Powazne problemy z silnikiem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Powazne problemy z silnikiem

Postprzez dawi19 » 5 lut 2011, o 23:08

Witam

Mam kilka powaznych problemow z moim silnikiem. Prosilbym o pomoc, poniewaz niemam juz sily :(

1. bardzo szybko ubywa mi olej. Wymiane mialem w pazdzierniku a teraz juz mam na kresce min. oleju.
2. temperatura na silniku po nagrzaniu trzyma caly czas 95 i nic niespada.
3. bardzo szybko ubywa mi benzyny. dodam ze jezdze caly czas na gazie a benzyny uzywam tylko do odpalania.


Bardzo Prosze o pomoc.
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Powazne problemy z silnikiem

 

Postprzez paliwo » 5 lut 2011, o 23:17

1.zobacz czy gdzieś z pod pokrywy ci nie ucieka, i jak sie rozgrzeje czy jest plama pod samochodem oleju.
2.co do temperatury zobacz termostat czy jest dobry.
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez dawi19 » 5 lut 2011, o 23:23

1. sprawdzalem i pod pokrywa jest ok ale jak stoi w garazu to mam takie 3 plamki male.

2. a jak go sprawdzic?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez paliwo » 6 lut 2011, o 10:02

1możesz mieć nie szczelna miskę olejową ja siebie tez tak miałem

2 wykręć go i wrzuć do gorącej wody jak się otworzy to jest dobry bo otwarcie termostatu następuje koło 87C
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez dawi19 » 6 lut 2011, o 10:07

1. no a powiedz jak usunac ta nieszczelnosc miski?

2. ok tak zrobie i zobacze co bd. a moze byc tak ze jak termostat jest wykonczony to silnik sie grzeje i olej sie gotuje i dlatego ubywa?

3, a co mi poradzisz naten punkt
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez k-m-r1 » 6 lut 2011, o 12:55

u mnie jest tak że kapie jak jade a dokłądnie nieiwem zemu ale filtr mam dokrecony gwint jest dobry brak wżęró a zbiera mi sie olej na filtrze oleju i kapie z niego a naprawde tego nei widac dopiero jak stane i zajrze pod auto to widac

temperatura? sprawdz termometrem w zbiorniku wyrównawzcym
miałem tak żę pokazywal mi 70-75 i wymienialem termostat cudowałęm odpowietrzałęm bo mam lpg okzało sie żę to czujnik płynu padł

bezyny ubywa bo odpalasz na pb i pompka pracuje i tłoczy paliwo nawet jak jedziesz na lpg a zracji tej że wtryskiwacz nie jest szczelny to puszcza ciutke i tak ubywa
rozwiazanie przekaznik i odciecie pompki chyba fioletowy przewód przecinasz zarabiasz do przekaznika który jest sterowany sygnałem z cewki wielozaworu.. było na forum poszukaj
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez dawi19 » 6 lut 2011, o 12:57

a moglby ktos mi podeslac teopisy z forum? bardzo prosze
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez nitek » 7 lut 2011, o 13:57

jesli chodzi o miske to troche ciezko sciagnac ja bo sruby ja kolo kola zamachowego ja u siebie chcialem sciagna miske ale nie mam krotkich imbusow wiec ja nie masz sprzetu to lepiej daj auto na warsztat wymiana uszczelki nie powinna byc droga
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez dawi19 » 8 lut 2011, o 11:47

1. a jakie sa koszty wymiany uszczelniaczy albo czeogos?

2. pomoze wymiana termostatu?

3. pomoze wymiana sondy? albo jak sprawdzic zcy sonda dziala dobrze?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez paliwo » 8 lut 2011, o 19:31

1. wymiana uszczelki nie jest droga uszczelka kosztuje koło 30zł do tego sylikon za 20zł a jak
nie masz kanału to nie odkręcisz miski ja na kanale odkręciłem długa 10 i klucz sztorx i idzie
tu masz stronke z dobrym silikonem polecam go on jest dobry sam go stosowałem
http://moto.allegro.pl/silikon-reinz-us ... 03429.html
2.wymiana termostatu ci pomoże kolega też miał taki sam problem wymienił i po kłopocie
3. jak sprawdza się sondę to nie wiem
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości