odpowiedni silnik

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

odpowiedni silnik

Postprzez michaelseven » 4 kwi 2012, o 10:21

Mam pytanie jaki według was jest najlepiej przystosowany silnik do instalacji gazowej?czy mimo wszystko trzeba wymienic na nowe odpowiednie zawory i gniazda zaworowe?czy po wymianie a silniku AAM,wałka tłokow głowicy i kompytera na ABS lub ADZ silnik zyska moc 90km?niech nikt nie mowi ze to jest nieoplacalne:ja w swoim mialem szlifoane zawory nowe uszczelniacze panewki popychacze gniazda itp wiec lepiej kupic silnik za 300zł ABS/ADZ i z dwoch zrobic jeden idealny z wieksza moca i przystosowany do gazu.Dzieki za odpowiedz.
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

odpowiedni silnik

 

Postprzez trollu » 4 kwi 2012, o 10:57

z tym wypalaniem zaworów to nie jest tak że jak masz LPG to od razu polecą. można powiedzieć że są silniki które nie lubią gazu ale głównie wynika to z złego ustawienia mieszanki, tak samo jak historia z wyższą temp spalania gazu to urban legend, benzyna tez może się spalać w dużo wyższej temp. wszystko to jest kwestia ustawienia i regulacji gazu, dlatego powtarzam ze najważniejszy jest dobry gazownik
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez michaelseven » 4 kwi 2012, o 10:59

a co powiesz o tej zwiekszeniu mocy jest mozliwe wogole czy nie?widzialem tutaj pare tematow o tym ale nikt nie napisal czy tak zrobil.
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

Postprzez trollu » 4 kwi 2012, o 11:06

nigdy nie bawiłem się takie składanie klocków, z tymi silnikami miałem niewiele do czynienia i nie chce teoretyzować :-) jeżeli graty podejdą i silnik zagada to może coś z tego będzie. tak poza tematem jak chcesz zwiększać moc to z LPG wyciągniesz więcej niż z Pb ale też swoje będzie palił ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez michaelseven » 4 kwi 2012, o 11:08

ja mam silnik AAM 75km a to za malo na gaz musi byc to chociaz 90km zeby w miare chodzil a z drugiej strony troche wiecej km sie przyda od przybutku glowa nie boli;p
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

Postprzez chomik » 4 kwi 2012, o 11:20

michaelseven napisał(a):ja mam silnik AAM 75km a to za malo na gaz musi byc to chociaz 90km zeby w miare chodzil

etam głupoty gadasz ;]
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez michaelseven » 4 kwi 2012, o 11:21

no taka prawda szkoda placic 2 tys za instalacje gazowa do silnika 75km
Przekształcił ktoś silnik AAM na ABS lub ADZ czy sie nie odwazyl i ja bede musial byc tym pierwszym:D?
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

Postprzez pablomed » 4 kwi 2012, o 22:17

michaelseven, znajdziesz takie tematy o tej przeróbce np na http://forum.vwgolf.pl/
Z tym że fakt 75 koni to co prawda niezbyt dużo, ale jeśli na benzynie ci to wystarczało to i na gazie starczy, tak wiele znowóż mocy gaz nie odbiera żeby to zaraz odczuwać. Więc piszę to czego nie chcesz - taka przeróbka jest nieopłacalna, ale jeśli chcesz proszę bardzo. Tłoki (używki z ABS lub ADZ bo cena nowych zabija) wałek, komputer i jeśli nie chcesz tracić nic z mocy to niestety wydech bo ABS ma inny od kolektora do końca. może dojść problem z inną sondą lub silniczkiem krokowym zależy z jakiego modelu zdobędziesz komputer a to wszystko podraża imprezę
Z pytaniami o twardość prowadnic i zaworów się spóźniłes o 20 lat, to był temat istotny w autach na benzynę ołowiową - wtedy faktycznie był to problem, co chwilę regulacja luzu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez michaelseven » 4 kwi 2012, o 22:51

myslisz ze silnik krokowy jest inny niz w ABS?mam nadzieje ze nie bo kupilem nowy boscha za 350zł
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron