Pomocy falujace obroty !!!!!!!!!!!!!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Pomocy falujace obroty !!!!!!!!!!!!!!

Postprzez Lukasz007 » 20 sie 2008, o 16:44

WITAM jestem tu nowy i mam juz od dawna powazny problem z moim golfem 3 1.4 z 92r instalacja LPG monowtrysk.Wiec tak rano jak odpalam auto to musze szybko wciskac gaz zeby nie zgasl zaczyna go dlawic ale po puszczeniu i tak gasnie czy na bezynie czy na LPG.Dopiero za 2 razem pali zaczyna cholernie trzepac silnikiem wszystko w srodku goni po dobrym przygazowaniu mu sie troszke obroty wyrownuja.Bylem u mechanika kazal wymienic krokowca nic to jednak nie pomoglo.Raz z ciekawosci postanowilem sprawdzic czy nie ma przebicia kabel od zaplonu ten srodkowy co idzie do cewki czy cos takiego mial przebicia kupilem caly komplet i troszke sie polepszylo.Z rana go odpalilem nie dajac nawet grama gazu ale obroty i tak sie wachaja miedzy 800-960 roznie na bezynie wogole gorzej chodzi szarpie caly czas a na LPG wystarczy troche przegazowac i sie troszke wyrownaja ale jak sie wyjdzie na pole to slychac ze sie same podnosza i opadaja jakbym gazu dodawal.Na cieplym lepiej chodzi gozej z odpalaniem.Probowalem dzis jeszcze zdjac kleme tak czytalem jak sie krokowca wymienia i reset kompa.Zrobilem jak trzeba na benz. dalej lipa a na LPG wieszal sie na 3200 obr :-o .Ponowny reset i stan jak poprzednie nie mam pojecia co mu jest kazdy mechanik muwi co innego juz za duzo pieniedzy na niego poszlo :-( .Jeszcze denerwoje mnie jedno tam gdzie jest monowtrysk cos syczy glos z tamtad dochodzi nie mam pojecia co to jest nie bieze lewego powietrza bo sprawdzalem za niedlugo to chyba tylko zlom prosze o jakies porady z gory dziekuje i sorry ze mecze takim tekstem ale im wiecej tym lepiej :-)
Lukasz007
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 20 sie 2008, o 16:27
Lokalizacja: Kraków

Pomocy falujace obroty !!!!!!!!!!!!!!

 

Postprzez veronx » 20 sie 2008, o 20:18

miałem podobne objawy , wymiana uszczelka pod kolektorem i podstawy wtrysku załatwiła sprawę , ostatnio mi się dziwnie zachowywał to wymieniony został czujnik halla , teraz jest zegarek , pozdrawiam
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

Postprzez Lukasz007 » 21 sie 2008, o 10:25

soory ale nie odpisywalem bo nie mialem neta.Dzieki dzis zabiore sie do pracy zobaczymy co z tego bedzie Pozdr :-P

[ Dodano: 2008-08-21, 20:32 ]
WITAM chyba znalazlem przyczyne :roll: nigdy w golfie nie posiadalem gumy od filtra do kolektora ssacego tam gdzie golfina bierze sobie cieple powietrze.Dzisiaj ta dziure od filtra z gupa zakrylem reka to podskoczyly obroty lekko odpuscilem i troszke opadly chodzil jak mazenie zero szarpniecia silnikiem jak tylko wziolem reke to obroty opadly i zaczelo sie szarpanie.Pytanie jest moje takie jak bym kupil ta gume to obroty faktycznie mi sie wyrownaja czy bedzie tak samo.Prosze o sugestie albo w razie mozliwosci sprawdzic z ciekawosci u siebie w golfinie zdejmujac na chwilke ta gume przy odpaleniu jaka jest roznica dzikeki pozdr :-P

[ Dodano: 2008-08-21, 20:33 ]
WITAM chyba znalazlem przyczyne :roll: nigdy w golfie nie posiadalem gumy od filtra do kolektora ssacego tam gdzie golfina bierze sobie cieple powietrze.Dzisiaj ta dziure od filtra z gupa zakrylem reka to podskoczyly obroty lekko odpuscilem i troszke opadly chodzil jak mazenie zero szarpniecia silnikiem jak tylko wziolem reke to obroty opadly i zaczelo sie szarpanie.Pytanie jest moje takie jak bym kupil ta gume to obroty faktycznie mi sie wyrownaja czy bedzie tak samo.Prosze o sugestie albo w razie mozliwosci sprawdzic z ciekawosci u siebie w golfinie zdejmujac na chwilke ta gume przy odpaleniu jaka jest roznica dzikeki pozdr :-P
Lukasz007
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 20 sie 2008, o 16:27
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bzy_mar » 24 sie 2008, o 09:35

kolego ja miałem identyczny problem jak ty. byłem u kilku mechaników, jeden poradził mi abym wymienił krokowca, ale wolałem jechać na komputer, tam żadnych problemów nie pokazało, potem pojechałem do znajomego gazownika on po wykresach na kompie stwierdził, że może dostawać lewego powietrza pod wtryskiem, jednak to było to, u mnie problem tkwił właśnie w tym.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez THOMAS GTI16V » 27 sie 2008, o 22:07

sprawdź węzyk podciśnienia czy nie spadł lub czy ni9e jest zapchany miałem taki sam objaw :zdegustowany:
THOMAS GTI16V
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 sie 2008, o 21:14
Lokalizacja: Zabrzeg

Postprzez dziabi3 » 28 sie 2008, o 17:01

dokładnie jak koledzy ci piszą


ja też miałem to samo tylko na lpg była tragedia a na pb jeszcze nie taka

da sie to troszkę podregulować ale albo biedzie ok na zimnym albo na ciepłym i na odwrót < nie warto>


wymień tą podstawę gumowa i od razu uszczelek miedzy głowicą a kolektorem dolotowym

dotnij też świeże uszczelki pod i nad mixer

a jak zatkałeś tą gumę to samochód pewnie ssał sobie odpowiednią dawek dziurą w gumie i pracował równiutko na bogatej mieszance

miałem to samo to wiem

a tak przy okazji wymyj przepustnice i wtrysk

a i po złożeniu tego zdejmij klemę i to sie komp skasuje i zaadaptuje na nowo przepustnice

bo z vagem ja nie mogłem przeprowadzić adaptacji jak to piszą na forum wszędzie nie wiem czemu i poradziłem sobie resetem

nie wiem czy to dobrze ale takie cos tylko wymyśliłem

a w vagu wo gule wszystkie kanały są zabronione bloki danych też może ktoś coś wie

nie mogę nic podejrzeć tylko błędy kasować i odczytywać :cry:
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron