Obroty na jałowym 1100

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Obroty na jałowym 1100

Postprzez Gesiu_15 » 4 wrz 2013, o 12:27

mam taki problem po ustawieniu zapłonu był przestawiony teraz ma kopyto, ale obroty na jałowym sa za wysokie tak jak na PB i LPG. Wcześniej miałęm na jałowym 800 a teraz 1100 i mnie to denerwuje :-x pomoze ktos ? :roll:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Obroty na jałowym 1100

 

Postprzez pablomed » 4 wrz 2013, o 23:25

sprawdź oporność czujnika temperatury - opisy na forum
Po raz drugi lub jeśli trzeba setny upewnij się co do ustawienia rozrządu i wyprzedzenia zapłonu, pomyłek masa z wybranie odpowiedniego punktu na kole zamachowym.
Następnie próbuj poprawić ustawienie podstawowe przepustnicy - opis dawałem. Jeśli nie pomoże albo pojawi się falowania obrotów - wróć do punktu pierwszego.
Jest też pewna śrubka regulacyjna w zaworze regulującym obroty jałowe (widać ją po zdjęciu węża dolotowego do zaworu), ale jej się nie powinno tykać, ustawiona jest fabrycznie, chyba że są ślady na tej śrubce obcej ingerencji to wtedy można się pobawić.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron