Potrzebny kumaty!!! Problem po wymianie rozrządu i głowicy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez wisnia198 » 4 kwi 2011, o 21:35

Zapłon ustawiony idealnie- stroboskopem, rozrząd również założony wzorowy, sprawdzałem dwa razy. A samochód jak nie miał mocy, tak nie ma. Dziś nawet na gazie jak dało mu się pedał do pdłogi to obroty zamiast rosnąć, liniowo spadały w dół tak na każym biegu redukując od czwartego. Zjechałem na pobocze żeby ruchu nie tamować, przełaczyłem na benzynę i ok. Póżniej znów gaz i chodził już normalnie.
A więc, byłem też na VAG'u i co pokazuje to "Błąd komunikacji z pojazdem" Normalnie powiem szczerze że brak mi słów - nie mam już żadnych opcji na diagnozę
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

 

Postprzez kger » 4 kwi 2011, o 22:53

A szklanki były rozprężane?
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez pablomed » 4 kwi 2011, o 23:12

wisnia198, ale na tym etapie pisz precyzyjniej: najpierw piszesz że słaby, potem piszesz że po zatrzymaniu było normalnie, czyli co - odzyskał pełną moc czy niepełną. Bo jeśli raz chodzi całkiem ok a za chwilę przestaje to wskazuje na jakąś usterkę na kablach, ale jeśli jest słaby na obu paliwach to jdnak myślałbym o błędzie w rozrządzie lub ustawieniu zapłonu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wisnia198 » 4 kwi 2011, o 23:32

Po zatrzymaniu "normalnie" to znaczy tak jak dotychczas, znaczy się bez mocy. Brak mocy na oby dwu paliwach. Na trasie ledwo osiągam 140km/h przy obrotach 3500 i dalej nie chce ciagnąć. Jestem pewny ze rozrzad jest ok, ściągałem dwa razy dolną obudowe żeby sie przekonać i jest idealnie na znakach. Może to coś z ECU? Pzatym czemu VAG'a w warsztacie nie mogli połączyć z pojazdem?
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez pablomed » 5 kwi 2011, o 23:11

brak możliwości podłączenia do VAGA może wynikać z jakiejś przerwy na kebelkach do wtyczek diagnostycznych. A do LPG ECU ma naprawdę niewielkie znaczenie: jest iskra to powinien chodzić. Jeśli nie rozrząd to stawiam na zapłon który może być źle ustawiony obecnie, bo poprzednio był błąd ustawienia wałka pośredniego i do tego błędnego ustawienia dostrojono wyprzedzenia zapłonu, czyli teraz jest źle. Nie widzę innej możliwości chyba że ogólnie silnik padł i niema kompresji, albo jeszcze takie przyczyny jak zdławienie dolotu nie wiem w jaki sposób, np szmatą zostawioną przy składaniu, albo zatkany wydech starym katalizatorem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wisnia198 » 5 kwi 2011, o 23:39

Sprawdzałem dziś ponownie, górne i dolne koło IDEALNIE na znakach, palec zapłonu też idealnie na swoim znaku. Wątpię aby była to wina tłoków bo przed "naprawą" auto bardzo dobrze się zbierało!! Dziś czyściłem dolot, w środku coś tam oleju i zapach benzyny. Może uwalony jest ECU i źle dozuje albo coś? Dodam że wygląda jakby był świeżo wymieniony przed kupnem auta przeze mnie "Napisy - biały szrotowy flamaster"

Poza tym było znikome przejście na pewnym tym przewodzie i nie mam pojęcia od czego on jest!!

Obrazek

Poza tym, jest może jakiś szybki sposób na sprawdzenie złącza diagnostycznego, dlaczego nie komunikuje się?
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez kamilus_1990 » 14 kwi 2011, o 18:37

Silnik pracuje równo ? Obroty płynnie wzrastają ? Sprawdź masę komputera,ogólnie elektryki która ma wpływ na pracę silnika.Czasem przez masę tak może być.Zmierz kompresję dla świętego spokoju,
Życie jest za krótkie żeby jeździć litrowym Polo...
kamilus_1990
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Potok

Postprzez Karol_lolo » 10 paź 2011, o 20:08

Witam. Mój Golf to również 1.8ABS. Niby 90 KM ale 60 z tych koni to już chyba zdechło. Na razie nie byłem u mechanika ale podejrzewam brak kompresji. Nieznaczny ubytek płynu chłodzącego odrobina "masła" pod korkiem. Auto zbiera się jakby chciało a nie mogło. Oleju nie przybywa a słyszałem że jeśli dostaje się płyn z chłodnicy do oleju to tak się dzieje. Na razie tylko gdybam ale gdyby to było pęknięcie głowicy to czy wymienić samą głowicę czy lepiej w nowy motor zainwestować?
Karol_lolo
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 19:59
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Basior1997 » 10 paź 2011, o 20:57

Karol_lolo napisał(a):Na razie tylko gdybam ale gdyby to było pęknięcie głowicy to czy wymienić samą głowicę czy lepiej w nowy motor zainwestować?
o to jest pytanie ;-)
pamietaj ze jak zrobisz motor to tak bedziesz nim jezdźił, a jak kupisz inny to nie wiesz co z nim było jak był urzytkowany
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości