Nieruwna praca silnika i gaśnięcie.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nieruwna praca silnika i gaśnięcie.

Postprzez klimdan » 29 gru 2008, o 22:15

Witam.

Od niedawna mam problem ze swoim golfikiem a mianowicie jak jest zimny to samochodzik zarówno na benzynie jak i na gazie pracuje w miare. Jak się ssanie wyłączy zaczynają być problemy, na gazie jeszcze jakoś nie gaśnie ale obroty falują w granicach 700-800 obrotów natomiast na benzynie falowanie jest znacznie większe 500-800 obrotów aż w końcu zgaśnie.I tak jest cały czas na ciepłym silniku. Filtr powietrza nowy czujnik temperatury też. Zauważyłem, że jak wyjmę tą rurę od filtra powietrza i ją troche zatkam ręką to obroty się poprawiają ale jak puszcze samochód gaśnie. Krokowy chyba dobry bo trzpień się wysuwa i chawa.

Proszę o pomoc i dziękuję.
klimdan
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 18:18
Lokalizacja: Turek

Nieruwna praca silnika i gaśnięcie.

 

Postprzez arek ryba » 29 gru 2008, o 22:28

Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez klimdan » 29 gru 2008, o 22:37

No ja już rozbierałem przepustnice i ją czyściłem i nie pomogło.
klimdan
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 18:18
Lokalizacja: Turek

Postprzez arek ryba » 29 gru 2008, o 22:39

czujnik hela ??
podłacz bryczke pod Vaga może on cos pokaże.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez klimdan » 30 gru 2008, o 12:34

Witam ponownie mam jeszcze jedno pytanie czy jest się w stanie samemu wyregulować przepustnice, chodzi mi o tą śrubke co jest między trzpieniem krokowca a tym plastikiem od linki gazu ,troszke nią pokręciłem i chciałem teraz jakos przywrócić to wszystko.
Dziękuje
klimdan
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 18:18
Lokalizacja: Turek

Postprzez mani51 » 30 gru 2008, o 12:52

klimdan, najlepiej to jest tak że jak silnik chodzi i już jest rozgrzany tzn ssanie się wyłączy to śrubkę ustawia się tak żeby nie dotykała do trzpienia krokowca tzn ma być minimalny luz...a co do Twoich problemów z obrotami to po raz kolejny na tym forum piszę że w ogromnej ilości przypadków za falowanie i tp problemy z obrotami winę ponosi lewe powietrze więc poszukaj o tym trochę na forum bo było to opisywane
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez klimdan » 30 gru 2008, o 14:27

Uszczelniłem co się da cały wtrysk i nawet te cienkie przewody wymieniłem od wtrysku. Jeżeli chodzi o wyregulowanie to mam to robić na zapalonym czy zgaszonym silniku. Próbowałem przed chwilą na zapalonym i gdy wykręcałem to śrubke to trzpień krokowca dotknął obudowy śruby nie zrobiło się ani trochę luzu, może coś robię źle?
klimdan
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 18:18
Lokalizacja: Turek

Postprzez mani51 » 30 gru 2008, o 16:23

klimdan, ja coś namieszałem z tą regulacją :wstyd: Podaj mi na PW swojego maila to Ci przyślę książkę w pdf'ie i tam jest opisane (strona 50) jak to wyregulować ale to wygląda na większą robotę i wole tego swoimi słowami nie przekazywać...chyba że znajdzie się ktoś kto to ładnie tu opisze :-)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez klimdan » 30 gru 2008, o 16:38

No nie trzeba pare minut temu ściągnąłem tą książkę i już wiem o co chodzi ale dziękuję. No jutro zobacze co sie poprawiło, ustawiłem tą przepustnice jak pisało w książce, jeszcze raz uszczelniłem silikonem cały wtrysk jedynie do czego mogęsię przyczepić to do takiego grubszego gumowego przewodu co przychodzi na dół wtrysku. Są tam dwa jeden cienki a drugi właśnie ten grubszy.Z tego co zauważyłem to idzie on do takiego niebieskiego zaworu a ten z kolei o filtra węglowego. Jak go wezme do buzi i pociągnę to normalnie zasysam powietrze i nie wiem czy tak ma być czy nie.

[ Dodano: 2008-12-31, 13:44 ]
Witam

Problem rozwiązany, uszkodzony był właśnie ten niebieski zaworek co szedł do filtra węglowego po jego wymianie obroty prawie idealne.
klimdan
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 18:18
Lokalizacja: Turek

Postprzez slush » 1 sty 2009, o 22:27

klimdan, mam identyczny problem, proszę daj mi znać jak się nazywa ta część fachowa abym mógł sobie to sam wymienić, bardzo proszę o smsa 511-632-515, będę bardzo wdzięczny
slush
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 10:56
Lokalizacja: Bytom

Postprzez mani51 » 1 sty 2009, o 23:04

slush, jest to elektrozawór odprowadzania oparów paliwa. Tu masz to opisane
Obrazek
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez marcinkoz2910 » 2 sty 2009, o 11:47

mani51, jest możliwość że mi podeślesz tą książkę? ;]
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości