odpala i zaraz gaśnie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 16 paź 2011, o 13:00

leci mi ciecz chłodząca po ścianie silnika a w ktorym miejscu ? tylko nie mow ze na laczeniu bloku z glowica ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez artur19891 » 16 paź 2011, o 19:34

nie wiem jak to opisać....tak jakby z króćca leciało, bo myślałem że uszczelka czujnika padła i dlatego, ale wymiana nic nie dała....tyle, że odpala teraz normalnie... obawiam się że muszę cały krócicec kupić... 140 zł z termostatem jakby ktoś chciał wiedzieć :) a woda leci po prawej ścianie silnika, nie dużo tego, ale mimo wszystko:(

aaa i jeszcze jedno....wiem ze to jest inny temat, ale zaczął mi dużo palić ;/ to może być jakoś powiązane?
Artur
Avatar użytkownika
artur19891
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 paź 2011, o 12:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez wesoly_99 » 18 paź 2011, o 16:20

to Panowie pierwsze co to wymienić silnik krokowy i czujnik temp. cieczy chłodzącej??
wesoly_99
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 15:42
Lokalizacja: Debrzno

Postprzez flash15 » 1 lis 2011, o 02:40

artur19891, najpradwopodnobniej ucieka Ci krućcem z przodu to standard i to lubi się sypać ponieważ sam kruciec jest z plastiku i uszczeleczka gumowa która traci swoje właściwoći i puszcza płyn po pewnym czasie, agrestywny wydatek 30zł mniej wiecej i odkręcenie dwóch śrubek 10 :) wymieć to samemu i zobacz, musi pomóc. Jeśli chodzi o termostat to znajduje się on zaraz przy pompie i nie wiem dlaczego każe Ci go wymieniać mechanik... narazie wymień sobie sam krucieć. Temperatura na zegarach Ci nie spada od płynu trzyma się w pionie jak Ci się rozgrzeje slinik i czy jak jedziesz tez masz tak samo?? czy temperatura maleje bo jeśli malaje to tez będzie do wymiany termostat. On standardowo otwiera się przy 86 stopniach. nagrzej motor i zobacz jak Ci się zalączy wiatrak od chłodnicy czy dolny wąż od chłodnicy masz gorący, jeśli tak to wszystko gra tralala ide jeszcze na jednoego browara... :D
powodzenia
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez czaja92 » 6 lis 2011, o 21:41

artur19891 napisał(a):Byłem właśnie u mechanika i stwierdził mi, że czujnik cieczy chłodzącej trzeba wymienić z termostatem....czy to prawda? podobno koszt takowego to około 120-130zł... Pozdrawiam


termostat-24zł, czujnik temperatury-14zł. Zmienic samemu-bezcenne :)
czaja92
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 19:38
Lokalizacja: Klewki

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości