płyn w chłodnicy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

płyn w chłodnicy

Postprzez kopytko91 » 19 lip 2012, o 17:45

Witam ma takie pytanie do was. Miał ktoś problem z szybkim spadkiem płynu w chłodnicy ponieważ w moim golfie po przejechaniu 300 km spadło z maximum do minimum.

Ps sprawdziłem wszystko wycieków brak
kopytko91
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14 mar 2012, o 18:22
Lokalizacja: Wołów

płyn w chłodnicy

 

Postprzez Kogucik » 19 lip 2012, o 18:06

A nie podniósł Ci się poziom oleju ? Jeżeli tak to uszczelka pod głowicą :-|
Avatar użytkownika
Kogucik
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 22:09
Lokalizacja: Wlkp

Postprzez pietrasiak2 » 19 lip 2012, o 18:37

Sprawdź kruciec przy głowicy ten z czujnikiem on często pęka , a wycieky nie widać , i jak pompę szlak trafia też ale wtedy na masce masz ślad od spodu pasek płynu, :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez trollu » 19 lip 2012, o 19:37

jeżeli silnik spala płyn przy kończącej się uszczelce głowicy to powinien kopcić na biało. wyciek płynu ciężko jest zlokalizować bo płyn szybko odparowuje, tym bardziej przy obecnych temperaturach i przy rozgrzanym silniku. kup jakąś wyborczą albo inną gazetę z "zwykłego" papieru i rozłóż na noc pod silnikiem, może coś gdzieś skrapnie i zostawi ślad
w miejscach gdzie gazownicy wpinali się w układ chłodzenia nie widać żadnych wycieków?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez trojeczkaGT » 19 lip 2012, o 23:14

kopytko polecam rozgrzac silnik podjechac pod kartony-gazety lub kanal i patrzyc nie wylaczajac auta :)

tak jak koledzy mowia :

-moze przeciekac krociec z czujnikiem temperatury co jest
-moze przeciekac krociec co jest przy bloku (tam przy laczeniu skrzyni biegow z silnikiem)
-zobacz tez jakie masz cisnienie w wezach od ukladu chlodzenia (jak weze beda jak kamien to moze wywalac plyn przez zbiorniczek)
-moze byc walnieta uszczelka pod glowica i spalas plyn lub uciekac do oleju

takze rozgrzej auto i patrz
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 19 lip 2012, o 23:16

ja miałem na trójnikach taki wyciek - wystarczyło dokręcić i miałem pęknięty oring, bodajże to się nazywa wymiennik ciepła, te plastik co wchodzą do niego wszystkie rury uk. chłodzenia a jest przykręcony do bloku silnika - strzelił Oring przy łączeniu właśnie z blokiem.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości