Podstawa wtrysku

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Podstawa wtrysku

Postprzez bzy_mar » 6 paź 2008, o 11:56

Witam, mam pytanie czy sam dam rade wymienić podstawę wtrysku? Chodzi mi o to czy nie przestawię tam czegoś przy wymianie? czy śmiało mogę działać?
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Podstawa wtrysku

 

Postprzez prezesik » 6 paź 2008, o 17:22

bez problemu.
- odkręcasz wlot powietrza z wtryski (3 śrubki)
- odkręcasz wtrysk (nie jestem pewien, ale chyba 4 śrubki zaznaczone na zdjęciu na czerwono)
- od dołu (chyba) będą nakrętki od tych szpilek widocznych od góry po zdjęciu wtrysku (4 sztuki zaznaczone na czerwono)

podstawa wtrysku to ten element zaznaczony zieloną strzałką

Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez dziabi3 » 6 paź 2008, o 20:10

dokładnie jak koleg a napisał

tylko równomiernie na krzyrz dokrecaj sruby

i uwazaj z tymi co przykrecają wtrysk bo są długie i łatwo je ukrecic

ja tak zrobiłem i w podstawie został mi kawałk sruby wtedy punktak mały młoteczk i delikatnie wykrecasz
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez mani51 » 6 paź 2008, o 20:20

masz jeszcze do wypięcia 3 wtyczki a przewody paliwowe możesz zostawić choć wygodniej będzie jak je ściągniesz - nic się nie stanie.
te cztery śrubki od góry zaznaczone na czerwono u mnie były na imbus a tu są na zwykły kluczyk więc żebyś się nie zdziwił

zanim się za to zabierzesz to odłącz klemy od aku a jak poskręcasz to zrobisz reset kompa na wszelki wypadek :-) i oczywiście dokładnie wszystko uszczelnij ale o tym to Ci chyba nie muszę pisać bo sam w jakimś poście pisałeś że miałeś problemy z lewym powietrzem
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez bzy_mar » 9 paź 2008, o 08:18

Dopiero jutro się za to będę brał, napisze jak to zrobie, pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez Reiven » 9 paź 2008, o 13:48

Wtrysk jest zamocowany na gumowej podstawie więc nie ciągnij na siłę bo jak się tam rozszczelni to będzie łapał lewe powietrze. Miedzy tymi śrubami masz 2 plastikowe kołki ściskasz je i rozkładasz wtrysk na 2 części.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bzy_mar » 10 paź 2008, o 10:35

Witam, właśnie wymieniłem ta podstawę, bez problemów, sprawnie , narazie jest podręcznikowo ;-) Oby tak dalej , dzięki za podpowiedzi i porady, pozdrawiam, ZAMYKAM.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez semenxxx » 23 sty 2009, o 23:42

gdzie moge kupi taką podstawe?
semenxxx
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 23:41
Lokalizacja: włocławek

Postprzez mani51 » 24 sty 2009, o 10:44

semenxxx, ja zamówiłem w sklepie ale pierwszą przywieźzli złą bo miała inaczej śruby rozmieszczone a w zasadzie to były tylko otwory a przy 1,6 podstawa ma szpilki przymocowane na stałe
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości