Nierówna praca silnika

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nierówna praca silnika

Postprzez raiden112 » 16 wrz 2012, o 22:50

Gdy stoje na swiatłach albo odpale auto i jeszcze nie jade to obroty spadaja czasem ale nie zawsze do 900-800 i wtedy auto zaczyna drgać-hałasować nie wiem czego to jest wina świec czy łożyska oporowego no nie mam pojecia. Druga sprawa autko gdy jest zimne odpala bez problemu natomiast gdy jest cieply to ma male problemy z rozruchem. Dodam ze auto mam dopiero 2 tyg i powoli patrze co jest do zrobienia a musze wiedziec co jest nie tak bo we wtorek oddaje do mechanika i wymieniam rozrząd to przy okazji powiem mu co jeszcze moze zrobic. Moze jakies sugestie ??
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Nierówna praca silnika

 

Postprzez pietrasiak2 » 17 wrz 2012, o 12:26

Pamiętaj
Obroty zimnego silnika - ok 1100 rpm
ciepłego silnika - ok 850 rpm
Gdy stoje na swiatłach albo odpale auto i jeszcze nie jade to obroty spadaja czasem ale nie zawsze do 900-800 i wtedy auto zaczyna drgać-hałasować nie wiem czego to jest wina świec czy łożyska oporowego no nie mam pojecia

To telepanie to może być wina układu WN i świec , że silnik nie pracuje na wszystkich garach. Nie napisałeś tego dokładnie jakie obroty masz na zimnym zaraz po odpaleniu?
Napisałeś to w DZIALE - PB + LPG .Masz gaz? Na gazie to samo się dzieje?
raiden112 napisał(a):we wtorek oddaje do mechanika i wymieniam rozrząd to przy okazji powiem mu co jeszcze moze zrobic. Moze jakies sugestie

U mechanika sprawdził bym:
1 . JW układ WN + świece- Dobre przed zimą
2 . Czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej przypadkiem nie jest walnięty , to udręka Golfa III (zimą ciężkie odpalanie lub brak)
3. Działanie silniczka krokowego
...pkt 2 i 3 odpowiedzialne są głównie za obroty biegu jałowego.
Więcej cóż : Ja po kupnie auta zawsze wymieniam rozrząd, płyny , filtry i oceniam układ WN i świec .Idzie zima także i Tobie bym radził .
Co do telepania silnika może to być nierówna praca bądź uszkodzona któraś z poduszek zawieszenia silnika bądź skrzyni biegów :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez trollu » 17 wrz 2012, o 12:33

pietrasiak2 napisał(a):2 . Czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej przypadkiem nie jest walnięty , to udręka Golfa III (zimą ciężkie odpalanie lub brak)

prędzej hall lub cewka skoro ma problemy z zapalaniem na ciepłym. czujnik temp sprawia problemy przy odpalaniu na zimnym gdzie potrzebna jest większa dawka paliwa a przez uszkodzony czujnik podawana jest dawka jak dla ciepłego silnika
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 17 wrz 2012, o 12:45

Zgodzę się lecz nie napisał jakie obroty na zimnym , czy zapłon jest dobrze ustawiony?
Nie wiem po zakupie auta nawet jak chodzi jak złoto to sprawdzam i wymieniam to jak napisałem . Mało szczegółów w/g mnie . Jedzie do mechanika . :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Emiczka » 17 wrz 2012, o 13:45

Albo sprężanie na cylindrach. Ja mam na jednym słabe i zanim się rozgrzeje chodzi jak jest zimno tragicznie jak ciepło troszkę lepiej
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez raiden112 » 17 wrz 2012, o 15:44

Tak mam gaz. Płyny, filtry sam wymieniłem wlasnie jutro ten rozrzad wymienian bedzie musze mu tez powiedziec gdy jade na benzynie i depne do podłogi on staje dławi tak jak by mu powietrza brakowało, tak te swiecie u uklad wysokiego napiecia tez mu powiem. A wyciek z maglownicy zapytam o koszt naprawy
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Postprzez pietrasiak2 » 17 wrz 2012, o 15:49

raiden112 napisał(a):musze mu tez powiedziec gdy jade na benzynie i depne do podłogi on staje dławi tak jak by mu powietrza brakowało

Tu to prawdopodobnie niedomaga pompa paliwa lub filtr paliwa zapchany. Stawiam jednak na pompę nieszczelność lub koniec jej . Tak się dzieje kiedy w zbiorniku jest rezerwa lub plaża. Te pompy mają chłodzenie i smarowanie PB . Niski poziom paliwa je wykańcza :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez raiden112 » 17 wrz 2012, o 15:52

O kurde dobrze wiedziec. Czyli zawsze miec te poł baku paliwka
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Postprzez pietrasiak2 » 17 wrz 2012, o 15:58

Raczej tak , a szczególnie zimą . Na pewno staraj się by na rezerwie cały czas nie jeździć . :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez ci-nek » 18 wrz 2012, o 21:47

grunt to dobra regulacja gazu, w szczególności adaptacji "silnika krokowego" lpg
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości