michaelseven, znajdziesz takie tematy o tej przeróbce np na
http://forum.vwgolf.pl/
Z tym że fakt 75 koni to co prawda niezbyt dużo, ale jeśli na benzynie ci to wystarczało to i na gazie starczy, tak wiele znowóż mocy gaz nie odbiera żeby to zaraz odczuwać. Więc piszę to czego nie chcesz - taka przeróbka jest nieopłacalna, ale jeśli chcesz proszę bardzo. Tłoki (używki z ABS lub ADZ bo cena nowych zabija) wałek, komputer i jeśli nie chcesz tracić nic z mocy to niestety wydech bo ABS ma inny od kolektora do końca. może dojść problem z inną sondą lub silniczkiem krokowym zależy z jakiego modelu zdobędziesz komputer a to wszystko podraża imprezę
Z pytaniami o twardość prowadnic i zaworów się spóźniłes o 20 lat, to był temat istotny w autach na benzynę ołowiową - wtedy faktycznie był to problem, co chwilę regulacja luzu