Nowy Reduktor czy zresetowac komputer?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Nowy Reduktor czy zresetowac komputer?

Postprzez AdrianGolf3 » 10 mar 2013, o 00:21

Nowy Reduktor czy zresetowac komputer?
Oraz mam pytanie dodatkow ekiedy nalezy resetowac komputer po kazdej regulacji jak to jest?
AdrianGolf3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 1 mar 2013, o 13:43
Lokalizacja: Polska

Nowy Reduktor czy zresetowac komputer?

 

Postprzez pietrasiak2 » 10 mar 2013, o 00:34

AdrianGolf3 napisał(a):Nowy Reduktor czy zresetowac komputer?

o ma wymiana??? reduktora do resetu ECU?
Napisz jaki masz problem itd i itp i przede wszystkim w awatarze podaj kod silnika :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez AdrianGolf3 » 10 mar 2013, o 00:41

Problem miałem bo na starym palił mi 13,5l / 100km był zuzyty na maxa regeneracja sie nie udała kupiłem nowy i wymieniłem, nie znam sie i sie zastanawiam czy trzeba resetowac komputer. Jestem nowy Mam golfa 3 1,6 Moj pierwszy pojazd :)
AdrianGolf3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 1 mar 2013, o 13:43
Lokalizacja: Polska

Postprzez pietrasiak2 » 10 mar 2013, o 00:51

Teraz rozumiem.Jak wymieniłeś reduktor to po wymianie przydała by się regulacia instalacji LPG . O resecie sterownika LPG nie słyszałem tu musi gazownik zadzialać. :-)
Co do resetu ECU to możesz oczywiście zrobić ale pomoże to tylko przy jeździe na PB , no i do (może?) dokładniejszej regulacji LPG
[b]Pamiętaj o takiej zasadzie :[/b]
Zeby auto prawidłowo pracowało na LPG to musi być sprawne na PB
:-) :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez AdrianGolf3 » 10 mar 2013, o 00:56

Dzieki :)Tak regulacja była palił 13,5l na 100 i sprawdzałem parownik nie dos ze w srodku był zasyfiony to membrana byla tak sztywna ze nie dało sie jej prawie ruszyc xd
AdrianGolf3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 1 mar 2013, o 13:43
Lokalizacja: Polska

Postprzez łukasz1983 » 10 mar 2013, o 10:52

AdrianGolf3, Kolego jaki masz kod silnika?Ile ci pali benzyny?,bo jak dużo ci pali benzyny(dużo to ponad 10 jak na silnik 1,6),to będzie jeszcze więcej palił lpg.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rav7 » 10 mar 2013, o 12:20

Jesli byla regeneracja parownika to według mnie nie ma sensu kupowac nowego bo wszystko co sie zuzywa przy regeneracji musialo zostac wymienione. Jak filtr gazu? Filtr powietrza masz normalny czy stożek? Przy zakładniu zestawu naprawczego nalezy wymienic filtr powietrza oraz gazu i wtedy udac sie na regulacje. Mi palił bardzo duzo na krotkich dystansach jak miałem stozek.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości