odpalanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

odpalanie

Postprzez wesoly_99 » 20 cze 2011, o 20:40

Co może być przyczyną cięzkiego odpalania samochodu??

i drugie pytanie
odpalacie na gazie normalnie jak na benzynie??
wesoly_99
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 15:42
Lokalizacja: Debrzno

odpalanie

 

Postprzez prezesik » 20 cze 2011, o 22:02

wesoly_99 napisał(a):Co może być przyczyną cięzkiego odpalania samochodu??
stare kable WN, kopułka i palec, świece, brudny filtr paliwa, powietrza...
wesoly_99 napisał(a):odpalacie na gazie normalnie jak na benzynie??
ja mam I-gen i już przy ok. +7 stopniach odpalam tylko na LPG. Jeżeli jest zimniej to na PB, potem przełączam na LPG.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez k-m-r1 » 20 cze 2011, o 23:21

Ja odpalam jak bęzynki nie mam
ale staram sie odpalac na pb mam zrąbany czujnik temperatury na parowniku wienc jak przegazuje to przełącza odrazu obojątnie jaka temperatura

co ma znaczyc cieżkie odpalanie??
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez wesoly_99 » 28 cze 2011, o 21:03

chodzi mi o to,że cięzko idzie.. jakby się dusił czy coś.. nie wiem jak to opisać mam
wesoly_99
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 15:42
Lokalizacja: Debrzno

Postprzez k-m-r1 » 29 cze 2011, o 15:27

wesoly_99 napisał(a):hodzi mi o to,że cięzko idzie.. jakby się dusił czy coś.. nie wiem jak to opisać mam


to jest dosc niejasne stwierdzenie
cieżko odpala czyli kreci kreci długo i załapuje
kreci ale nie chce zaskoczyc
kreci niby łapie ale gasnie
kreci wolno rozrusznik ale cały czas tak samo
kreci ale tak przeskakuje raz szybciej jak by lżej miał raz wolniej jak by cos trzymało

niestety z twojego opisu nic nie wywnioskuje jedynie można strzelac i wymienic połowe żeczy w aucie
może to byc nawet przyczyna siaającej pompki paliwa :luka:

jak ja odpalam to przekrecam kluczyk i czekam ażnabije pompka cisnienia w układ paliwa i zgasną kontrolki
zimą przy mrozach robie tak z 2 razy przekrecam kluczyk czekam aż zgasnie kontrolka oleju wyłączam i ponownie czekam na kontrolke dopiero teraz zapalam najczesciej za 1 razem bez zająkniecia :ok:
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez wesoly_99 » 30 cze 2011, o 09:19

no u mnie coś takiego jak napisałeś.. kręci kręci i po jakimś czasie załapuje
wesoly_99
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 15:42
Lokalizacja: Debrzno


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości