przez k-m-r1 » 29 sty 2013, o 00:12
F10, ja mam w kole 34 litry i wchodzi 32 litry podgiety pływak
uwaga nie wiem jak u was ale ilosc tankowanego paliwa zalerzy od temperatury!!! praw fizyki
inaczej jest przy +30 inaczej przy -25 stopniach
ciśnienei na stacji powinno byc 1.5 atmosfery
a wracając do spalania
ja mam 1.4 instalacja bingo M 2 gen
normalnie pali jakies 8,5 do 9 miasto wrocław i okolice drogi krajowe
a na trasie wygląda to tak przy 80 wychodzi niecałe 7 litró
przy 105 -110 bite 8 litrów sprawdzone w trasie 1000 km
przy 115-120 już jest ponad 9 litrów sprawdzone w trasie powrotnej 1000km
trasa polska holandia autobanem i niemiecki gaz lepszy jak poslki szit LPG
teraz jak zatankuje polskie cos niby LPG doliczam 0,5 litra wieksze spalanie
jak widzisz spalanie to nie tylko instalacja ale i paliwo
wiem mam 1.4 i jazda pod wiatr nawet wpływa na palanie
musze pilnowac cisnienia w oponach bo też wzrasta
filterek gazu czesto zapycha sie gdy wyjeżdzasz gaz do konca
w lpg jest wiecej szyfu rdzy i zapycha filterek
zapachny filterek to mniejszy przepływ gazu
instalacja ma mniej gazu w parowniku wienc krokowy otwiera sie i daje wieceej cisnienie bardziej spada wieksza ruznica cisnienia i parownk bardziej wypełnia sie to krokowiec zamyka sie i tak to działa
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny