Niskie odciecie paliwa, dusi się.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 2 gru 2012, o 12:59

trzeba by sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej, wtedy będziesz wiedział czy pompa jeszcze żyje. co do halla to kopułkę trzeba ściągnąć, wyciągnąć i rozebrać cały aparat zapłonowy. dokładnie nie pamiętam ale wybija się z niego wałek, wykręcasz halla, zakładasz nowy, zbijasz aparat i wkładasz aparat identycznie jak był gdy go wyciągałeś, chyba że będziesz ustawiał na znaki
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez winiarsko » 2 gru 2012, o 14:40

a jak się sprawdza te ciśnienie? przez vaga vzy trzeba mieć jakiś inny sprzet? i czy tego halla da się wkoncu wykryc przez vag?
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez trollu » 2 gru 2012, o 14:52

winiarsko napisał(a):a jak się sprawdza te ciśnienie? przez vaga vzy trzeba mieć jakiś inny sprzet?

mechanik pewnie manometrem by sprawdził, nie pamiętam czy VAG da Ci takie info. co do halla to wszystko masz wyżej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez winiarsko » 3 gru 2012, o 18:27

http://www.youtube.com/watch?v=nmrbdKfTPMM filmik o którym mówiłem. odcięcie na paliwie przy 5 tys a na gazie idzie do końca. mechanicy mowia ze odcięcie przy pieciu jest normalne i tak ma być ponieważ tak jest ustawione w komputerze... i komu tu wierzyc
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez trollu » 4 gru 2012, o 00:54

winiarsko napisał(a):mechanicy mowia ze odcięcie przy pieciu jest normalne i tak ma być ponieważ tak jest ustawione w komputerze

powinien odcinać przy ok 6200. co z tym hallem?
na gaz nie patrz bo ma innego kompa sterującego
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez rastamaniek » 4 gru 2012, o 14:16

Witam, podpinam się pod temat. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą, po robocie był ustawiony rozrząd i regulowany kąt zapłonu, mam nadzieję że dobrze to nazwałem chodzi o kręcenie aparatem i ustawienie na znaki ze stroboskopem. Po robocie odcina mi paliwo przy równych 5tyś obr/min. Wiecie panowie co mogło zostać spieprzone? (to tylko jedna z usterek mojego golfa :( )
rastamaniek
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 23:50
Lokalizacja: Wyszków Mazowieckie

Postprzez winiarsko » 3 sty 2013, o 23:13

czesc, teraz było trochę zamieszania i mało czasu na zabawe przy aucie, ale powracam dalej z tym samym problemem, przeczytałem już chyba cały internet o czujnikach halla i teraz to już w ogole jestem głupi, wszędzie pisza co innego, a objawy podobne do moich, tylko nigdzie nie pisza o niskim odcięciu. objawy jakie mi pozostały to tak jak mówiłem odcięcie paliwa takie jak na filmie plus, gdy jest poniżej zera to po dłuższym postoju nie chce odpalać, znaczy się trzeba pokrecic z 5 razy pododawać gazu i już na koncowce akmulatora odpali, ostatnio zaobserwowałem również cos takiego ze czasami gdy jade i wcisne sprzęgło, by zredukować, obroty bardzo wolno spadają. CZy to na pewno hall? bo szkoda wydawac kase skoro to ma być cos innego, i jaki musze kupic, bo na internecie znalazłem kilka rodzaji, jedna z jakims metalowym krazkiem, inne czarne kostki z pinami, a inne zas trzy kabelki. jezdzic się da ale jest to wkurzajace gdy po pracy wsiadam do auta i musze krecic po 5 razy i ludzie przychodzą i pytaja czy nie popchać:D;/ pozdro w nowym roku ;)
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez strzeliniasty » 3 sty 2013, o 23:54

winiarsko, do ilu kreci ci sie silnik?? jak do 5tys obrotow nie wyzej to silnik pracuje w trybie awaryjnym, podlacz pod VAG i wtedy bedziesz wiedzial co jest nie tak.
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez winiarsko » 4 sty 2013, o 00:04

do 5, pokazało halla, tylko ludzie pisza ze hall zawsze podobno wyskakuje;/ i bądź tu człowieku madry, niby jak jest hall padniety to auto nie odpala, ale mi nie odpala tylko po długim postoju, a np. jak już odpali to później poki znowu nie wystygnie to odpali od pierwszego, np. jak były te mrozy w tamtym roku, -8 chyba i stał od nocy do rana dnia następnego czyli ponad 24 h, to nie odpalił i poadł akus...
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez strzeliniasty » 4 sty 2013, o 00:07

pokazuje ci blad Wartosc halla pzoa wartoscia?? czy cos takiego?

[ Dodano: 2013-01-03, 23:08 ]
a i pamietaj ze VAGiem to tylko na odpalonym silniku sprawdzac. jak auto jest zgaszone zawsze wywali halla
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez pablomed » 4 sty 2013, o 00:28

winiarsko, włącz silnik wtedy hall nie powinien wyskoczyć jeśli jest sprawny, chociaż nie jestem pewien ale w tym wtrysku błąd hala chyba nie wyskakuje na zgaszonym silniku. Wbrew temu co piszesz - tematów o tym problemie w Twoim silniku na każdym forum VW jest dużo. Wymień halla, nie bierz taniochy z allegro, lepiej już używany aparat zapłonowy ze sprawnym hallem (przesłona aparatu z jednym wcięciem do tego silnika). Taki sa efekt jak zepsuty hall fdaje włożenie aparatu zapłonowego w nieodpowiedniej pozycji zwróć na to uwagę, znaki są opisy są.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez strzeliniasty » 4 sty 2013, o 00:38

pablomed, przerabialem to samo

wkrecal sie do 5tys, VAG wykazal "czujnik halla poza wartosciami granicznymi" okazalo sie ze zaplon na rozrzadzie sie przestawil, wystarczylo ustawic rozrzad na punkty, pierwszy tlok w gornym polozeniu, nastepnie naciecie na aparacie zgodnie z palcem i tyle - problem zniknal :D
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości