Nietypowy problem z obrotami.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nietypowy problem z obrotami.

Postprzez Kadzik » 25 mar 2012, o 12:17

Witam.
Jak stoję autem na luzie, np. na światłach, i mam wciśnięty pedał hamulca, to jak go gwałtownie puszczę to obroty się zwiększają o 100. Jak sobie szybko wciskam i puszczam hamulec tak ze trzy razy, to obroty potrafią podskoczyć do 1500, oczywiście później spadają do standardowego 1000. Chodź w niczym mi to nie przeszkadza, aż tak bardzo, to mimo wszystko jestem ciekawy co może być tego przyczyną. Ma ktoś jakieś pomysły/sugestie?

Pozdrawiam.
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Nietypowy problem z obrotami.

 

Postprzez pietrasiak2 » 25 mar 2012, o 13:25

Prawdopodobnie coś dzieje się ze serwem :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez robson2314 » 25 mar 2012, o 14:26

a jak wciskasz sprzeglo to obroty wolna spadaja czy szybko aha i czy na benzynie tez sie tak robi???
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez Kadzik » 26 mar 2012, o 15:13

Obroty spadają normalnie czyli powoli. Dzieje się to na LPG jak i na PB.
Prawdopodobnie coś dzieje się ze serwem
tzn. z czym?
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez robson2314 » 26 mar 2012, o 15:27

to moze byc wina przeplywomierza ale i silniczka krokowego. silniczek mozesz w latwy sposub sprawdzic odepnij i przejedz sie nim na wolnych obrotach go przegazuj na jalowym biegu i bd widzial roznice pamietaj ze jak bedzie zimny silnik to z odpientym silniczkiem krokowm nie zapalisz auta
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez Kadzik » 26 mar 2012, o 15:43

A co ma silniczek krokowy do tego, że wciskając hamulec rosną obroty?
Ostatnio wymieniałem przepustnicę, tak więc to odpada, bo na starej było tak samo.
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez robson2314 » 26 mar 2012, o 15:50

nie wiem co ma ale ja przy swoim mialem tak ze dojezdzalem do skrzyzowania hamuje a tu obroty mi spadaly albo rosly przy zmianie biegow musialem przytrzymywac troche gazem by nie zgaasl.... wiec sprawdz krokowiec
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez świnka » 29 mar 2012, o 11:41

Temat obrotów, no i dobrze, panowie doradźcie coś, coś mi sie dzieje z obrotami, same skaczą. Gdy mam na luzie i nie wciskam żadnych pedałów obroty same mi się podnosza i opadają, nie dodaję gazu ani nic z tych rzeczy. Takie coś dzieje się nie tylko jak jest zimny. Cóz to może się dziać, coś poważnego?
świnka
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 11:33
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Nietypowy problem z obrotami.

Postprzez kimz » 29 mar 2012, o 12:52

Kadzik napisał(a):Witam.
Jak stoję autem na luzie, np. na światłach, i mam wciśnięty pedał hamulca, to jak go gwałtownie puszczę to obroty się zwiększają o 100. Jak sobie szybko wciskam i puszczam hamulec tak ze trzy razy, to obroty potrafią podskoczyć do 1500, oczywiście później spadają do standardowego 1000. Chodź w niczym mi to nie przeszkadza, aż tak bardzo, to mimo wszystko jestem ciekawy co może być tego przyczyną. Ma ktoś jakieś pomysły/sugestie?

Pozdrawiam.


A może aku ? nie jest naładowane i wciskając hamulec załącza się alternator i obroty wzrastaja
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez robson2314 » 29 mar 2012, o 15:46

swinka w Twoim przypadku to raczej bd krokowiec sprobuj go odpiac i zobaczyc jak wtedy bd sie auto zachowywało
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez pawloxd » 29 mar 2012, o 15:52

MOże być silniczek krokowy lub jakieś błędy w komputerze :niepewny:
Nowy front [SMOKED HALO + H4] MOJA BRYCZKA ----> https://www.golf3.pl/moj-golf/granatowy-wozek-pawlo-t43823.html
Avatar użytkownika
pawloxd
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27 mar 2012, o 16:31
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 29 mar 2012, o 16:01

kimz napisał(a): może aku ? nie jest naładowane i wciskając hamulec załącza się alternator i obroty wzrastaja

że niby co powoduje wzrost poboru prądu? wyłącz światła, nawiew, radio tak żeby było dobrze słychać silnik i włącz ogrzewanie tylnej szyby, zobacz jak silnik reaguje na wzrost poboru prądu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 21 gości