Pierwsze auto.Problemy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Pierwsze auto.Problemy

Postprzez Houston » 17 mar 2012, o 01:39

Witam,tydzień temu kupiłam swoje pierwsze auto na pierwszy rzut oka wszystko ok,problem pojawil sie okolo 3 dni temu a mianowicie gubi olej, po wstepnych ogledzinach kapie spod pokrywy zaworów,silnik jest dosc mocno obrzygany (pewnie przed sprzedaża był myty :evil: ) i śmierdzi w kabinie i tu pytanie jak długo moge pojezdzic nim w takim stanie?w niedziele planowana trasa ok 100 km, da rade?
Houston
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 01:26
Lokalizacja: Łódź

Pierwsze auto.Problemy

 

Postprzez Gizmo046 » 17 mar 2012, o 09:48

Jeśli kapie z pod pokrywy to może być uszczelka do wymiany bo a to że czuć w kabinie to pewnie kapie na gdzieś na kolektor jak się grzeje a dużo ubywa tego oleju z silnika??
Gizmo046
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 19:45
Lokalizacja: Szczucin

Postprzez Houston » 17 mar 2012, o 11:12

hmm..chyba nie dużo,stan oleju max
Houston
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 01:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomed » 17 mar 2012, o 11:14

Mozesz jechać jesli Twój nos to wytrzyma, na wszelki wypadek ponieważ nie wiesz ile tego oleju wycioeka weź na droge litrową butelkę. A potem jak najszybciej naprawa czyli najpewniej wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - niedroga sprawa.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Houston » 17 mar 2012, o 11:26

Dzięki,a teraz pyt do userów z Łodzi gdzie go oddac w dobre rece?
Houston
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 01:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Gizmo046 » 17 mar 2012, o 15:11

dokładnie możesz jechać śmiało wystarczy wymienić uszczelkę ja miałem ten sam problem :)
Gizmo046
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 19:45
Lokalizacja: Szczucin

Postprzez Houston » 18 mar 2012, o 00:21

Dobra,jadę :-D A jaka kupic ta uszczelkę?korkową?
No i jeszcze małe pytanko co do zaworów,przy gazowaniu jest taki dziwny dzwiek,czy to samoregulatory na wykonczeniu?ile to moze kosztowac?
Houston
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 01:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomed » 18 mar 2012, o 07:32

korkową i dokręca się stopniowo śruby po kolej z niebyt dużą siła. Co stuka - na razie nie wiadomo. Samoregulatory typowo stukają najpierw na zimnym silniku a na ciepłym cichną, potem już cały czas ale nie zależy to od wciskania gazu więc wątpliwe że to one. Daj komuś wprawnemu posłuchac - moga być luzy w silniku i wówczas niestety tylko większy remont ale nie martw się na zapas - najpierw diagnoza potem leczenie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Houston » 19 mar 2012, o 20:01

Dojechałam bez zadnych problemów :super: w sumie jakies 170 km i najlepsze jest to ze od wczoraj nic nie cieknie,poziom oleju ok,czyżby cudowne ozdrowienie :?: :-P a poważnie to własnie szukam kogos wprawnego i dobrego zeby go oddac na leczenie,i do wymiany wszystkich płynów
Dzięki za rady,mysle ze jeszcze nie raz bede prosic o pomoc :-)
Houston
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 01:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Emiczka » 20 mar 2012, o 00:25

ja w Ozorkowie dobrego mechanika znam ;)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Houston » 20 mar 2012, o 21:50

Emiczka,Ozorków nie daleko,daj namiary :-)
A z autka w dalszym ciagu nic nie leci :roll:
Houston
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 01:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez trojeczkaGT » 20 mar 2012, o 22:27

Houston moglas miec za duzo oleju ;p i uciekal polecam tak dolewac by na cieplym lekko bylo pomiedzy min a max bo jak bedzie pod max to bedzie uciekal zawsze. dlatego Ci nie cieknie bo juz ubylo co mialo ubyc.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości