nie rowne obroty przez 3 minuty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

nie rowne obroty przez 3 minuty

Postprzez Buull » 15 gru 2008, o 08:39

witam. jak odpalam golfika to z rana lub jak dluzej postoi mam nie rowne obroty ale jak troche pochodzi ze 3 minuty to silnik juz chodzi normalnie. ostatnio kupilem nowe kable swiece i kopulke oraz palec. mechanik mi sprawdzil i powiedzial ze kupilem kable zle poniewaz mam przebicie na kablach i widac jak iskra sie przemieszcza po kablach. teraz moje pytanko czy te nie rowne obroty sa wlasnie od kabli?? czy jest tez taka mozliwosc ze spalanie gazu mi sie zwiekszylo czy to tez moze byc od kabli?? dodam ze za kable dalem 110zl.
Buull
Gaduła
 
Posty: 451
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 11:27
Lokalizacja: Płock

nie rowne obroty przez 3 minuty

 

Postprzez pawelek03576 » 15 gru 2008, o 11:20

witam jeśli po kablach skaczą iskry to niestety trzeba je wymienić bo może to być przyczyną nierównych obrotów i może warto wybrać sie na regulacje gazu
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez marcinkoz2910 » 15 gru 2008, o 17:08

Buull, regulacja gazu to jedno tak jak pisze pawelek03576, ale weź pod uwagę że masz silniczek 1.8 a tam lubi się brudzić przepustnica więc jej wyczyszczenie na pewno nie zaszkodzi
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez BORYSKA » 15 gru 2008, o 17:15

marcinkoz2910, CZYM CZYŚCIĆ?
Paper ścierny, jakieś chemikalia? Bo ja też mam nierówne obroty i nie mam już na niego żadnego pomysłu...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez arek ryba » 15 gru 2008, o 17:16

mam ten sam problem co Buull, przy silniku 1.8 właśnie jutro miałem sie zabrac za czyszczenie perzepustnicy słyszałem ze może pomóc :-P
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez marcinkoz2910 » 15 gru 2008, o 17:19

Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez BORYSKA » 15 gru 2008, o 17:27

marcinkoz2910, Dzięki

A co do adaptacji przepustnicy: czy jest jakiś "partyzancki" sposób żeby to zrobić? Tzn bez kompa?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez marcinkoz2910 » 16 gru 2008, o 00:17

BORYSKA, jeśli masz pedał gazu połączony z przepustnicą na lince to podczas czyszczenia odepnij klemy z akumulatora, po wyczyszczeniu skręcasz wszystko zakładasz klemy i zapalasz silnik i na jałowym biegu ma pracować aż bo włączenia się silnika od chłodnicy potem gasisz i masz gotowe ;] a jak masz gaz na potencjometrze to bez kompa się nie obejdzie
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez BORYSKA » 16 gru 2008, o 21:34

marcinkoz2910,

Aha, To takie BUTY... :-D
W takim razie jutro się biorę za przepustnicę :-)

Jeszcze takie pytanko- czytałem gdzieś (chyba "Sam naprawiam"), jak można sprawdzić i wyregulować przepustnicę i krokowca od biegu jałowego. W grę wchodziło ręczne (za pomocą stałego napięcia np z zasilacza) chowanie trzpienia krokowca do oporu a następnie wprowadzanie między niego a śrubę regulacyjną (tą na dźwigni przepustnicy) szczelinomierza i takie regulowanie tą śrubą aby wprowadzanie ww szczelinomierza (już po podpięciu go do rodzimej wtyczki) nie miało wpływu na obory jałowe. Co Ty na to???
Słyszałeś może o takiej metodzie?

[ Dodano: 2008-12-16, 20:36 ]
Dziś brakło czasu bo wymieniałem termostat. Stary się zablokował i mało mi wody nie zagotowało... :-x
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez marcinkoz2910 » 16 gru 2008, o 23:00

BORYSKA, nie wiem czy to zda egzamin taka metoda bo silnikiem steruje ECU a nie śrubki u nakrętki jak w maluchu :]
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez BORYSKA » 19 gru 2008, o 16:22

marcinkoz2910,
he,he :lol: :lol:

Może i racja...
Zrobię tak jak Ty piszesz. Ale też nasuwa mi się pytanie po co na ramieniu przepustnicy ta śrubka do regulacji?
Może to jest jakaś regulacja wstępna? W instrukcji mam napisane że luz między nią a trzpieniem silnika krokowego powinien wynosić od 0,4 do 0,6 mm
a skoro tak ma być to skąd ecu będzie wiedział że puściłem GAZ? Przecież wtedy ta śrubka nie zewrze stycznika biegu jałowego!

Wiem,wiem...

Im dalej w las tym więcej drzew :cry:
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez marcinkoz2910 » 19 gru 2008, o 17:32

BORYSKA, instalacja gazowa to nie moja działka ale wiem że tam się wycina sonde lambde i inne oszustwa aby ECU nie wiedziało na czym jeździ :hyhy: najpierw komp a potem dalej sie będziemy bawić :cwaniak: a ta śrubka to tak jak piszesz
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości