bez problemu.
- odkręcasz wlot powietrza z wtryski (3 śrubki)
- odkręcasz wtrysk (nie jestem pewien, ale chyba 4 śrubki zaznaczone na zdjęciu na czerwono)
- od dołu (chyba) będą nakrętki od tych szpilek widocznych od góry po zdjęciu wtrysku (4 sztuki zaznaczone na czerwono)
podstawa wtrysku to ten element zaznaczony zieloną strzałką
masz jeszcze do wypięcia 3 wtyczki a przewody paliwowe możesz zostawić choć wygodniej będzie jak je ściągniesz - nic się nie stanie.
te cztery śrubki od góry zaznaczone na czerwono u mnie były na imbus a tu są na zwykły kluczyk więc żebyś się nie zdziwił
zanim się za to zabierzesz to odłącz klemy od aku a jak poskręcasz to zrobisz reset kompa na wszelki wypadek i oczywiście dokładnie wszystko uszczelnij ale o tym to Ci chyba nie muszę pisać bo sam w jakimś poście pisałeś że miałeś problemy z lewym powietrzem
Wtrysk jest zamocowany na gumowej podstawie więc nie ciągnij na siłę bo jak się tam rozszczelni to będzie łapał lewe powietrze. Miedzy tymi śrubami masz 2 plastikowe kołki ściskasz je i rozkładasz wtrysk na 2 części.
Witam, właśnie wymieniłem ta podstawę, bez problemów, sprawnie , narazie jest podręcznikowo Oby tak dalej , dzięki za podpowiedzi i porady, pozdrawiam, ZAMYKAM.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
semenxxx, ja zamówiłem w sklepie ale pierwszą przywieźzli złą bo miała inaczej śruby rozmieszczone a w zasadzie to były tylko otwory a przy 1,6 podstawa ma szpilki przymocowane na stałe