Golfika mam od ubiegłych wakacji, i zawsze mnie zastanawiało czemu na cipłym silniku (włączonym i wyłaczonym) główny gruby przewód od płynnu chłodniczego jest[glow=red] Strasznie Napięty[/glow], a jak odkrece zbiorniczek od płynu to syknie, znakiem tego bardzo duze cisnienie Płynu chłodniczego

ubywa mi także płynu chłodniczego, ale to chyba przez 2 małe wycieki przy mocowaniu Chłodnicy.
martwie się czy to nie uszczelka?
Oleju autko bierze może z 1 litr na 10 000 tyśm, aż podejrzannie mało...

[ Dodano: 2009-02-07, 10:47 ]
A HA i na bagnecie na zimnym silniku zauważyłem białą maź!!!

ale ale to chyba normalne z LPG przy krótkich trasach.....

[ Dodano: 2009-02-07, 10:54 ]

MAM jESZCZE prśbe


silnik 1.8 75 kucy
