. Jeśli nie masz obrotka znajdź szukają co zrobić żeby w okienku zegarka zamiast godziny pokazywały się obroty - to proste
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Tapi » 8 paź 2009, o 22:14

wiem przy próbie odpalania wskazówka od obrotomierza odchyliła sie ale nie znacznie co wskazuje ze czujnik halla jest dobry po zamontowaniu nowej cewki samochód odpalił od strzała wiec wszystko gra

[ Dodano: 2009-10-08, 22:16 ]
Teraz jedynie ostaje rozwiazanie zagadki nie działajacej sondy lambda która jak na sraczke nie działa wskazuje 0.43V i nic nie ruszy jej a zima sie zbliża chciałbym by spalał o wiele mniej niz 14 litrów gazu
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości