nie pali na goracym silniku 2.0 115km silnik 2e 92r

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

nie pali na goracym silniku 2.0 115km silnik 2e 92r

Postprzez robson2314 » 24 mar 2012, o 21:12

witam serdecznie bo mam problem ze swoim golfikiem 3 GTI 2.0 115KM silnik 2E rok 1992 otoz auto nie chce mi palic gdy jest cieply ale kreci. nie gasnie w czasie jazdy ani nic sie nie dzieje niepokojacego oprocz tego palenia na cieplym silniku na zimnym jest wszystko ok moje pytanie czym to moze byc spowodowane czujnikiem halla czy calym aparatem zaplonowym a moze jeszcze cos innego prosze o pomoc czy ten silnik posiada czujnik polozenia walu? czy tylko czujnik halla? jeszcze raz prosze o pomoc
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

nie pali na goracym silniku 2.0 115km silnik 2e 92r

 

Postprzez PabloSBT » 24 mar 2012, o 22:25

na ciepłym zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury który jest w króćcu z którego wychodzą węże do chłodnicy nie wiem czy masz 2 czujniki czy 1 jak masz 2 to włącz zapłon żeby pokazywało temperaturę i zdejmij 1 wtyczkę jak opadnie wskazówka od temp to załóż tą wtyczkę i zdejmij drugą i spróbuj odpalić jak odpali to do wymiany czujnik temperatury :) w 2.0 chyba były 2 czujniki z tego co pamiętam jeden od zegarów a drugi od ECU więc próbuj z wtyczkami tak jak mówiłem :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez robson2314 » 24 mar 2012, o 22:34

mam jeden czujnik w tym trojniku na cztery piny on pokazuje temperature na zegarach i jego wymienilem lecz problem nie zniknal:(
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez PabloSBT » 24 mar 2012, o 23:32

no to jak bedzie ciepły to zdejmij mu kabel środkowy z kopułki i niech ktoś zakreci a ty patrz czy jest iskra jak nie ma to na 95procent bedzie to cewka a jak bedzie iskra to zalóz kabel do kopułki a zdejm przy świecy i tez niech ktoś zakreci jak nie bedzie iskry to sprawdz kopułke czy nie jest zaśniedziała i wymień palec jak jest stary. Jak by to był czujnik halla to by ci gasł w czasie jazdy i by słabł przy wyprzedzaniu, wydaje mi sie ze u ciebie to bedzie coś prostego a nie czujnik halla
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez robson2314 » 25 mar 2012, o 00:01

przy swiecach to jest iskra bo juz sprawdzalem przy kopulce jutro sprawdze. no wlasnie to jest dziwne bo nic sie nie dzieje jak wyprzedzam i jade normalnie nie szarpie normalnie wchodzi na obroty a i nie gasnie w czasie jazdy
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez PabloSBT » 25 mar 2012, o 00:25

robson2314 napisał(a):przy swiecach to jest iskra bo juz sprawdzalem przy kopulce jutro sprawdze. no wlasnie to jest dziwne bo nic sie nie dzieje jak wyprzedzam i jade normalnie nie szarpie normalnie wchodzi na obroty a i nie gasnie w czasie jazdy
jak jest przy świecy iskra to przy kopułce tez bedzie, jakiej firmy kupiłes ten czujnik temperatury? Sprawdz jeszcze tak jak pisałem ten czujnik odpinajac wtyczke i zapal:) jak bedzie to samo to dalej bedziemy myśleć;) a i jeszcze jedno na obu paliwach nie chce zapalic czy tylko na benzynie?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez robson2314 » 25 mar 2012, o 00:42

czujnik to jakis zamiennik za 21zl wczesniej byl boscha ale zle wskazywal temp i myslalem ze to przez to dlatego wymienilem go. tak na obu paliwach nie chce zapalic treba poczekac jakies 30min i znow odpala

[ Dodano: 2012-03-25, 12:53 ]
witam chcialem dzisiaj zrobic tak jak kazales z tymi czujnikami ale nie raz normalnie pali na goracym silniku no i dzisiaj tez caly czas pali no jak na zlosc bo jezdze jak glupi w ta i z powrotem gasze czekam chwilke odpalam a on pali i juz nie wiem jaka to przyczyna. a i ten czujnik ECU to jest w chlodnicy? ten co zalacza wentylator tak?

[ Dodano: 2012-03-25, 14:03 ]
ma ktoś moze jeszcze jakis pomysl co jest przyczyna tego wszystkiego?
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez pablomed » 25 mar 2012, o 21:57

robson2314, na 2E zjadłem zęby ale niestety to jest usterka sporadyczna i nie podam ci diagnozy. W każdym razie o czujniku temperatury zapomnij nie jest winien, czujnika położenia wału nie masz. Hall owszem może dawać taki problem ale już by się dawno zepsuł całkiem, mimo to warto jeszcze raz sprawdzić czy faktycznie iskra jest oczywiście w taki momencie jak nie chce odpalić. Jeśli iskry nie będzie to pewnie hall, albo cewka albo kostka stacyjki. Pytanie czy masz LPG jeszcze. I w dalszej kolejności masz przepływomierz do sprawdzenia, TPS, regulator ciśnienia paliwa, wszystko opisane na forum
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez robson2314 » 25 mar 2012, o 22:10

gaz jest i calkiem dobrze chodzi jak na gazie.... jezeli chodzi o iskre to wlasnie patrzylem jak nie chcial zapalic i iskra byla. palec i kopulka mysle ze w bardzo dobrym stanie. hall tez mi nie pasuje bo by w czasie jazdy cos sie dzialo a tu nic cisza i spokoj a ta cewke mozna jakos sprawdzic?
hmm przeplywomierz chyba by dawal falowane obroty czy nie?
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez trollu » 26 mar 2012, o 00:34

miałem podobny przypadek. silnik gorący i zdychał podczas jazdy, czasami odpalał od razu, czasami po minucie,nieraz po 30min. winna była cewka
jakbyś miał możliwość pojeżdżenia trochę na innej cewce to może by coś się wyjaśniło. jakby dalej gasnął to przynajmniej jedną rzecz byś wyeliminował
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez robson2314 » 26 mar 2012, o 15:21

trollu dzieki za podpowiedz a gdzie ta cewka sie znajduje i jakie mniej wiecej sa jej koszty aha no i czy dam rade to sam wymienic???
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez trollu » 26 mar 2012, o 16:09

Obrazek
cewka zaznaczona czerwonym kwadracikiem. ja dałem 60 za jakiegoś chinola ale hula bez problemu, przynajmniej na razie
nie powinieneś mieć problemu z jej wymianą ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - - https://www.producentbasenow.com.pl/slask/budowa-basenow-bytom.php



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 27 gości