Pali dużo LPG po naprawach

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Pali dużo LPG po naprawach

Postprzez foksik123 » 4 lip 2012, o 18:30

Witam forumowiczów, ok 4 miesięcy posiadam Golfa 1.6 ABU z LPG i zawsze palił 10l/100km w mieście (korki, obroty do 3000 nie więcej) teraz zaczął palić mi z 14l przy naprawdę "lekkiej" jeździe w czym tkwi problem?? Zauważyłem że stało się to po czyszczeniu przepustnicy, wymianie węży podciśnienia, filtra powietrza i gazu, byłem na regulacji i troszkę się poprawiło ale to i tak za dużo. Do zbiornika wchodzi 30L dziś zrobiłem 250km. Instalacja ma 2 lata, II GEN. Proszę o pomoc co się dzieje bo z tego co wiem to ten silnik pali mniej.
foksik123
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 00:27
Lokalizacja: Toruń

Pali dużo LPG po naprawach

 

Postprzez Emiczka » 4 lip 2012, o 22:48

A reduktor ile ma lat?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez foksik123 » 4 lip 2012, o 23:08

no cała instalacja 2 lata wraz z parownikiem
foksik123
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 00:27
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Emiczka » 4 lip 2012, o 23:14

a powiedz mi pb tez ci wiecej pali?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez MirekMk3 » 5 lip 2012, o 08:13

mam ten sam problem... mowisz Emiczka ze tak duza różnica była by w spalaniu miedzy bp, a tańszymi stacjami ?
Avatar użytkownika
MirekMk3
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 13:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez foksik123 » 5 lip 2012, o 08:27

Gaz zalewam tylko na dobrych stacjach tj. Statoil Shell BP, benzyny raczej nie zalewam za 100zł i mam na 1,5miesiąca odpalania i kilka kilometrów przejazdu. Chyba pod jadę na kompa może sonda padła..
foksik123
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 00:27
Lokalizacja: Toruń

Postprzez strzeliniasty » 5 lip 2012, o 13:51

byles na regulacji po wymianie filtrow a swiece, kopulka i palec sa stare??



wymien przewody, swiece, kopulke palec i wtedy jedz na regulacje
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez adams » 5 lip 2012, o 15:11

MirekMk3 napisał(a):mowisz Emiczka ze tak duza różnica była by w spalaniu miedzy bp, a tańszymi stacjami ?


:mrgreen:

Emiczka napisał(a):pb


Chyba Jej nie do końca o to chodziło :mrgreen:

[ Dodano: 2012-07-05, 14:14 ]
foksik123 napisał(a):Zauważyłem że stało się to po czyszczeniu przepustnicy


a uszczelka miedzy wtryskiwaczem gazu a przepustnicą Ci nie pękła przy zakładaniu/zdejmowaniu ?
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez foksik123 » 5 lip 2012, o 16:02

Bylem na regulacji jest napisane , a jak sprawdzic ta uszczelke adams?? nie wiem moze poprzedni wlasciciel zmienial ale odkad go kupilem to nie zmienialem kopulki i swiec a kable ori beru sa moze nawet od nowego..
foksik123
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 00:27
Lokalizacja: Toruń

Postprzez adams » 5 lip 2012, o 19:13

foksik123 napisał(a):a jak sprawdzic ta uszczelke adams??


Słuchaj nie jestem jakimś fachowcem od gazu ale u mnie w 1,6 ABU KAT wtryskiwacz od LPG znajduje się pomiędzy wtryskiwaczem od benzyny a przepustnicą. Myślę że u Ciebie jest tak samo skoro to II gen LPG. Żeby skontrolować te uszczelki o których Ci wspominałem musiałbyś wykręcić szpilki na których trzyma się wtryskiwacz benzyny, wtryskiwacz gazu i przepustnica i oblukać uszczelki pomiędzy wtryskiwaczem LPG a benzynowym i przepustnicą. U mnie założyli gazowniki papierową uszczelkę pomiędzy wtryskiwaczem LPG a przepustnicą i po kilku latach ona pękła. Wyciąłem nową odręcznie i może efekt nie jest powalający, ale grunt że jest szczelnie. Gdybyś chciał to rozkręcać to od razu Ci mogę doradzić żebyś nie wypinał przewodów paliwa z wtryskiwaczy ani gazowego ani benzyny bo tylko roboty szkoda a są na tyle długie i podejście jest spoko że bez problemu wszystko odchylisz na bok. I druga najważniejsza chyba rada przy ściąganiu wtryskiwaczy uważaj żebyś sobie tych uszczelek (o których taki poemat Ci tu pisze) nie uszkodził.
Może to nie to ale sprawdzenie nic nie kosztuje a zabawa z tym sama przyjemność nie powinno Ci to zająć dłużej jak 20 minut. Powodzenia :super:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez foksik123 » 5 lip 2012, o 22:38

ok kolego zobaczę jak tylko będę miał wolne, a co do kabli i świec może być tak że od tego więcej pali?? w głębszej mechanice raczej jestem lajkiem :)

[ Dodano: 2012-07-08, 21:31 ]
Witam uszczelki wszystkie sprawdzałem, są całe i chyba moje obawy co do spalania były błędne po prostu te 12L to pali po staniu w korkach i itp. Dziś wróciłem z 300km trasy weekedowej i spalił mi w trasie 7,5L przy 100km/h (czasem więcej) więc chyba jest wszystko okej. Dziękuję wszystkim za pomoc pozdrawiam :)
foksik123
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 00:27
Lokalizacja: Toruń


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości