Po odpaleniu na zimnym 4 tyś obrotów

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Po odpaleniu na zimnym 4 tyś obrotów

Postprzez epoxyd » 30 lis 2010, o 22:29

Mam taki bardzo niepokojący problem, otóż przy odpaleniu na zimnym np. po nocy wchodzi na 4-5 tyś obrotów i po kilku sekundach gaśnie. Po kilkunastu takich odpaleniach udaję się odpalić, ale to straszne zarzynanie silnika, co robić. Generalnie ma wtedy też problem z zaskoczeniem i długo muszę rozrusznikiem kręcić żeby zapalił. Brak sił.Proszę o pomoc.
Avatar użytkownika
epoxyd
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 14:35
Lokalizacja: Włocławek

Po odpaleniu na zimnym 4 tyś obrotów

 

Postprzez CezarC-4 » 30 lis 2010, o 22:55

Najlepiej podpiać pod komputer i wykaże co jest przyczyną.Stawiałbym na czujnik temperatury ale przyczyny mogą być różne.Spróbuj zdjąć klemę i po jakimś czasie założyć i odpalić.Moze potrzebna jest adaptacja przepustnicy?Ale to tylko może to... a może tamto... Najlepiej podepnij pod VAG
Avatar użytkownika
CezarC-4
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 11:38
Lokalizacja: Brok

Postprzez czaro » 30 lis 2010, o 23:03

CezarC-4 napisał(a):Najlepiej podepnij pod VAG

Ewentualnie reset kompa. Opcja bez żadnych opłat.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez epoxyd » 1 gru 2010, o 10:10

Dzięki Panowie, będę walczył, jak sie poprawi to dam znać co było.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-12-28, 12:36 ]
Oto dalsza część przygód:
Warsztat nr 1: wyczyszczona przepustnica z uszczelkami oraz wymienione wszystkie przewody, wężyki i co tam jest podciśnienia - nadal :dobani:
Warsztat nr 2: po podłączeniu pod kompa ponoć wykazało że Lambda padła - wymieniłem na oryginalną BOSH wg numerów starej - nadal :dobani:
Warsztat nr 3: czujnik temperatury - wymieniony - nadal :dobani:

Dziś sprawdzają kolektor. Mam lekką załamkę :zalamany: .
Może ktoś ma jakiś pomysł.

[ Dodano: 2010-12-28, 13:10 ]
Nadal LIPA
Avatar użytkownika
epoxyd
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 14:35
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez CezarC-4 » 31 gru 2010, o 00:14

Uu to już trochę kosztów poniosłeś, a najgorsze że nic nie pomogło...
A może z instalacją gazową jest coś nie tak?Kumpel miał podobnie w swoim 1.8 Jak go odpalił to zaraz przełączał mu się na gaz. Jak go zgasił to później długo musiał kręcić a jak już odpalił to wariował na obrotach.Pojechał do gazownika, ten podpiął pod komputer coś poprzestawiał i jest ok
Tylko tak piszę jak było.
Jeszcze przyszło mi do głowy że może to wina cewki, jakbyś pożyczył od kogo taką samą i sprawdził ?
Avatar użytkownika
CezarC-4
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 11:38
Lokalizacja: Brok

Postprzez epoxyd » 5 sty 2011, o 15:50

Cewkę zapłonową? nie brałem pod uwagę?
Co do LPG to po całkowitym odcięciu gazu na benzynie dzieje się tak samo a poza tym na gaz przełącza mi dopiero jak silnik uzyska min. 10 stopni C.
Większość sądzi, że to wina lewego powietrza ale nikt nie doszedł gdzie.
Jestem jeszcze ciekaw czy te rzeczy, które powymieniałem nie wymagają adaptacji???
Toczę jeszcze walkę z silnikiem krokowym i padło podejrzenie na uszczelkę po głowicą.
Chyba w moim mieście nikt nie jest mi w stanie pomóc. Generalnie wszyscy umieją tylko wymieniać i nikomu nie chce się pomyśleć co może być przyczyną w tak prostej konstrukcji samochodu.

Pozdrawiam wszystkich i życzę bezawaryjnego 2011 roku.
Avatar użytkownika
epoxyd
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 14:35
Lokalizacja: Włocławek


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości