pomocy z wzrastajacymi obrotami

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

pomocy z wzrastajacymi obrotami

Postprzez piogos » 17 kwi 2012, o 05:55

witam serdecznie wszystkich
mam taki problem
obroty mi skacza jak oszalale raz po odpaleniu mam wysokie a raz niskie to samo sie przenosi na gaz. czasem spadaja i jest wszystko ok
myslalem ze to ma cos wspolnego z gazem ale po wizycie u dobrego gazownika zrreszta mojego kolegi w dabrowie gorniczej okazalo sie - on tak twierdzi ze to wina czujnikapolozenia przepustnicy i tylko dobry elektryk mi to powinien wymienic i ustawic
dowiedzialem sie rowniez o cenie czujnika po odwiedzeniu kilku sklepow 30 - 45 zeta
ale po konsultacji z :) elektrykami na kilku juz warsztatach dowiedzialem sie naprawde zadziwiajacych zeczy :)
na 1 mowia ze to wina z razzadem a czujnka takiego w moim aucie nie ma wogole i kto mi cos takiego powiedzial
na innym ze to wina jakiegos czujnika łopatkowego przepustnicy itd
prosze o pomoc
moj golf to 1,4 ben/gaz 95 r. 3 drzwi
moze ktos zna jakis dobry warsztat gdzie mi to zrobia lub jak samemu moge to sprawdzic
moje doswiadczenie z tym silnikiem rowna sie zero :/
bardzo dziekuje za pomoc
piogos
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 05:38
Lokalizacja: sosnowiec/jaworzno

pomocy z wzrastajacymi obrotami

 

Postprzez boleK1315 » 17 kwi 2012, o 06:09

Omijaj tych elektryków z daleka to pierwsza sprawa. Druga to jeżeli masz vaga to zaadaptuj przepustnice, a może i nawet ją wyczyść, a potem adaptuj. Jeżeli nie pomoże no to łapiesz się za TPS czyli czujnik położenia przepustnicy, który u Ciebie jest. Sprawdzasz opór ścieżek czy nie ma czasami jakiś przerw i regulujesz.

Jak nie pomoże to dalej bęedziemy szukać. Pozdrawiam
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez KaMe101 » 17 kwi 2012, o 07:12

Przede wszystkim podpiąć samochód pod VAGa, wyczyścić przepustnice i zrobić jej adaptacje i sprawdzić czy będzie zmiana.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez zybi » 17 kwi 2012, o 08:02

A nco z silnikiem krokowym?
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez starscream » 17 kwi 2012, o 10:25

Na początek krokowca sprawdz, wyczyść, potem możesz sprawdzić ustawienia na reduktorze u mnie obroty wzrastały ale po przestawieniu regulacji od obrotów na reduktorze już problemu z obrotami nie mam.
Silnik mam taki sam jak ty.
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kadzik » 17 kwi 2012, o 15:45

Sprawdź to co koledzy wyżej pisali. A jeżeli to nie pomoże to ja polecam wymienić całą przepustnicę. Miałem identyczny problem co Ty.
Najpierw wymieniłem sam TPS, jak się okazało nikt go porządnie nie potrafił ustawić i dalej było to samo. Później wymieniłem krokowiec, mimo iż stary był dobry. Po licznej próbie ustawiania TPS, postanowiłem pojechać na szrot. Poprosiłem o przepustnicę do mojego golfa, z gwarancją rozruchową. Wymieniłem, sprawdziłem - problem znikł.

Zamiast tracić nerwy i $$$, mogłem od razu jechać po monowtrtysk.
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez trojeczkaGT » 17 kwi 2012, o 16:05

ja tak jak kadzik mialem :D

czasem wszystko gralo cacy :D

czasem po odpaleniu obroty ustawialo mi na 2000 lub 3000 i nizej nic

czasem po kasowaniu sterownika bylo ok ale potem przy odpalaniu byly za niskie i trzeba bylo trzymac noge na gazie

zdenerwowalem sie bo wymienilem dwa silniki krokowe ciagle resety sterownika i kupilem uzywana kompletna przepustnice :D wyczyscilem zamontowalem i dziala jak marzenie.

nie radze kupowac osobno tps (czujnik polozenia przepustnicy) bo go nie wyregulujesz jak trzeba.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pandamian21 » 19 kwi 2012, o 15:35

witam.. a ja mam troszke inny problem, po odpaleniu rano swojego golfa silnik ma bardzo niskie obroty, musze trzymac gaz zeby nie zgasl, gdy przejade jakies 3km wszystko dziala jak trzeba.. wymienilem juz krokowy i jest to samo i nie ma roznicy czy to na benzynie czy lpg. silnik 1.8GT. co to moze byc??? prosze o pomoc.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez rafal9119 » 19 kwi 2012, o 15:45

pandamian21, sprawdz czujnik temperatury bo prawdopodobnie ssania nie masz i dla tego te niskie obroty
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez pandamian21 » 20 kwi 2012, o 09:48

no wlasnie czujnik jest nowy ;/

[ Dodano: 2012-04-20, 09:41 ]
podejrzewam TPS...
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez trojeczkaGT » 20 kwi 2012, o 13:29

pandamian21 napisał(a):no wlasnie czujnik jest nowy ;/

[ Dodano: 2012-04-20, 09:41 ]
podejrzewam TPS...


jezeli podejrzewasz tps to :

-odepnij wtyczke od tps
-wsiadz do auta przekrec kluczyk i wez go odpal i trzymaj noge na gazie tak by mial ok 1000 obrotow
-zgas silnik i wylacz zaplon
-podepnij wtyczke od tps spowrotem
-wsiadz do auta i odpal jak odpali ladnie tzn ze napewno tps szwankuje czyli wymien cala przepustnice na uzywana ale dobra

ja tak mialem i podzialalo.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kadzik » 20 kwi 2012, o 14:26

Otóż to, też stawiam na TPS. ;)
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości