Odpalanie 2.0

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Odpalanie 2.0

Postprzez Gesiu_15 » 9 maja 2012, o 13:32

Witam. Mam taki problem ze rano jak dojde do auta to ciezko odpala trzeba troszke pokrecic zeby odpalil i oczywiscie z gazem. Dodam ze miałem uszkodzony silnik krokowy i dzis wymieniłem i golf byl podpinany pod komputer i 0 błędow. Dzis tez wymieniłem swiece na NGK. Mechanik powiedział ze może byc filtr paliwa zanieczyszczony i do wymiany albo gorzej pompa paliwowa. Miał ktos taki problem ? pomożcie

[ Dodano: 2012-05-09, 12:34 ]
a i dodam ze na mfa pokazuje mi spalanie 30- 20 l ??? czemu tak duzo ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Odpalanie 2.0

 

Postprzez trollu » 9 maja 2012, o 13:45

po zrobieniu np 5km spokojnie na 5 biegu dalej tak wysokie spalanie? cos mi to nie halo że nie było błędów, tak wysokie spalanie może być od padniętej lambdy, wpływ może też mieć uszkodzona przepływka, powinno pokazać na VAGu.
po odpaleniu silnik chodzi normalnie? gdyby filtr był zamulony to ciężko byłoby mu sie wkręcić na obroty, podczas jazdy byłby słaby bo za mało paliwa by dostawał, to samo przy kończącej się pompie paliwa
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gesiu_15 » 9 maja 2012, o 13:59

lambda działa przepływka tez . A po dodaniu gazu on nie reaguje tak od razu tylko po chwili a on jest troszke zamulony. a mfa pokazuje 24-30 l na 100km.
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablos » 9 maja 2012, o 19:30

wymien tego stukowca a zobaczysz róznicę jeżeli chodzi o zmulenie :))
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Gesiu_15 » 9 maja 2012, o 20:15

Kolego dzis Zmienilem :) tam Pomylka u gory jest zamiast silnika krokowego to czujnik spalania stukowego :) jest mocniejszy troszke ale na mfa znowu pokazuje na spokojnej jeździe 24-35 l na 100 km

[ Dodano: 2012-05-09, 20:34 ]
i ciezko pali rano a jak sie pojezdzi zgasi i odpali to za pierwszym , a jak by sie poczekalo z 10 min to juz trzeba krecic i krecic i troszke gazu i odpali mowie ciagle o odpalaniu na benzynie.
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 9 maja 2012, o 22:36

na jakim paliwie patrzysz na MFA i napisz typ silnika (2E, ADY, AGG) fotki zobaczysz w necie 2E jest inny jak pozostałe
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Gesiu_15 » 9 maja 2012, o 22:53

Silnik 2E. Kolego napisz wyraźniej bo nie rozumiem.

[ Dodano: 2012-05-09, 21:57 ]
2E
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 9 maja 2012, o 23:01

pablomed napisał(a):na jakim paliwie patrzysz na MFA

pablomed chodzi pewnie o to, czy te 30L jest z jazdy na gazie czy na brynie, ja jak założyłem gaz to na MFA spalanie skoczyło o litr do góry.
tak czy siak coś musi byc nie halo, któryś z czujników musi szwankować bo to nie możliwe żeby takie spalanie pokazywał

w jakim stanie masz układ zapłonowy? od cewki do świec
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablos » 9 maja 2012, o 23:04

pokazywac to moze duzo a ile pali w rzeczywistosci benzyny i lpg testowałeś? wcześniej cos psiałeś że duzo lpg łyka, a jak jest teraz?
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Gesiu_15 » 9 maja 2012, o 23:15

Przed wymiana czujnika to jak zatankowałem 25l gazu to zrobilem 190km i nie bylo gazu a na benzynie nigdy nie sprawdzałem.
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 9 maja 2012, o 23:24

no dobra, MFA może przekłamywać ale on nie bierze spalania z powietrza tylko wylicza z danych pochodzących z czujników. jeżeli pokazuje złe spalanie to cos jest nie tak.
190km na 19L lpg to trochę dużo ale nie jakos strasznie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gesiu_15 » 9 maja 2012, o 23:40

Nowy caly układ zaplonowy , jak Na gazie jezdze jezdze to pokazuje takie spalanie tak samo na benzynie Jechalem 10km to zeszedlem do 22l spokojniej jazdy, to jaki jeszcze czujnik do wymiany ? Co z tym trudnym odpalaniem?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości