Nie wyświetla ilości gazu/świece

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez tomek:) » 18 gru 2013, o 12:48

no ok sprobuje regulowac tym czujnikiem. Ale watpie w to ze cos to da. Ale warto sprobowac :-) a jak sie uda wstawic zdj to pokaze o co lata

[ Dodano: 2013-12-18, 12:25 ]
nic to nie pomoglo krecilem tym w prawo i w lewo a centralka i tak rezerwe pokazuje. Co to moze byc? Centralka do zmiany?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

 

Postprzez Emiczka » 18 gru 2013, o 13:32

Mnie sie wydaje, że i tak coś jest z tymi kablami.
Ja tak mam mam rezerwę i zeruje sobie licznik i liczę km mniej więcej jeżdżę tak 3 lata.
Popróbuj jeszcze z tymi kablami
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 18 gru 2013, o 13:45

tomek:) napisał(a):nic to nie pomoglo krecilem tym w prawo i w lewo a centralka i tak rezerwe pokazuje. Co to moze byc? Centralka do zmiany?

łatwo go sprawdzić to czujnik zbliżeniowy (magnetyczny) można go całkowicie wykręcić i zbliżyć kawałek metalu wtedy powinna dioda rezerwy świecić bądź nie. W zależności od sposobu wpinania go w układ centralki (zwarcie , bądź rozwarcie) Jeszcze jedna sprawa to prawidłowo ustawina wskazówka wobec blatu i obudowy wskaźnika .Z instalacji , które widziałem to na wskazówce jest wtopiony kawałek metalu (kontakt) i to on powoduje zadziałanie czujnika.
Podsumowanie jeśli ten czujnik "na sucho" nie zadziała to albo jest walnięty,może mieć przerwę w okablowaniu lub walnięta jest płytka,lub dioda w samym manipulatorze Tyle :-) :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez tomek:) » 18 gru 2013, o 13:53

Dzieki chlopaki za odpowiedzi. Jeszcze bende sie z tym bawil. Bo jazda na slepo to tak dziwnie.
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez trucker0000 » 18 gru 2013, o 20:33

Dziś dopiero miałem czas to sprawdzić i okazało się, że mam przerwany kabelek. A czy to pokrętło na wskaźniku butli to jest od ustawienia kiedy ma się zapalić rezerwa? Bo nie wiem czy dobrze myślę. Aaa i czy mogę mieć jeszcze pytanie dotyczące rozrządu? Chodzi o to czy pasek powinien być mocno napięty? Ile powinno być można go nagiąć palcem?
GOLF III 1.6 AEE 1997 B+G
trucker0000
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 gru 2013, o 22:26
Lokalizacja: WML

Postprzez łukasz1983 » 18 gru 2013, o 21:11

trucker0000, Pasek powinien być naciągnięty tak,żeby dał się przekręcić o 90 stopni,w połowie między dwoma kołami.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trucker0000 » 19 gru 2013, o 20:14

A co mi daje wykręcanie lub wkręcanie tego pokrętła które znajduję się na wskaźniku butli? Czy jeżeli je bardziej wkręcę to rezerwa zapali się szybciej, czy na odwrót?
GOLF III 1.6 AEE 1997 B+G
trucker0000
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 gru 2013, o 22:26
Lokalizacja: WML

Postprzez łukasz1983 » 19 gru 2013, o 20:20

trucker0000, Tym czujnikiem wystarczy ruszyć delikatnie i rezerwa pali się wcześniej lub później,w zależności w którą stronę przekręcisz.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trucker0000 » 19 gru 2013, o 21:48

Dzięki wielkie za pomoc :-)
GOLF III 1.6 AEE 1997 B+G
trucker0000
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 gru 2013, o 22:26
Lokalizacja: WML

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości