Nie rwie gleby jak trzeba :(

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nie rwie gleby jak trzeba :(

Postprzez trojeczkaGT » 14 sie 2011, o 20:04

witam mam pytanie otoz mam golfa 1.8 GT + gaz i czy to normalne ze nie da sie palic kapcia ? czy moze to wina sprzegla bo pozno mi bierze.

chyba musze go podkrecic by szybciej bralo i wtedy da sie ruszyc z piskiem opon ? nie zalezy mi na pisku ale na tym by sie zbieral szybciej spod swiatel bo teraz jak na 1.8 to tragedia

Prosze o rady czy co faktycznie sprzeglo go spowalnia ktore pozno bierze.

Pozdrawiam trojeczkagt
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Nie rwie gleby jak trzeba :(

 

Postprzez PabloSBT » 14 sie 2011, o 21:13

sprzęgło masz pewnie z samoregulatorem więc nie powinna to być wina linki no chyba że ci się ślizga, masz tak czasami że obroty rosną a samochód nie przyśpiesza ??

jak ci sie zagrzeje samochód to stań w miejscu zakręć do 3tys obr puść nagle sprzęgło i daj gaz w podłogę musi zakręcić kołami :D a jak nie to może masz dawkę gazu przykręconą i jest zamulony :P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez prezesik » 15 sie 2011, o 00:00

U mnie na koncowce sprzegla (tuz przed wymiana) tez nie moglem zakrecic kolami - wiem, slaby silnik 1.4 - silnik wtedy robil "Buuu" i dopiero sie raczyl zebrac, sprzeglo zaczelo sie slizgac. Pozniej doszly objawy z trudnoscia wyprzedzania, silnik wchodzil na obroty, lecz nie przyspieszal. Wymiana sprzegla zalatwila sprawe.
Silnik moze byc slabszzy jak masz stary uklad zaplonowy, czyli dawno nie wymieniale swiece, kopulka, palec i kable WN. Nalezy tez sprawdzic ustawienie zaplonu, bo jak bedzie zbyt pozny to tez nie przeryjesz gleby, za to na wyzszych obrotach bedzie mial "buta".
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez trojeczkaGT » 15 sie 2011, o 22:49

ok chodzi jak zloto :D troszke mialem za miekkie serce dla niego i dlatego nie rwal gleby hehe juz jest ok.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 16 sie 2011, o 12:51

PabloSBT napisał(a):sprzęgło masz pewnie z samoregulatorem więc nie powinna to być wina linki no chyba że ci się ślizga, masz tak czasami że obroty rosną a samochód nie przyśpiesza ??

jak ci sie zagrzeje samochód to stań w miejscu zakręć do 3tys obr puść nagle sprzęgło i daj gaz w podłogę musi zakręcić kołami :D a jak nie to może masz dawkę gazu przykręconą i jest zamulony :P


nie jest to czasem szkodliwe dla sprzęgła?
killah
 

Postprzez prezesik » 16 sie 2011, o 17:46

killah napisał(a):nie jest to czasem szkodliwe dla sprzęgła?
jeżeli jest $ na sprzęgło i oponki to nie :mrgreen:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości