Pare problemów :)

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Pare problemów :)

Postprzez dolar1993 » 25 maja 2012, o 15:03

Siema wszystkim, mam kilka drobnych problemów w swoim Golfie. Otóż samochód dostałem od siostry , jednak wymaga on trochę pracy między czasie znalazłem pare usterek mam nadzieje że pomożecie.

Samochód: Golf III GT 5D
Silnik 1.8 90KM BENZYNA + LPG

- Pierwsza sprawa to dziwny spadek napięcia, wchodzę do samochodu siadam wygodnie na fotelu wkładam kluczyk do stacyjki odpalam i słabo kręci tak jakby sie akumulator rozładował, więc jeszcze raz próbuje i to samo , trzymam dalej i samochód zaczyna coraz szybciej kręcić i w końcu odpala (chociaż nie zawsze, zaraz wam napisze o tym) jaka może być tego przyczyna? a dodam jeszcze że trasa się resuje i zegarek. Czy to wina akumulatora?


-Następna sprawa jest że samochód był nie odpalany przez 24H wsiadam odpalam i bajki :) przejadę jakiś krótki dystans gaszę samochód. Idę do sklepu za kilka minut wracam i nie chce odpalić dusze dusze i nie odpala. Odpali pod kablami albo z po pychu. Macie jakieś rady ?

-Kolejna sprawa to samochód chodzi na włączonych światłach, chodzi mi o to że odpalam auto, zapalam światła i fajnie jadę sobie gdzieś , kończę jazdę wyjmuje kluczyki ze stacyjki, a samochód dalej chodzi (czasem obroty dziwnie skaczą) dopiero jak wyłączę światła samochód gaśnie chyba że, pierw zgaszę światła a następnie wyjmę kluczyk to wtedy normalnie jest.


PS. Myślę że może coś z kablami od świec albo samych świec bo w pierwszym od lewej garze wypad czy urwał się kabel , teraz jest wsadzony na siłę i sie trzyma.

Proszę o spokojne wyjaśnienie jak ktoś sie zna i dokładne , nie jestem szpecem od samochodów nigdy nie byłem fanem motoryzacji więc dopiero ze swoim pierwszym samochodem poznaje wszystko :) Pozdro
dolar1993
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:43
Lokalizacja: Mazowieckie

Pare problemów :)

 

Postprzez trollu » 25 maja 2012, o 15:27

ładne cyrki :zdziwko:
wg mnie może być coś z kostką stacyjki, albo coś gdzieś siadło albo jest instalacja pokopana bo po wyjęciu kluczyka silnik nie może dalej chodzić.

co do kręcenia to może być też tak że rozrusznik jest do regeneracji
ja bym ruszył stacyjkę i zobaczył co tam jest grane. jak nigdy nie grzebałeś przy aucie to możesz mieć ciężko, ja bym się rozejrzał za elektrykiem :dontgetit:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez dolar1993 » 25 maja 2012, o 15:49

To mówisz że to wszystko może być wina stacyjki ? bo coś tam szwagier z nią kiedyś zrobił. Na razie elektryka odpuszczę sobie. Zawsze jakiś znajomy może pomóc :)
dolar1993
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:43
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez trollu » 25 maja 2012, o 16:50

skoro silnik pracuje po wyjęciu kluczyka to znaczy że stacyjka nie odcina zasilania. wg mnie to coś z nią jest nie tak
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez dolar1993 » 25 maja 2012, o 18:00

Dzięki sprawdze to :)
dolar1993
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:43
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez trojeczkaGT » 25 maja 2012, o 18:13

a ze ciezko kreci auto to moze byc wina "oszczednie" kupionego akumulatora

mala pojemnosc Ah i niski prad rozruchowy i sprawdz polaczenia masowe i pradowy przy rozruszniku

[ Dodano: 2012-05-25, 17:16 ]
przejadę jakiś krótki dystans gaszę samochód. Idę do sklepu za kilka minut wracam i nie chce odpalić dusze dusze i nie odpala. Odpali pod kablami albo z po pychu ??


tylko nie mow ze odpalasz na benzynie i jedziesz zalozmy 400 m i gasisz ;p

bo wtedy takie sa problemy jak chcesz na takim dystansie podjechac to na samej benzynie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 25 maja 2012, o 18:46

1..
dolar1993 napisał(a):- Pierwsza sprawa to dziwny spadek napięcia, wchodzę do samochodu siadam wygodnie na fotelu wkładam kluczyk do stacyjki odpalam i słabo kręci tak jakby sie akumulator rozładował, więc jeszcze raz próbuje i to samo , trzymam dalej i samochód zaczyna coraz szybciej kręcić i w końcu odpala


To wina kostki stacyjki i przekaźnika odłączającego światła na rozruchu i przede wszystkim przekaźnika (grzęczka )włączonych świateł sprawdź jakie masz włożone przekaźniki w skrzynce bezpieczników .
Oraz sprawdzenie połączeń (+) i (-) klema , rozrusznik , alternator i minusowe aku , karoseria ,silnik .
2.
dolar1993 napisał(a):-Kolejna sprawa to samochód chodzi na włączonych światłach, chodzi mi o to że odpalam auto, zapalam światła i fajnie jadę sobie gdzieś , kończę jazdę wyjmuje kluczyki ze stacyjki, a samochód dalej chodzi (czasem obroty dziwnie skaczą) dopiero jak wyłączę światła samochód gaśnie chyba że, pierw zgaszę światła a następnie wyjmę kluczyk to wtedy normalnie jest.

jakiś krótki dystans gaszę samochód. Idę do sklepu za kilka minut wracam i nie chce odpalić dusze dusze i nie odpala. Odpali pod kablami albo z po pychu. Macie jakieś rady ?

Do sprawdzenia czujnik hala ,cewka ,czujnik temperatury cieczy i od niego bym zaczął
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez marker10 » 26 maja 2012, o 10:29

problem z rozruchem miałem identyczny jak ty winny był Bendiks oraz czujnik tem cieczy chłodzącej
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości