Obroty szaleją

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Obroty szaleją

Postprzez Spoksik » 15 wrz 2013, o 13:14

Witam!
Panowie jest problem i to duzy.
Mianowicie po odpaleniu samochodu na PB obroty skaczą od 1500 do 600. Ale nie gaśnie. Po przerzuceniu na gaz trzyma obroty ponad 1500. Cały czas. Samochód jeździ normalnie przyspiesza tylko problem z obrotami. Jak myślicie co może być tego powodem?
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Obroty szaleją

 

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 18:37

A mnie się wydaje, że winny może być czujnik Halla.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 15 wrz 2013, o 19:41

Jak to zdiagnozować?

[ Dodano: 2013-09-15, 18:47 ]
Ogolnie to jak dzisiaj rozebralem cały uklad wtryskowy bo musialem zmienić gumę pod ukladem wtryskowym to zauwazyłem że klapka przepustnicy tak jakby nie domykała się do końca. Delikatnie była uchylona. Nie była w pozycji |--|, tylko 2 milimetry w skosie. Wyglada tak jakby krokowiec za bardzo się wysunął i blokował.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 20:02

Ach mój błąd :wstyd: . Spróbuj wymienić silniczek krokowy. Lub zrób tak: przeczyść styki i sprawdź czy nastąpiła poprawa.

Jak nie pomoże to tylko wymiana no nowy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 15 wrz 2013, o 20:08

ZObaczę co z tego wyjdzie. Ma nadzieję że czyszczenie styków pomoże
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez pablomed » 16 wrz 2013, o 11:26

Spoksik, milion tematów o takich problemach z silnikiem na wtrysku jednopunktowym jest. Próbujesz resetu ECU, kontrolujesz szczelność podstawki pod wtryskiem, i dopiero w następnej kolejności myślisz o nastawniku przepustnicy (tzw silniczek krokowy). Wówczas może pomóc diagnoza VAG ale rzadko lub podmiana na sprawny - ale trochę w ciemno bo 100 procentowej możliwości zdiagnozowania niema.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Spoksik » 17 wrz 2013, o 20:17

Silnik krokowy walnięty. Naprawiony i śmiga;) Dzięki za pomoc;)
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości