nie przepala na benzynie przy odpalaniu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez adik2242 » 27 gru 2012, o 16:00

Witam. mam problem i proszę was o pomoc ponieważ jestem samoukiem jak większość z nas
w tym kraju. Bardzo proszę o odpowiedzi tylko osób które mają dużą wiedzę i są pewni a nie przypuszczają ponieważ przypuszczenia sami wiecie drogo nas kosztują ale do rzeczy.
Otórz niedawno kupiłem golfa 3 i zawsze przy odpaleniu mojego golfika na benzynie przez pierwsze minuty ma on problem,
nie daje rady przepalić benzynki widać ze ma ciężko po dodaniu gazu zalewa się całkiem i gaśnie albo chodzi na dwa gary. Gdy zapale go nie wciskając gazu po jakiś dwoch minutach zaczyna normalnie pracować, natomiast na gazie odpala i chodzi LUX.
Świce wymieniłem, kable, filtr paliwa i powietrza.pompka paliwa chodzi ok. Klemy odłaczyłem na cały dzień i bez zmian.
Po wyjęciu świec zauważyłem że są całe czarne i z rury idzie kupa białego dymu w tym czuć dość
intensywnie benzyne i pod korkiem zbiera się taka bieła maż na dodatek płyn ucieka ale nie ma żadnych śladów wycieku.
Ostatnio czyściłem odmy z tago białego masła bo tam też to było i poprawiłem kabel od cewki był trochę przetarty po tym zabiegu przez parę dni było ok ale znowu problem powrócił.

Bardzo proszę o pomoc ponieważ to auto jest dla mnie wielką zagadką i nie umiem sam sobie poradzić, ręce mi opadają a portfel błyskawicznie się kurczy. :-(
adik2242
Berbeć

Postprzez nitek » 27 gru 2012, o 16:49

proponuje sprawdzic sonde lambde
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
nitek
Czytacz

Postprzez pietrasiak2 » 29 gru 2012, o 09:24

Po wyjęciu świec zauważyłem że są całe czarne i z rury idzie kupa białego dymu w tym czuć dość
intensywnie benzyne i pod korkiem zbiera się taka bieła maż na dodatek płyn ucieka ale nie ma żadnych śladów wycieku.