Witam wszystkich.
Mam dość poważny dla mnie problem związany z kopułka rozdzielacza, ponieważ zbiera mi się pod nią para wodna przez co samochodem szarpie , a gdy się rozgrzeje silnik nie da się jeździć .
Gdy się ja zdejmie i wyczyści jest wszystko ok przez około 20-30 min potem znów zaczynają się trzaski pod kopułka i samochód szarpie
Od czego może się tak robić ? czy to jakaś nieszczelność w połączeniu? aparat zapłonowy jest umieszczony w bloku silnika? czy tam jest jakieś nieszczelności ? są tam jakieś uszczelki , jeśli jest to w ogóle połączone z blokiem silnika ?
Aby pomóc wam podam listę rzeczy jakie wymieniłem NIEDAWNO :
-Termostat
-Kable zapłonowe
-Kopułka już 2
-płyn chłodniczy
-olej
-filtr oleju
-Przekładałem tez cewkę zapłonowa , myślałem ze to może ona nawala , ale nie moja jest dobra
Na korku wlewu oleju mam "majonez" , mysle ze to dlatego ze jezdze samochodem tylko do pracy i spowrotem ( 6-7 km ) przez co silnik osiaga max 80 st.
Mój Tata mówi żeby sprawdzić odmę bo może się jakoś zapchała i niema wentylacji silnika przez co jakoś ta para z silnika ucieka przez aparat zapłonowy i dlatego się tam robi woda
Gdzie jest odma jak ja rozebrać żeby to sprawdzić ewentualnie wyczyścić?
Dodam ze płynu chłodniczego mi nie ubywa , oleju także ( niedawno wymieniany nadal jest "przezroczysty" wiec to chyba nie wina uszczelki pod głowica ze robi się ten "majonez" .
Jeśli potrzeba jakichś fotek / Macie jakieś dodatkowe pytania PISAĆ , ponieważ chce się z tym uporać .
Ps. Jak by ktoś pisał żeby golfa sprzedać w cholerę to od razu mowie ze nie sprzedam go nigdy prędzej go zajeżdżę ( wątpliwe ) albo rozbije !
JEŚLI NAPISAŁEM JAKIEŚ PIERDOŁY PROSZĘ MIĘ POPRAWIAĆ PONIEWAŻ KOMPLETNIE SIĘ NA TYM NIE ZNAM !