Potrzebny kumaty!!! Problem po wymianie rozrządu i głowicy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Potrzebny kumaty!!! Problem po wymianie rozrządu i głowicy

Postprzez wisnia198 » 27 mar 2011, o 01:06

Witam kolegów, a więc tak silnik 1,8 ABS 90KM, `93r. postanowiłem zrobic PROFILAKTYCZNE naprawy... Wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy zaworów, uszczelek kolektora ssącego i wydechowego, różnych o-ringów i zimmeringów, wszystkich pasków, łącznie z rozrądem, płynów i olei. Wymiana także tarczy sprzęgła (poprzednie bardzo się ślizgało). Silnik chodził BARDZO zle. Obroty falowały między 800 a 1200 obrotów. Kolega "mechanik" regulował zpłon, sprawdzał wszystko i nic. Stwierdził że zle musiało już być przed jego "naprawą" i uciekł w pizdu wyłączając telefon..... Ciul tam, pocisnę z nim ale tak...;...
Ustawiłem idealnie regulator krokowy i czujnik położenia przepustnicy, obroty po wyłączeniu ssania idealnie równo 800 obrotów bez żadnego falowania.
Tylko że, jedyny problem, silnik jest słaby jak na 1,8l i 90KM, strasznie wolno sie rozpedza- bardzo słabe przyśpieszenie. Daję gazu, powiedzmy że zdąże spalić papierosa nim się rozpędzi.................Co może być przyczyną????????????????
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Potrzebny kumaty!!! Problem po wymianie rozrządu i głowicy

 

Postprzez przemek2604 » 27 mar 2011, o 01:24

może dawka paliwa zbyt mała?
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez wisnia198 » 27 mar 2011, o 13:15

a jak mogę ustawic tą dawkę?
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez przemek2604 » 27 mar 2011, o 18:20

nie znam sie bardzo na tym;/ a do tego sadze ze od tak sobie nie mozesz zwiekszyc mysle ze to bardziej jest praca kilku czujnikow itp ktora wylicza dawke, po cos ta sonda w kacie siedzi wkoncu :) no ale to tylko przupuszczenia moje bo mechanik ze mnie to sredni xd
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez wisnia198 » 27 mar 2011, o 18:32

Dziś czytałem że sonda pracuje w zakresie 0.2 - 0.8 V. Zmierzyłem a u mnie jest średnio od 0,3 do 0,55. a więc to może mieć znaczenie??
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez przemek2604 » 27 mar 2011, o 18:50

myśle ze wszystko moze miec :) ja tez bym chetnie sprawdził w jakim moja pracuje?:P jak to zrobiłes?:P masz silnik 1.8 z 90 km?
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez strzeliniasty » 27 mar 2011, o 20:32

spraedz czy wtyczka przy wtrysku nie zostala jakos uszkodzona
ja to mialem w swoim 1,8 ABS kabelki byly pourywane i jak sie stykaly to oki ale jak jeden gdzies nie laczyl auto slablo nie rozpedzalo sie a czasem nawet gaslo
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez k-m-r1 » 27 mar 2011, o 21:19

piszesz l lpg ? a jak chodzi na pb?
ustaw go najpierw na bezynce a potem dostrajaj lpg nie inaczej nie róbod dupy strony!!
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez wisnia198 » 27 mar 2011, o 22:49

A więc po kolei, tak, Golf 3 1,8 ABS 90KM. Najłatwiej sondę sprawdzisz tak: Jest ona umiejscowiona na kolektorze wydechowym tuż przy głowicy, lekko się wychylisz i zobaczysz że z kolektora wychodzi pojedyńczy przewód w czarnym rękawie. Wbijasz w niego przewód pomiarowy od miernika, drugi dajesz do masy (miernik oczywiście włączasz w funkcje multimetru) i sprawdzasz wskazania na odpalonym silniku, dodajesz gazu i sprawdzasz zakres wskazywanych wartości. Z tego co wiem powinno być od 0,2 do 0,8V. Drugie pytanie: Wtyczki oczywiście sprawdzałem!!! Trzecie: Wszystkie ustawienia dokonywane na pb, trzeba być naprawdę tępym aby robić inaczej a że jestem dość bystry:) to nie robiłem inaczej. Może jeszcze jakieś pomysły? Z góry dziękuje oczywiście.
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez przemek2604 » 28 mar 2011, o 18:01

może swiece, przewody do swiec przebicie maja, kopułka,palec :) sam nie wiem :) sprawdzaj :)
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez wisnia198 » 28 mar 2011, o 19:33

świece nowe NGK do gazu, kable i palec nowe a więc nie przypuszczam że jest gdzieś jakiekolwiek przebicie, jutro może jeszcze podjadę żeby dostroili mi zapłon, może to cos pomoze
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez radek1234 » 29 mar 2011, o 21:14

kolego i pomogło ? jesli nie to radził bym sprawdzić czy mechanik nie pomylił sie podczas składania rozrządu
radek1234
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 18:14
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości