Witam, mam następujący problem mianowicie b.duże spalanie gazu w okolicach 20l/100km ponieważ robię trasę 50 km i pół butli gazu nie ma, a jeżdżę na prawdę spokojnie. Byłem dziś u gazownika (jedyny w mieście) który właściwie nic mi nie doradził jedynie żebym sprawdził ile pali benzyny i dopiero wtedy coś można zdziałać. Takie duże spalanie jest już od dłuższego czasu jednak nie spowodowane moim stylem jazdy gdyż wcześniej na butli robiłem ponad 300km. Parownik był zakładany nowy rok temu instalacja I gen(bez krokowca),kopułka, palec, świece i przewody mają przebieg nie więcej jak 8000km. Silnik pracuje równo i nie przerywa. Kolejną dziwną sprawą jest wolne schodzenie z obrotów przy zmianie biegów. Wygląda to tak wciskam sprzęgło to obroty nie opadają tylko utrzymują się przez chwilę dzieje się tak na benzynie i lpg. Dodatkowo mam coś pomieszane z wężykami podciśnienia ale z tym pomału dojdę jak zdobędę szczegółowe zdjęcia z tej wersji silnika. Jest to wersja amerykańska silnika ABA 2.0 115km, kolega z tego forum pokazał mi zdjęcia jego silnika ABA i z tego co zauważyłem ma inną przepustnice przy kolektorze ssącym wraz z silnikiem krokowym którego ja u siebie nie potrafię zlokalizować. Chętnie poznam Wasze opinie co zrobić z tym problemem i od czego zacząć. Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie.
Poniżej dodaję kilka zdjęć silnika:
http://img255.imageshack.us/g/dsc00079eb.jpg