Nierówne obroty 1,6 KAT ABU

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nierówne obroty 1,6 KAT ABU

Postprzez maciek83 » 16 sty 2009, o 12:17

Wiatm.Podczas odpalania zimnego samochodu na benzynie silnik nie wchodzi na obroty i muszę albo ostro gazować albo przełączyc szybko na gaz.Jak przygazuje to przerywa, nie trzyma obrotów(spada z obrotów jakby pracował na 3 garach) i ostro kopci czarnym dymem z tłumika.Po przełączeniu na gaz problem znika ale obroty silnika i tak nie są prawidłowe (lekko nierówne).Po lekkim rozgrzaniu silnika i przełaczeniu na benzynę jest już ok.Od tego czasu jak zaczęły się te problemy z obrotami zauważyłem że samochód więcej pali na benzynie i na gazie.Podejrzewam że to może być sonda lambda ale chciałbym przeczytać kilka waszych opinii. Sprawdzałem już przepływomierz, kopułkę i ciśnienie na tłokach- wszystko jest ok.
maciek83
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 15:14
Lokalizacja: Szudziałowo

Nierówne obroty 1,6 KAT ABU

 

Postprzez krzysiudd » 16 sty 2009, o 12:45

ja miałem podobnie jak ty. musisz sprawdzic wszystkie elementy zapłonu swiece, kable kopulke i palec po wymianie u mnie wszystko wrocilo do normy. sonde wykrec i zobacz jak wyglada.
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez marcinkoz2910 » 16 sty 2009, o 15:16

krzysiudd napisał(a):sonde wykrec i zobacz jak wyglada.
to mu nic nie da bo nawet okopcona sonda nie musi być uszkodzona jedynie VAG z nią pogada i pokaże czy jest zła czy dobra a pozatym nie jest tak łatwo wykręcić sonde

zacznij wymianę od najtańszych elementów świece, kable zapłonowe WN, filtry powietrza i warto zajechać na kompa sprawdzic czy nie siadł krokowiec w przepustnicy lub np ta sonda lambda nie wysiada
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez prezesik » 16 sty 2009, o 16:19

przy LPG ważne jest, aby super sprawny był układ zapłonowy
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Edek12345 » 16 sty 2009, o 17:32

moja sugestia silniczek krokowy :ok:
Piszę poprawnie po polsku.


Mój golf >>>> moj-golf/gofer-1-6-cl-europe-t9691.html <<<<
Avatar użytkownika
Edek12345
Members
 
Posty: 636
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 11:53
Lokalizacja: Siedliska koło Stróż

Postprzez noname_conek » 16 sty 2009, o 17:37

najpierw:
wymień przewody i świece [jeśli już ich czas]
potem:
http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... t10880.htm
nastepnie:
http://www.golf3.pl/topics28/adaptacja- ... t11369.htm
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez semenxxx » 23 sty 2009, o 23:48

w moim to samo jest - wypalona podstawa wtrysku(guma na ko ssącym) nie wiecie gdzie można takie coś kupic?
semenxxx
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 23:41
Lokalizacja: włocławek

Postprzez Kaczor2133 » 1 lut 2009, o 10:04

W sklepie pół orginał za 80zł, a w ASO lub serwisie VW od 100 do 140 zł, niedawno wymieniałem ;-)
Golf 3 ks
Kaczor2133
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 02:16
Lokalizacja: Łódź


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości