niskie obroty 1.4 abd

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

niskie obroty 1.4 abd

Postprzez KrzysiekW » 27 lis 2014, o 20:25

Witam już od roku walcze z problemem zbyt niskich obrotów w moim 1.4 abd
ustawiałem TPS i silniczek krokowy czyściłem przepustnice, wymienione kable, świece, aparat zapłonowy, kopułka, cewka, czujnik temperatury i nic po rozgrzaniu obroty spadają do 750/775 mierzone VAGiem
ma ktoś jakieś pomysły?
dodam że jak odepne czujnik temperatury na zimnym to obroty same spadają do tego poziomu... na rozgrzanym powinny wzrosnąć? a nic się nie dzieje...
KrzysiekW
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 18:06
Lokalizacja: żory

niskie obroty 1.4 abd

 

Postprzez k-m-r1 » 29 lis 2014, o 13:15

błąd czujnika temperatury = tryb awaryjny wyższe obroty
silnik zimny = ssanie = wyższe obroty

na ciepłym powinny być 750-850 wg dokumetacji
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez VolDan » 29 lis 2014, o 15:41

ja po rozgrzanu swojego do 50C mam juz 750-800 i jest to normalna praca tego silnika ;) niskie obroty to 500 :-)
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 29 lis 2014, o 16:53

ja mam 1.4 abd Raz spada do 900 a raz sie trzyma na 1000 :)
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez KrzysiekW » 29 lis 2014, o 19:31

chciałbym mieć te 850... cała buda mi drga
więc spytam inaczej dlaczego po odpięciu czujnika temp nie rosną obroty ?
KrzysiekW
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 18:06
Lokalizacja: żory

Postprzez k-m-r1 » 30 lis 2014, o 22:20

900-1000 tak czasem ma ale ja powied że ciagnie ciepłę powietrze lub dolot nieszczelny i obroty rosnąbo ma lewe powietrze lub ciepłe ciagnie na ssaniu

[ Dodano: 2014-11-30, 21:22 ]
nie bedzie 850 bo zalerzy to od warunków i sterownika z wersją softu

można prubowac regulowac niskie obroty przez regulacje tps ale i tak krokowy ustawi włąsciwe

podepnij vag odczytaj błedy

może masz uszkodzony przewody czujnik wtyczke czy coś

może poduszki pod silnikiem są do wymiany i telepie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez KrzysiekW » 1 gru 2014, o 10:48

VAG pokazał błąd sondy wykasowałem zresetowałem i dalej 775-750 :) na lpg tak samo instalacja (1 gen) więc sonda jest nie potrzebna

może zmiana sterownika coś pomoże?...
KrzysiekW
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 18:06
Lokalizacja: żory

Postprzez fuqet1 » 1 gru 2014, o 18:37

Wg. wszelakich instrukcji do golfa 3 dla silnika 1.4 abd obroty na biegu jałowym i rozgrzanym silniku powinny zawierać się w przedziale od 750 do 850 .
Jeżeli koniecznie chcesz podwyższyć obroty to sobie przyspiesz zapłon :lol:
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KrzysiekW » 2 gru 2014, o 10:04

:-P też tak chciałem zrobić ale niestety nic to nie dało
KrzysiekW
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 18:06
Lokalizacja: żory

Postprzez łukasz1983 » 2 gru 2014, o 11:29

KrzysiekW, Obroty masz ok,co prawa w dolnej granicy,ale są ok.
A tak dla spokoju to zrób reset ECU,może coś się podniosą.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez damianax260 » 3 gru 2014, o 01:58

W moim obroty na zimnym silniku trzymają sie 1000 a przy rozgrzanym silniku spadają do 800-750 wiec to chyba norma :D
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie
moj-golf/1-6-abu-75km-damianax260-t71480.html
Avatar użytkownika
damianax260
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 21 lis 2014, o 23:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 3 gru 2014, o 18:53

ale po co kombinowac skoro obroty są w dopuszczalnej granicy ??

zmienc auto zmienią sie obroty


jak gaz masz na linke to przepnij spinke tak by miał napięta linke i wolne obroty podniosą się na sztywno
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron