Nowe problemy z Golfem 1,6 AEE (LPG) dodane nowe info

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nowe problemy z Golfem 1,6 AEE (LPG) dodane nowe info

Postprzez walter5 » 28 cze 2013, o 08:38

Witam panowie jako że ten temat dalej mi nie daje spokoju liczę na następne rady.

Otóż mam kilka problemów z golfikiem :

1. Od dwóch miesięcy jeżdze bez podpiętej wtyczki od krokowca tak mi się wydaje bo przy podpiętej wtyczce jak staje na światłach czy odpalam auto to mi niechce odpalić muszę gazować tu zamieszczam wam króki filmik co się dzieje jak podepne krokowaca

Kod: Zaznacz cały
[url=http://www.youtube.com/watch?v=zotOrVR6N7U&feature=youtu.be]Filmik[/url]


2. Jak mam teraz odpiętą tą wtyczkę przy starcie muszę dać lekko noge na gaz żeby wskoczyło na obroty na jakieś 5 s.

3. Wyczytałem gdzieś na necię że tu cytuje "aha w momencie jak zginęło ssanie zaczęły się "typowe" jak to większośc tu określa problemy czyli: falowanie obrotów, spadek obrotów w momencie dojeżdżania na hamulcu do swiateł, czasami z powodu niestabilnych obrotów drgania przenosiło na bude samochodu itd."

"w tym golfie patrząc na silnik od przodu przy lewej lampie (tej od pasarzera) jest pochłaniacz oparów paliwa (taka czarna puszka z przewodami) połączone to jest gumowym przewodem z kolektorem ssącym i miej wiecej w połowie tego przewodu jest zaworek do którego podpieta jest wtyczka na 2 kable elektryczne...

wystarczy wymienic ten zaworek, przypisac wszystko komputerem i wszystkie "typowe" problemy silnika AEE znikają"

"est bardzo prosty sposób zeby sprawdzić w samochodzie czy to ma winę więc:

wystarczy odłączyc przewód podciśnieniowy wchodzacy w ten zawór od strony kolektora i wtedy uruchomic silnik jak będzie chodził na ok. 1200-1400 obrotów znaczy że zaworek smietnik:) ale niestety bez niego nie da sie jeździc, gdyz po odłączeniu go od kolektora nawet jak silnik jest ciepły trzyma obroty jak by było ssanie włączone...."

tu ktoś pisał żeby go odpiąć i te dwa węże połączyć taśmą odłączyłem wpiołem krokowca i gitara na postoju odpalałem po parę razy i gitara niestety wyjechałem na drogę to ledwo zajechałem do domu czyli nie to odpiołem z powrotem krokowca i ten zaworek założyłem zpowortem objawy które mam jeszcze to jest to że jak wskocze obrotami na 2,5 tys to zaczyna autem szarpać muszę dodać gazu żeby wyskoczyć z 2,5 albo zwolnić


I tak wymieniałem świece, kopułkę,cewke zapłonową, od kolegi z forum przepustnice na vagu wyskakiwał mi na starej przepustnicy błąd czujnika przepustnicy czy coś w tym stylu teraz niemam jak podpiąć się pod kompa spróbuje w niedziele zobacze czy dalej jest ten błąd na nowo/używanej przepustnicy.

Myślę jeszcze nad wymianą czujnika halla ale to jest takie gdybanie można wymienić pół rzecy i się nakosztować a okaże się jakaś głupota. Liczę na jakieś podpowiedźi. Ogólnie auto jeździ w miare bez tych mankamentów i tej wtyczki ale wolał bym wsiąść i odpalić od kopa bez gazu i jadąc nie patrzeć czy się zbliażam do 2,5 tys(ponoć ten zaworek odpowiada za to że przy 2,5 tys on się otwiera i te opary się dopalają ale podpinałem w domu i zaworek normalnie się otwiera i zamyka.
Ostatnio edytowano 9 sie 2013, o 17:31 przez walter5, łącznie edytowano 2 razy
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Nowe problemy z Golfem 1,6 AEE (LPG) dodane nowe info

 

Postprzez pablomed » 28 cze 2013, o 10:06

raczej nie myśl o tych rzeczach co wycytowałeś, sprawdź tyklko czy zaworek działa i czy jest szczelny
skup się na diagnozie VAG i wprowadzeniu nastaw podstawowych
http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez walter5 » 28 cze 2013, o 11:49

Ja jeszcze chciałem dodać że teraz poszłem założyć ten stary zaworek bo narazie niemam skąd nowego niestety niema w sklepach ciekawe czemu?? , a używany będe musiał poszukać i tak odpaliłem podpiołem tego krokowca i odziwo łazi fajnie i tu szkopuł ustawił się dotych 650-700 i łaził aż się nagrzał i zaczoł skakać 600-1100 i przy tym co chwile cykało coś z tyłu jak domniemam to pompa paliwa i tak co chwile cykcykcyk cyk i obroty przy tym skakały ale dopiero po rozgrzaniu jakoś po 5-10 minutach a jak odpiołem krokowca to zawsze mi podskakiwały obroty na stałe 900-1000 bo tak na lince miałem ustawione, a tu po wyjeciu ustały na 600 czyżby może czujnik temp świrował(auto od wczoraj było nie odpalane czyli zimny silnik po podpięciu ok po nagrzaniu wachania) ?? czekam na dalsze opinie jak co to mogę wam nagrać kolejny filmik ale chyba nie ma sensu A jaki pomysł na te 2,5 tys. obrotów spotkał się ktoś z was z takim czymś ??

[ Dodano: 2013-06-30, 09:05 ]
Witam jestem podpięty pod vaga niestety niemam pełnej wersji i ciężko coś znaleźć pod win7 64 bit otóż 5 błędów mi wykazał ogólnie wszystko z przepustnicą pyt. czy kupiłem dobrą od kolegi czy też nie ??

00518 - Throttle Position Sensor (G69) (P0121 Czujnik pozycji przepustnicy – sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM)
30-00 - Open or Short to B+
00530 - Shareware Version. To Decode all DTCs (00530 Czujnik pozycji przepustnicy – G88)
30-00 - Please Register/Activate
00516 - Shareware Version. To Decode all DTCs (00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60)
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs (01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115) to pewnie przez wyciągnięcie tego zaworka
31-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00282 - Shareware Version. To Decode all DTCs (00282 Serwomotor pozycji przepustnicy – V60)
36-00 - Please Register/Activate

[ Dodano: 2013-06-30, 15:02 ]
Porobiłem te adaptacje ale niestety nic to nie dało auto gaśnie zaraz z krokowcem po wyjęciu jest stabilnie nie wiem czemu wyświetlał też mi się taki błąd 01087 Podstawowe ustawienia nie zaistniały i tu jeszcze spróbowałem także po adaptacji wyjąć wtyczke od czujnika temperatury i odziwo auto nie gasło tylko trzymało na 1100 obr po wpięciu wtyczki auto gaśnie oczywiście jak auto osiąga temp. 90 C to wtedy zaczyna świrować po wyjęciu wtyczki na vagu oczywiście wskazało -40 ale trzymało stabilnie te obroty jak myślicie można spróbować wymienić ten czujnik z tego co patrzałem to nie jest jakiś duży koszt

tu jeszcze krótki filmik co się dziej z krokowcem wpiętym po adaptacji



Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=jUktZZRCLj0&feature=youtu.be
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez k-m-r1 » 1 lip 2013, o 23:26

Kod: Zaznacz cały
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01087.html

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01247.html

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00282.html

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00516.html

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00530.html

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00518.html



czy masz możliwosc podmienicz cujnik temp?
czy możesz smierzyc jaki ma opór ten czujnik na goracym silniku? i na zimnym opis był kilkanascie razy naforum i jak mierzyc teżjest na google
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez walter5 » 3 lip 2013, o 12:27

czujnik wymieniony na nowy niestety - bez rezultatu dalej gaśnie z wpiętym krokowcem chyba zostaje mi jeździć bez tego krokowca jeśli ktoś ma jeszcze pomysł jakiś pisać myślę jeszcze nad hallem ale czy to by miało różnice jeśli jest wpięty krokowiec i gaśnie a nie wpięty nie gaśnie

[ Dodano: 2013-07-03, 11:30 ]
Pojechał bym na warsztat ale tyle się czyta że jeżdziliście po boschu aso itd i nic to po co zas płacić. Szwagra tak z oplem chcieli na 500 zł wyciulać poczytał na forum kupił coś za bodajże 30 zł i miał po problemie dla tego wola się radzić tu ludzi z forum że tak powiem pasjonatów ;-)

[ Dodano: 2013-07-03, 11:33 ]
Najbardziej bym chciał pochytać tego krokowca po coś jest ta wtyczka itd dla tego mnie to tak boli że jeżdze z wypiętym i po co ma mieć te 900-1100 obrotów bo z linką to różńie jak może mieć te książkowe 650-750

[ Dodano: 2013-07-03, 11:58 ]
A jeszcze chciałęm dodać że gdzieś tam pisało że jak się odepnie akuś czy tam na samym zapłonie powinien wywalać na vagu błąd halla a mi tego błędu jeszcze nigdy nie pokazało ??

[ Dodano: 2013-07-03, 12:07 ]
tak jeszcze czytam i czytam i widzę że tu jeszcze oprócz halla może być czujnik wału, pompka paliwa :/ właśnie jest też tak że jak wepne ta wtyczke od krokowca to robi cykcykcyk i albo po chwili zgaśnie albo gaśnie od razu

[ Dodano: 2013-07-03, 22:52 ]
jeszcze dodam jedną rzecz że wszystko to się stało po wymianie cewki. Tydzień po zakupie auta walneła mi cewka i od tamtej pory szlak go trafił hehe na ten miesiac dam se spokój bo kasa potrzebna ale za miesiąć bede miał ok 1000 wiec bede wymieniał rozrzad i pomyśle nad czymś jeszcze żeby do zimy go mam nadzieje pochytać
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez k-m-r1 » 6 lip 2013, o 15:08

Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Nowy filmik

Postprzez walter5 » 9 sie 2013, o 17:37

Witam wymieniłem cewke i niestety auto dalej gaśnie po jakimś czasie już brak pomysłów jedynie jeszcze o sondzie myślę ale na vagu nic nie pokazuje 0 błędów i napięcie jest dobre. Na zimnym ciśnie z wtyczką po nagrzaniu obroty spadają słychać jak się się przekażnik czy jak to nazwać z gazu przełącza/wyłącza aż zgaśnie. Bez wtyczki też już coraz gorzej chodzi, jak się nagrzeje w miare. Zauważyłem że jak skręce kołami przy parkowaniu to obroty lubią spaść.

[attachment=0]9.jpg[/attachment]

tu też daje wam zdjęcie aparatu zapłonowego widać na nim kilka rys czyli ustawianie na pałe chciałem trochę się pobawić i poruszać ale jedna śruba jest wyrobiona w środku i niestety nie potrafie jej odkręcić . Może dacie jakiś pomysł myślałem czy by jej żabką jakoś niechycić.



a tu filmik do 45 s. skacze po 45 s. zaczoł chodzić spoko włączył sie wentylator i zgasł :/


[code]http://www.youtube.com/watch?v=_ePREW1ca9k&feature=youtu.be[/code] :-o

Dodano: 2013-09-09, 10:32
hnbvn bvn

Dodano: 2014-02-16, 17:53
Po roku wymieniony aparat i wszystko hula w starym aparacie był czujnbik halla pękniety cały na podstawie o dziwo rok tak jeździło...
Załączniki
<
9.jpg
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce


- - - forum passata



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości