slush napisał(a):dzisiaj zauważyłem że na wyłączonym silniku radio gra mi dobrze bez zakłóceń a jak przekręcę kluczyk w stacyjce to mi zaczyna szumieć
nie masz filtra antenowego i jak przekręcisz kluczyk to na przewodach przy silniku masz napięcie zresztą wszystko zaczyna dostawać prąd (a wiemy że wzdłuż prostoliniowego przednika wytwarza się pole elektromagnetyczne co jest daje idealne zakłócenia dla radia)
A co do nierównej pracy silnika to polecam zajechać na komputer dzięki temu wykluczymy poważniejsze usterki.
A sprawdź:
Filtr powietrza i paliwa
A co do usterki może to być:
Silniczek krokowy
Czujnik biegu jałowego
Czujnik temperatury cieczy (nie zawsze VAG go widzi jako uszkodzonego a jednak po jego wymianie problem znika)
A co możesz juz wymienić to tak jak pisali Ci już koledzy:
Świece
Kable zapłonowe WN
Kopułkę z palcem (lub tylko wyczyść styki na początek)