niechce odpalać silnik

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

niechce odpalać silnik

Postprzez bzy_mar » 24 sie 2008, o 09:25

Witam, byłem ostatnio u mechanika, żeby wymienił mi poduszkę pod wtryskiem bo były skoki obrotów, to zrobił jest w porządku, podregulował mi troszkę gaz, teraz nie mogę go odpalać! długo kręci, a w momencie gdy już odpali trzeba mu depnąć aby nie zgasł. Czy może być za mała dawka gazu ustawiona? tu pojawia się ten problem bo przecież odpalam go na benzynie. Co jest grane? podpowie mi ktoś?
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

niechce odpalać silnik

 

Postprzez marcinkoz2910 » 24 sie 2008, o 10:48

ja bym pojechał najpierw na komputer z min, bo może to robić jakiś czujni (czujnik temp. cieczy lub hall)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez uli » 24 sie 2008, o 11:07

marcinkoz2910 tak jak pisze kolega to wyglada na to co opisujesz, ze sie wcale ssanie nie zalacza. 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez marcinkoz2910 » 24 sie 2008, o 11:20

za załączanie ssana jest odpowiedzialny między innymi czujnik temperatury cieczy... może to on szaleć...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez bzy_mar » 24 sie 2008, o 12:07

Na kompie wykazało czujnik halla, a gość powiedział, że to jest taki fabryczny błąd w tej linii produkcyjnej tego golfika, ale jadę jeszcze raz do niego i mu napomnę jeszcze raz o tym i niech zbada ten temat dokładniej, narazie dzięki. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2008-08-24, 12:09 ]
A to że ssanie się nie załącza to może być walnięty silniczek krokowy? Bo on jest ponoć dobry u mnie.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez marcinkoz2910 » 24 sie 2008, o 12:13

może być ale jak by był walniety to by obroty szalały... a co do halla to bym pomyślał nad wymianą...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez uli » 24 sie 2008, o 14:29

z czujnikiem halla w 1.6 jest tak ze obroty moga szalec ale zazwyczaj on sobie gasnie kiedy chce i jest problem z opalaniem i tak co roz a czujnik temp ma wlasnie to ze moga szalec obroty bo zle czyta temp. i dopiera zla mieszanke wtedy. Ja mam 1.8 ale u mnie tez falowaly obroty czasem mialem 1100 a czasem 700 po wymianie czujnika jest ok. Nawet mozna rzec ze ksiazkowo. Czujnik wiele nie kosztuje jakies 20zl 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bzy_mar » 24 sie 2008, o 15:31

I tak dokładnie zrobię, kupię ten czujnik i sobie wymienię, bo jak obserwuje to widać jakby dostawał za małą mieszankę i on gaśnie, narazie dzięki, odezwę sie jak coś spróbuję zrobić w tym temacie. ;-)
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości