obroty rzędu 2500 na lpg bieg jałowy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

obroty rzędu 2500 na lpg bieg jałowy

Postprzez PaNdA » 28 lip 2010, o 22:20

hej potrzebuje pomcy... ostatnio zrobiłem reset kompa po resecie zrobiłem tak 1 bieg 40 2 60 3 80 4 100 5 120 i komp zaprogramował takie nastawy że trzyma duże obroty w sumie po przejechaniu paru kilometrów na bp jest ok !!!!! ale na gazie na biegu jałowym około 2500!!!!!!!! i zleksza falują i niemozna ich zmniejszyć robiłem już dwa resety i niepomogło!!! przypominam że na bp jest ok.... (1.6 abu + lpg instalka bez silniczka korkowego z zzzaworkiem) pozdro.. prosze o rade :zalamany: :zalamany:
vw-eje to najlepsze wózki na świecie
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

obroty rzędu 2500 na lpg bieg jałowy

 

Postprzez prezesik » 29 lip 2010, o 06:53

Jeżeli instalka bez silniczka krokowego na wężu od gazu to napewno masz parownik z możliwością regulacji wolnych obrotów. W parowniku powinna być taka mosiężna śrubka. Wkręć ją ok. 0,5 obrotu w prawo, obroty powinny spaść.
Najlepiej zrób fotki parownika lub znajdź identyczny na allegro i wstaw link, może coś się poradzi.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PaNdA » 29 lip 2010, o 07:40

a więc tak jak mówie od czasu do czsu robie reset przed resetem niemajstrowałem nic przy parowniku tak jak robił gazownik pozostało dopiero po resecie jak go przegoniłem to po przełączeniu na gaz wchodzi na te wysokie obroty ........patrzyłem na nastawnik przepustnicy w momencie przełączenia na gaz otwiera przepustnice.......czyli moim zdaniem niemoże to być kwestia regulacji śrubą na parowniku :niepewny: :niepewny:
vw-eje to najlepsze wózki na świecie
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez prezesik » 29 lip 2010, o 08:38

a ile przejechałeś już na parowniku od założenia LPG? Moze już czas na regenerację membran?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 29 lip 2010, o 08:46

PaNdA, napisz wyraźnie czy po resecie na bp jest całkiem ok bo to istotne. Napisz czy przez zaworek rozumiesz śrubę regulacyjną na wężu czy też jest to instalacja typu Blitz z zaworem elektromagnetycznym zamiast silnika krokowego. Jeśli nie do końca idealnie jest na bp to czy sprawdziłeś szczelność podstawy pod wtryskiem? A w ogóle jeśli to instalka I-ej generacji to nie masz ochoty zmienić na II-ą?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PaNdA » 29 lip 2010, o 16:22

sprawdzałem podstawe koledzy...... jest ok tak jak mówie przed resetem było ok wszystko obroty książkowe tyko robiłem cos w okolicach akusia przy okazji go odłączyłem zrobiłem reset po resecie było ok tylko go przegoniłem na benzynie na każdym biegu do 4000 obrotów no i po tym trzyma jałowe obroty ok 2500 :shock: na gazie a teraz i na benzynie sprawdzałem nastawnik to on otwiera przepustnice sam tak jakby komp przyzwyczajił sie do ostrej jazdy :cry: :cry: :cry: robiłem dwa resety i niemożna wrócić do ustawień fabrycznych :cry: :cry: pomocyy
vw-eje to najlepsze wózki na świecie
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez PabloSBT » 29 lip 2010, o 22:26

jeśli takie coś jest i na lpg i na benzynie to uszkodzeniu uległ prawdopodobnie komputer podłącz się pod vaga
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez PaNdA » 31 lip 2010, o 21:56

hej koledzy wystarczyło 150 km spokojnej jazdy i obroty juz są ok:):)
vw-eje to najlepsze wózki na świecie
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości