Witam.
Jak przejrzycie historię moich postów.. to wszystkie moje wcześniejsze pytania o przekaźniki, styczniki silniki krokowe łączą się właśnie w tym miejscu...ale do rzeczy.
aktualnie mam następujący problem:
-Nie odpala na benzynie, ale na gazie odpala...
-Nie pali na benzynie po przełączeniu z gazu...
Czyli jednym słowem.. pali tylko na gazie..
Podejrzewam, że umarła pompa paliwa.. albo może filtr paliwa jest zapaskudzony..ale nim kompletnie przestał palić na benzynie.. miał problemy z odpalaniem na benzynie jak był zimy a dodatkowo skaczące obroty dość znacznie, które wracały do normy dopiero po wciśnięciu gazu...
wymieniono mi silnik krokowy ale to nic nie dało..sam wymieniłem przekaźnik nr górny 1 (numer boczny 171 906 383) i to było jak najbardziej ok.. wszystko było jak najbardziej w porządku.
Teraz jednak przygód ciąg dalszy..jak się uporam.. to opiszę co i jak..
jednak mam pytanie..
Czy to bezpieczna dla samochodu jak jadę nim od rozruchu do wyłączenia na gazie???
Przeczytałem już nie wiem ile postów i pewnie mnie zaraz nie jedna osoba kamieniem rzuci.. ale... ale... ale.... mój znajomy ma samochód na wtrysku, który kupił gdzieś w Holandii.. i tam jest założone LPG.. i tylko LPG.. nie ma zbiornika paliwa.. w miejscu gdzie kiedyś był wlew paliwa teraz jest holenderski zawór do LPG... więc??? On już tym autem zrobił jakieś 40tyś Km..i nic w nim nie grzebie.. ja od założenia gazu 33000 km temu wymieniałęm uszczelke pod głowicą, planowałem głowicę i wymieniłem połowę gratów.. jeszcze chwila i stracę cierpliwość do mojego golfika..nie wspomnę już ile mnie to kosztowało...zdrowia...
Jak macie pomysły co do mojego problemu to też dawajcie.. wiem, że moje pomysły to te najbardziej oczywiste.. ale może macie inne..gorsze doświadczenia.. lepiej być przygotowanym..
miłej nocy..
Tuńczyk.