Nie wiem co się dzieje, pomocy!!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nie wiem co się dzieje, pomocy!!!

Postprzez tarwat » 11 mar 2012, o 16:19

Posiadam golfa 3 silnik 1,4 ABD + LPG. Mój problem jest następujący, na postoju gdy silnik jest zimny, samochód w benzynie jak i na gazie pracuje dobrze, nie gubi obrotów (troszkę faluje), podczas jazdy gdy silnik robi się ciepły jest już coraz gorzej, gubi obroty tak jak by miał obciążenie, przy 80 stopniach silnika, w gazie gaśnie, traci moc i nie wiem co się dzieje, na benzynie trochę lepiej jest bo nie gaśnie ale spada nawet do 500 obrotów choć zdarzyło się parę razy że zgasł. Nie wiem co się dzieje, mój kolega jako "świeży" mechanik, mówi że czas na zmianę kabli i świec, czy to jest możliwe, że przez świece i kable podczas jazdy silnik po prostu gaśnie? Oczywiście gaśnie jak hamuję bez wrzuconego biegu. Na postoju przy 80 stopniach na benzynie jeszcze jako tako pracuje w miarę równo ale w gazie się strasznie zamula.
P.S. Każdy kabel od świecy jest inny, a z jednej świecy idą małe piorunki.
tarwat
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 10:52
Lokalizacja: Pruszków

Nie wiem co się dzieje, pomocy!!!

 

Postprzez bocian21a » 11 mar 2012, o 19:21

jak idą "piorunki" to znaczy że ma przebicie i jest do wymiany.. no a to może wpłynąć na to że nie ma siły i że obroty niskie..
bocian21a
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 19:22
Lokalizacja: Kępno

Postprzez DawidJG » 11 mar 2012, o 19:51

zmien kable i swiece ja mialem w hyundiu ostatnio taki problem i po zmianie kabli ustalo
tylko przy inst gazowej nie kupuj najtanszych kabli bo po miesiacu bedzie to samo kupuj kable od 100zl w gore boschowskie kup jest dobry stosunek ceny do jakosci
Avatar użytkownika
DawidJG
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 21:27
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Paweu » 11 mar 2012, o 19:53

na początek świece i kable.. Bo skoro przebicia na kablach WN nazywasz piorunkami .. to tam niezłą dyskoteke musisz mieć.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez DawidJG » 11 mar 2012, o 20:20

no kable zmieniaj na biegu zeby do jakiejs zwary i pozaru nie doszlo
Avatar użytkownika
DawidJG
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 21:27
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez PabloSBT » 11 mar 2012, o 21:31

najpierw musisz zrobić porządek z tymi kablami do lpg musi być sprawny układ zapłonowy jeśli wymienisz kable i dalej to samo będzie to stawiam na czujnik halla mi też na gazie najpierw gasł przy zmianie biegów (tylko jak był zagrzany) i tracił moc jak był ciepły :) bo uciekały zapłony po wymianie czujnika halla samochód lata nie zależnie od temperatury silnika :) cały czas tak samo ciągnie, dobrze by było sprawdzić go na Vagu czy nie ma błędu czujnika halla ale jak nie znasz nikogo kto ma VAGA i musiał byś jechać do warsztatu to według mnie lepiej kupić używany aparat zapłonowy i go wymienić w całości :) ja tak zrobiłem dałem 100 zł i sam wymieniłem aparat 5 min roboty :P tylko najpierw trzeba spisać nr z aparatu :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez pablomed » 11 mar 2012, o 23:21

tarwat, kable świece od razu, podejrzewam że problem całkiem nie ustąpi, to wówczas poczytaj jak i wykonaj reset ECU, jeśli pomoże to sporo porad znajdziesz co dalej
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez tarwat » 20 mar 2012, o 13:17

Sorry że tak długo, ale tak wyszło;) Wina świec i kabli była oczywiście;) Możliwe że tylko na chwilę to znikło ale na dzień dzisiejszy jest elegancko. Moc wróciła równo chodzi i przestał dużo palić, 150 km za 25 zł zrobiłem w LPG więc uważam że ta operacja zakończona jest sukcesem.
tarwat
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 10:52
Lokalizacja: Pruszków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości