POWAŻNY PROBLEM !!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

POWAŻNY PROBLEM !!

Postprzez cronx » 16 mar 2009, o 20:03

Witam wszystkich.

Mam dość poważny dla mnie problem związany z kopułka rozdzielacza, ponieważ zbiera mi się pod nią para wodna przez co samochodem szarpie , a gdy się rozgrzeje silnik nie da się jeździć .
Gdy się ja zdejmie i wyczyści jest wszystko ok przez około 20-30 min potem znów zaczynają się trzaski pod kopułka i samochód szarpie ;(
Od czego może się tak robić ? czy to jakaś nieszczelność w połączeniu? aparat zapłonowy jest umieszczony w bloku silnika? czy tam jest jakieś nieszczelności ? są tam jakieś uszczelki , jeśli jest to w ogóle połączone z blokiem silnika ?

Aby pomóc wam podam listę rzeczy jakie wymieniłem NIEDAWNO :
-Termostat
-Kable zapłonowe
-Kopułka już 2
-płyn chłodniczy
-olej
-filtr oleju
-Przekładałem tez cewkę zapłonowa , myślałem ze to może ona nawala , ale nie moja jest dobra

Na korku wlewu oleju mam "majonez" , mysle ze to dlatego ze jezdze samochodem tylko do pracy i spowrotem ( 6-7 km ) przez co silnik osiaga max 80 st.

Mój Tata mówi żeby sprawdzić odmę bo może się jakoś zapchała i niema wentylacji silnika przez co jakoś ta para z silnika ucieka przez aparat zapłonowy i dlatego się tam robi woda ;/

Gdzie jest odma jak ja rozebrać żeby to sprawdzić ewentualnie wyczyścić?

Dodam ze płynu chłodniczego mi nie ubywa , oleju także ( niedawno wymieniany nadal jest "przezroczysty" wiec to chyba nie wina uszczelki pod głowica ze robi się ten "majonez" .

Jeśli potrzeba jakichś fotek / Macie jakieś dodatkowe pytania PISAĆ , ponieważ chce się z tym uporać .

Ps. Jak by ktoś pisał żeby golfa sprzedać w cholerę to od razu mowie ze nie sprzedam go nigdy prędzej go zajeżdżę ( wątpliwe ) albo rozbije !!!

JEŚLI NAPISAŁEM JAKIEŚ PIERDOŁY PROSZĘ MIĘ POPRAWIAĆ PONIEWAŻ KOMPLETNIE SIĘ NA TYM NIE ZNAM !!!
Ostatnio edytowano 17 mar 2009, o 19:23 przez cronx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
cronx
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 14:08
Lokalizacja: Płock

POWAŻNY PROBLEM !!

 

Postprzez marcinkoz2910 » 16 mar 2009, o 20:26

cronx napisał(a):Na korku wlewu oleju mam "majonez" , mysle ze to dlatego ze jezdze samochodem tylko do pracy i spowrotem ( 6-7 km ) przez co silnik osiaga max 80 st.
majonez powstaje gdy silnik jeździ w zimie na krótkich dystansach i nie jest w stanie się nagrzać

Mi też nie bierze oleju ani wody a majonez się robił. Więcej poszukaj jak chcesz na 4um i poczytaj.

cronx napisał(a):Mój Tata mówi żeby sprawdzić odmę bo może się jakoś zapchała i niema wentylacji silnika przez co jakoś ta para z silnika ucieka przez aparat zapłonowy i dlatego się tam robi woda ;/
Raczej wątpię odma to odpowietrzenie silnika

--> http://www.golf3.pl/topics9/zapomniana-odma-vt15962.htm
--> http://www.golf3.pl/topics36/osiagi-a-z ... light=odma

cronx napisał(a):Gdzie jest odma jak ja rozebrać żeby to sprawdzić ewentualnie wyczyścić?
w jednym z tych linków pisze gdzie szukać ale jest to wężyk łączący komorę korbową (czasami pokrywę klawiatury) z podstawą wtrysku

cronx napisał(a):aparat zapłonowy jest umieszczony w bloku silnika?
tak zgadza się w bloku silnika ja w 1.6 mam go symetrycznie z wałkiem rozrządu a w 1.8 jest on w bloku silnika tak w pionie ustawiony i 5 kabli idzie od niego 4na świeczki i jeden na cewkę

[ Dodano: 2009-03-16, 19:27 ]
cronx napisał(a):Od czego może się tak robić ?
nie wiem na 100% czy tam są jakieś uszczelki bo nie bardzo kojarzę ale sprawdź czy nie masz popękanej obudowy (kopułki)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez cronx » 16 mar 2009, o 21:21

No właśnie kopułka jest nowa ;p , ale jutro wrzucę fotki silnika i kopułki żeby pokazać gdzie się woda zbiera

Ps. Na starej kopułce tez się woda w środku zbierała , mechanik stwierdził ze jest pęknięta wiec ok wymiana , no ale nowa kopułka jest założona i nawet jeśli by była jakaś zdupna to przez kilka dni to by się chyba od razu nie rozleciała ;(
Teraz ten sam mechanik chce mi grzebać w rozrządzie bo mówi ze może coś przestawili jak zmieniali , tylko ze ja nie zmieniałem rozrządu bo jak kupiłem golfa to było wszystko ok a rozrząd miał wtedy lekko ponad 20 tysięcy zrobione .
Avatar użytkownika
cronx
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 14:08
Lokalizacja: Płock

Postprzez kali » 17 mar 2009, o 11:36

Woda zazwyczaj skrapla się wtedy ,gdy garażowany jest na dworzu i rano na częściach układu zapłonowego może być rosa
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ralf28 » 17 mar 2009, o 23:20

jak gaz szarpie to nie dogrzewa go woda z chlodnicy watpie zeby to byla wina elektryki podjedz do szpeca od gazu mozesz miec bledy w sondzie z instalacji zwroc rowniez uwage na szczelnosc mieszalnika gazu i czy sie nagrzewa podczas pracy mialem takie objawy w moim mk3 ;-)

[ Dodano: 2009-03-17, 22:23 ]
ps jak mechanik chce ci kopac w rozrzadzie to omijaj go szerokim kolem nie zna sie na robocie napewno
golfy nie kapia olejem one znacza swoj teren
Avatar użytkownika
ralf28
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 00:47
Lokalizacja: piekary slaskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości