Odpalanie silnika

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Odpalanie silnika

Postprzez bzy_mar » 17 lut 2009, o 18:56

Witam mam taki problem że od dawna nie chce odpalać, jak jest rozgrzany to pali na dotyk, raz za razem, a jak jest zimny to już trzeba nim pokręcić, ale nie zawsze, nieraz stoi 2 dni na mrozie i odpala na dotyk, nie jest to zależne od długości postoju i od temperatury zewnętrznej, dodam że wymieniłem świece, przewody, kopułkę, mam pytanie, czy jest coś takiego jak czujnik położenia wału? Prosił bym o jakieś podpowiedzi.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Odpalanie silnika

 

Postprzez Stealth » 17 lut 2009, o 21:12

A nie chce odpalać na benzynie czy na gazie?
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez bzy_mar » 18 lut 2009, o 19:29

Nie odpala zarówno na Pb i na LPG, tzn i na tym i na tym paliwie są takie same objawy.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez pawelek03576 » 18 lut 2009, o 19:37

bzy_mar, jak będziesz odpalał zimny silnik to odepnik wtyczke od czujnika temperatury (tego przy silniku) jak odpali bez problemu to jest czujnik zepsuty
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez tomasz291 » 19 lut 2009, o 00:35

pawelek03576, Gdzie dokładnie jest ten czujnik mam podobne objawy co kolega bzy_mar, dzieki za podpowiedż ;-) P.S. Tylko ja mam silnik 1.6 ABU
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez pawelek03576 » 19 lut 2009, o 01:15

Obrazek
to jest silnik ABU (takie oznaczenie tego silnika znalazłem na forum więc jeśli to nie jest ABU to prosze nie mieć do mnie petensji)i prawdopodobnie ten czujnik jaśli sie myle to prosze o poprawienie :-) ta niepewność wynika z tego że mój brat ma seata cordobe z silnikiem 1.6 ABU ale u niego ten silnik wygląda tak jak mój 1.8 AAM
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez tomasz291 » 19 lut 2009, o 02:38

pawelek03576, Tak to ABU :ok: jutro to sprawdzę odepnę wtyczkę itd.. :-)
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez bzy_mar » 19 lut 2009, o 20:26

Koledzy, ja już wymieniałem ten czujnik, i nic się nie poprawiło, a rezystancje ma dobrą czyli jest on na pewno dobry, wina leży jeszcze gdzie indziej, może coś z elekrtoniką?? Co wy na to? A kolega tomasz291 coś już wymieniał przy swoim? ja taż mam 1.6 ABU to mogę coś podpowiedzieć.

[ Dodano: 2009-02-19, 19:41 ]
Na zimnym silniku tzn czujnik 20 stopni sprawdź miernikiem opór powinien mieć od 2 000 - 3 000 , a na rozgrzanym tzn 90 stopni powinien mieć od 200 - 300 ohmów ,jeśli tak jest to nie kupuj nowego bo ten po prostu jest dobry.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez tomasz291 » 20 lut 2009, o 00:15

bzy_mar, Ściągłem z niego wtyczkę i tak samo idzie na miernikach się nie znam cięko to trafić co to może być a wywalać kasę niepotrzebnie to tez bez sensu kryzys jest i u mnie jak na razie przełączam mu zaraz na zimnym na gaz i jest ok
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez bzy_mar » 22 lut 2009, o 11:26

To może masz coś z benzyną nie tak, skoro na gazie jest oki.

[ Dodano: 2009-02-22, 11:33 ]
Czy ktoś coś wie może na mój temat? Czemu tak się dzieje? Prosiłbym o jakieś podpowiedzi.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez tomasz291 » 22 lut 2009, o 13:53

bzy_mar, Hm nie wiem czy z benzyną bo na ciepłym silniku idzie jakby była woda w paliwie to by i na ciepłym nie szedł powiec mi jak przesmarować wd-40 tego krokowca
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez bzy_mar » 23 lut 2009, o 20:56

Jaki masz ten krokowiec, na cztery czy na sześć styków, chodzi mi o wtyczkę zasilającą, jeśli jest na sześć to go nie przesmarujesz bo jest bardziej skomplikowany w budowie i się nie da. Sprawdź sobie to.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron