Od czego mogl wariowac ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Od czego mogl wariowac ?

Postprzez trojeczkaGT » 1 paź 2011, o 01:17

witam mam pytanko co prawda juz rozwiazane ale pytanie zostaje otoz :

co moglo byc przyczyna ze silnik krokowy przy monowtrysku czy jak to nazwac (nie ten od lpg)

szalal mi bo obroty czasem mialem 1500 raz 2000 ostatnio nawet 3000 i nie chcialy spac ?

wstawilem sobie zwykla srube zamiast silnika krokowego i jest juz spokoj ale jednak ciekawi mnie co tak mu mieszalo ? instalacja od lpg mogla tak mu sygnaly dawac ? narazie nie mam gdzie jej ustawic bo w mojej okolicy nikt takowa sie nie zajmuje (elpigaz) ;/ chociaz teraz po wywaleniu silniczka golfik chodzi tak ladnie ze nie mam po co jechac regulowac :D

kupie starego kompa do warsztatu i sam bede regulowal

ale jednak pytanie zostaje dlaczego mi wariowal ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Od czego mogl wariowac ?

 

Postprzez pablomed » 1 paź 2011, o 08:03

trojeczkaGT, skoro rozwiązałeś problem to nie wypada w jednym poście napisac w jaki sposób? I sorki ale nie mógłbyć pisac w jednym temacie? Bo jeśli ktoś ci chce pomóc to musi jak detektyw analizować to co piszesz w wielu miejscach. Od siebie napisze że nic silnik krokowy od gazu nie był winien tak wysokim obrotom - zła dedukcja z twojej strony. Mógł on puścić owszem za dużo LPG ale pamiętaj że silnik do wyższych obrotów potrzebuje jeszcze więcej powietrza , czyli nastawnik przepustnicy źle pracował. Z winy uszkodzenia, błędów od LPG, uszkodzonego TPS, lewego powietrza pod wtryskiem itp.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 1 paź 2011, o 09:05

przepraszam za to zle miejsce napisania nie pomyslalem o tej godzinie juz ;/ mam nadzieje ze daloby sie to jakos naprawic :)

oto zdjecia jak sobie z tym poradzilem zdjecia sa opisane :


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości