Paliwo na filtrze powietrza...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Paliwo na filtrze powietrza...

Postprzez Tomek26 » 11 sie 2013, o 01:39

Witam,
Mam silnik 2.0 8v + LPG, rocznik 1992, dzisiaj gdy ściągałem filtr powietrza okazało się że jest przesiąknięty paliwem, do obudowy filtra idą takie dwa cienkie wężyki, z czego jeden z nich idzie tak jak by z kolektora i jego koniec również jest cały mokry od paliwa...
Jak to możliwe?
Dodam że parę dni temu zauważyłem też że błotnik po stronie filtra strasznie się nagrzewa, do tego stopnia że ciężko na nim dłużej przytrzymać rękę.

Jest ktoś w stanie pomóc ? :-( :-(
Avatar użytkownika
Tomek26
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 23:33
Lokalizacja: 84-200

Paliwo na filtrze powietrza...

 

Postprzez tede gti » 15 sie 2013, o 21:51

regulator cisnienia paliwa sprawdz ;-)
tede gti
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 5 lip 2012, o 17:38
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Szheyk » 15 sie 2013, o 23:59

A może wtrysk do wymiany?
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez pablomed » 16 sie 2013, o 12:43

regulator. Konkretnie sprawdź sobie czy jest beznyna w węzyku podciśnieniowym idącym od regulatora zamontowanego w listwie wtryskowej i jeśli bedząe to na 100 procent regualtor do wymiany, można zakładac używki bo rzadko padają, tańsze zamienniki sa kiepskie a nowe dobre są drogie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Tomek26 » 20 sie 2013, o 23:56

A więc tak, wężyk którym leci to paliwo idzie z lewej tylnej części silnika, dokładnie wyglada to tak, że z kolektora ssącego wychodzi wąż, potem poniżej kolektora z jakiegoś użądzonka wychodzi wąż i jest trójnik, te dwa węże wchodzą do niego i od niego idzie wąż już do filtra powietrza...Paliwo widać jak leci z tego dolnego węża pod kolektorem...

Sprawdziłem sobie jak wygląda ten regulator i jutro zbadam czy to jest to :)
Dzięki za podpowiedzi ;)
Avatar użytkownika
Tomek26
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 23:33
Lokalizacja: 84-200

Postprzez pablomed » 21 sie 2013, o 09:36

Nie musisz sprawdzać już niema wątpliwości regulator do wymiany, i to w miarę szybko bo benzyna może trochę wyciekać do komory silnika grozi pożarem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Tomek26 » 21 sie 2013, o 23:43

O kurde :D to żeś mi teraz stracha narobił :D
Jutro jadę po regulator :D

[ Dodano: 2013-08-21, 22:45 ]
A możesz jeszcze tylko mi napisać czy jest problem z tym żeby to samemu wymienić ?
Jeżeli nie to może jakiś opis ? :-)
Avatar użytkownika
Tomek26
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 23:33
Lokalizacja: 84-200

Postprzez pablomed » 23 sie 2013, o 14:01

Tomek26, sam dawałem opis na tym forum. Regulator ma zawleczkę trzeba ja wyjąc, potem wyciągnąć używjąc siły i kręcąc nim trochę na boki, wyskoczy z impetem a za nim kilkadziesiąt ml benzyny która pod nim ma ciśnienie , więc na zimnym silniku to rób i na oczy uważaj. Włożenie nowego: lekko posmaruj olejejm oringi i włóż go głęboko - sprawdź czy nie za płytko wszedł zanim zawleczkę założysz bo potem wypadnie i bedzie gejzer pod maską.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Tomek26 » 23 sie 2013, o 18:10

pablomed, dzięki za podpowiedź, jak będę po wymianie (aktualnie czekam na regulator, ma być w poniedziałek) to dam znać jak poszło :-)

[ Dodano: 2013-09-03, 22:24 ]
Regulator wymieniony, nareszcie można tankować oktany i nie uciekają :)
Dzięki panowie za pomoc...

"temat można zamknąć" :cisza:
Avatar użytkownika
Tomek26
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 23:33
Lokalizacja: 84-200


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości