Nie odpala

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nie odpala

Postprzez KaMe101 » 9 lip 2012, o 10:36

Dzisiaj będę się brać za reanimacje golfa. Wczoraj jak jechałem to podczas jazdy ze stałymi obrotami(2600obr/min) nagle same obroty skakały o 200 w górę lub w dół. Na zapłonie obroty również się same obroty podnosiły o 200-400 obr/min, i czasami sama się zaświecała kontrolka hamulca ręcznego i przy tych skokach obrotów było cykanie. Podczas jazdy samochód na LPG i PB pracował normalnie(nie wliczając tych skoków obrotów samoistnych) ale np przy dojeżdżaniu do świateł i przy wysprzęglaniu obroty przez chwile trzymały a później nagle spadały i samochód miał problemy z odpaleniem. Wcześniej z problemami ale jeszcze odpalał aż w pewnym momencie nie zapalił ani z kluczyka ani na krótko.
Te skoki obrotów można kierować w stronę kostki stacyjki np brak styków lub zwarcie na kostce.
Hmmm problemy z odpalanie stawiałbym na palec rozdzielacza i kopułkę, ale czy jest takie rozwiązanie w silniku AFT?
Aha i czy brak odpalania może być wina że czujnik Hall'a na wałku rozrządu ma sygnał poza wartościami?
Jeżeli macie inne pomysły co może być nie tak piszcie ; )
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Nie odpala

 

Postprzez pablos » 9 lip 2012, o 12:38

co do odpalania to ja bym stawiał na cewke zapłonową
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez pietrasiak2 » 9 lip 2012, o 12:50

A w trakcie odpalania nie gasną tobie kontrolki? Sprawdzałeś czy jest iskra ? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Emiczka » 9 lip 2012, o 14:26

Jak jest iskra to podejrzewam cewke.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez KaMe101 » 9 lip 2012, o 15:10

Po podpięciu pod VAGa nie wyrzuca błędu czujnika Hall'a co jest dziwne bo zawsze był. Błąd był czujnika Hall'a na aparacie zapłonowym, czyżby aparat umarł?

[ Dodano: 2012-07-09, 21:16 ]
Brak iskry. Grafit w kopułce się rozleciał. Jutro kupię kopułkę i palec rozdzielacza i zobaczę jaki wynik tego będzie.

[ Dodano: 2012-07-11, 15:01 ]
Przyczyny znalezione tylko ciężko zgadnąć co dokładnie się zepsuło. Poruszałem kablem który idzie od aparatu do cewki i kablem który idzie z przewodami do cewki i golf wczoraj zagadał ale dzisiaj znowu nic. I pytanie czy to może być uszkodzona cewka czy immobilizer zwariował?
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez ci-nek » 27 lip 2012, o 13:25

miałem podobnie, co prawda nadal nie moge odpalić, ale przejzałem rpzewody i okazało się że 4 były przetarte, zobacz czy nie mas znigdzie zwarcia
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości