Obroty silnika na biegu jałowym

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Obroty silnika na biegu jałowym

Postprzez Skoksowany » 27 mar 2013, o 14:11

Mam problem z obrotami silnika na biegu jałowym, obroty sięgają jakies 300-400 obrotów i dusi go i np:światła mijania przygasają, a czasem i silnik zdusi. Przepustnica była wymieniana, poduszeczka pod przepustnicą też. I dzieje się tak na gazie i na benzynie. Co to jest? Czy jest to możliwe że świece i to z czterema takimi kablami po prawej co daje zasilanie ma aż taki wpływ na równość chodzenia silnika?
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Obroty silnika na biegu jałowym

 

Postprzez prezesik » 28 mar 2013, o 20:26

Nie napisałeś modelu silnika dlatego w temacie cisza...
Zrób reset ECU - odłącz klemę plusową na przynajmniej 15 minut, potem po podłączeniu klemy uruchom ZIMNY silnik i nie tykając pedału gazu, czekaj aż włązy się wentylator. Po takim zabiegu silnik złapie nowe nastawy i powinno być ok.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Skoksowany » 2 kwi 2013, o 17:32

Silnik: ABU, 1.6 75 KM, jak sie robi reset ECU?
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Poldek » 2 kwi 2013, o 17:35

Masz wyjasnione wyzej przeciez
akumulator odlacz i podlacz za 15min
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez dzichu23 » 6 kwi 2013, o 13:53

Witam
Forumowicze mam pytanie czy przepustnica od golfa 2 1.8 będzie pasować do golfa 3 z tym samym silnikiem rok 92 obydwu. Z góry dzięki za odpowiedż.
dzichu23
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 13:44
Lokalizacja: ok.Kowalewa Pom

Postprzez prezesik » 6 kwi 2013, o 14:04

ABS to młodszy brat RP - powinna pasować, sprawdź tylko, czy wtyczka od TPS ma też tyle samo pinów czynnych co w ABS.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Radekb351 » 8 kwi 2013, o 21:04

Jeżeli wygląda tak samo to będzie pasować, ale w dwójkach tez były wtryski starsze sterowane podciśnieniem.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez PabloSBT » 9 kwi 2013, o 17:36

wymieniałeś silnik krokowy razem z przepustnicą czy stary wsadziłeś ?? najprawdopodobniej będzie to jego wina mogę się założyć że po podłączeniu do komputera ci pokaże błąd G127 :) miałem to samo
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Piechotka » 11 kwi 2013, o 10:43

Witam, borykam sie z problemem trzymania obrotów po zapaleniu bez względu czy auto jest na benzynie czy przełączone na gaz. Przed remontem silnika musiałem odczekać gdzieś ze 3 minuty "trzymając gaz" na 1000obr, po tym zabiegu auto samo trzymało obroty. Po remoncie jest jeszcze gorzej :(. Świece były wymieniane przy okazji. Co to może być? silnik krokowy? silnik w samochodzie 1,8.
Piechotka
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 15:09
Lokalizacja: Katowice


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości