PRLEM Z LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

PRLEM Z LPG

Postprzez Sebastian_Z » 5 mar 2009, o 21:36

[b]Witam przepraszam ze sie znowu dokuczam.
MAM PROBLEM NIE DO OBEJŚCIA W PRZEMYŚLU.
MÓJ GOLF WIELOPUNKT AEE SILNIK 1,6 55KW ROCZNIK 95 WERSJA CL JAK COŚ JESZCZE TRZEBA PODAC TO PISAC NIEZWŁOCZNIE PODAM ROZMIAR BUTA FIU... ITP.


PROBLEM POLEGA NA TYM ZE NA BENZYNIE AUTO CHODZI POPRAWNIE NAWET POWIEM INACZEJ JEŹDZIŁEM Z MECHANIKAMI JA ONI JEŹDZILI PO GÓRACH PO ZAKRĘTACH ZASUWA JAK ZŁOTO ALE NA PB NAWET 1,8 NIE MA TAKICH OSIĄGÓW JAK MÓJ,.

ALE NA LPG TO JEST PORAŻKA PROBLEM POJAWIŁ SIE JAKIŚ MIESIĄC PO WYMIANIE FILTRA LPG W FACHOWYM :zdziwko: ZAKŁADZIE KTÓRY OWA INSTALACJE GAZOWA ZAKŁADAŁ KOSZT 20 ZŁ./
PO 3 TYGODNIACH POD WZNIESIENIE KTÓRE GOLF POKONYWAŁ NA 5 BIEGU Z PREDKOSCIA 95 KM NIE MOGŁEM WJECHAĆ, AUTO SŁABŁO Z KAŻDYM METREM ZBIJAŁEM MU BIEGI W DUŁ.. ALE TO ZBYTNIO NIE POPRAWIAŁO SYTUACJI.
OSTATECZNIE WYMIENIŁEM PALEC. KOPUŁKE PRZEWODY SWIECE, 2 RAZY BYŁEM USTAWIAĆ GAZ JEST TROCHE LEPIEJ AUTO PO GWAŁTOWNYM DODANIU GAZU NIE GAŚNIE ALE DALEJ JEDZIE JAK ZÓŁW NIE CHCE PRZYŚPIESZAĆ PO WCIŚNIĘCIU PEDALU PRZYŚPIESZENIE SILNIK JEST ZAMULONY PRZE KILKA SEKUND OK 5 PO TYM CZASIE CZASAMI SIE ZBIERA A CZASAMI WRĘCZ PRZECIWNIE TRZEBA ZDJĄC LEKKO NOGE Z GAZU ZEBY ZACZAŁ PRZYŚPIESZAĆ;.

CZASAMI JAK SKRĘCAM W ZAKRĘT 90 STOPNI NA 3 BIEGU TO ZAWSZE ATKO ŁĄDNIE SZŁO Z OBROTÓW 1400 A TERAZ GAŚNIE ALBO JEDZIE ZABKĄ;d PRZYŚPIESZANIE MARNE MOŻLIWE JEST W ZAKRESIE OBROTÓW 2500 3000 W INNYCH OBROTACH TO PADACZKA;d


DODAM ZE GAZ JEST TROCHE PONAD ROK DO TEJ PORY JEŹDZIŁ NORMALNIE;
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

PRLEM Z LPG

 

Postprzez Stealth » 5 mar 2009, o 21:41

Może tankujesz jakiś chrzczony gaz? Może emulator Ci nawala, może być wiele przyczyn. Źle wyregulowana instalacja - po każdej wymianie filtra powietrza czy gazu powinno się regulować gaz.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Fasol » 5 mar 2009, o 21:45

Sebastian_Z, po 1. to czy nie pomyliłeś tematu ? po 2. czy mógłbyś nie pisać z włączonym CAPS LOCK'iem ?

:-x :-x :cisza: :cisza: :cisza:
Fasol
 

Postprzez Stealth » 5 mar 2009, o 21:48

No bo on pewnie myśli, że to faktycznie coś z elektryką LPG może być :przestraszony: no ale można wybaczyć. :hyhy: Ale fakt - działy są wyraźnie widoczne, więc piszmy tam, gdzie trzeba.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Sebastian_Z » 5 mar 2009, o 21:53

o jej koledzy przepraszam ale dałem ciała;D
czy mozna ten temat jakoś przenieść w odpowiedni dział i poprawić byka w temacie bo zjadłem jedną literkę;D

AHA instalacje ustawiałem kilka razy po wymianie filtra i bida aha dodam ze mimo spadku osiągów silnik spala dalej tyle samo gazu co spalał a osiągu zero.
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez Stealth » 5 mar 2009, o 21:55

A jaki gaz tankujesz? Jaką masz instalację? Która generacja? To jednak potrzebne dane.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Sebastian_Z » 5 mar 2009, o 22:04

gazowniki założyli gaz lewato czy jakos tak;( jutro podejde do auta tam mam gwarancje to sprawdzę gaz jest ponoć drugiej generacji;D
mam przełącznik z trzema pozycjami 1 0 2
1 benzyna
0 gaz tryb awaryjny nie uzywam nigdy raz przez przypadek ale nie odpalił ;D awaria cewki próbowąłem odpalić w rozpaczy
2 przełączanie na gaz po przygazówce powyżej 2000 obrotów
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez pablomed » 5 mar 2009, o 22:32

Sebastian_Z, to można krótko napisać że Twoje auto dostaje za mało gazu, czyli za ubogą ma mieszankę LPG/powietrze. Ale przyczyn może być sporo. Jednak skoro stało się to po zmianie filterka to będzie jakiś banał. Typu niewłaściwie założony filterek, albo zapomnieli odkręcić zawór na butli po zmianie filterka itp. Tak czy inaczej trafiłeś na partaczy, nie możesz jednak odpuszczać bo będą próbowali cię zbywać, a chyba masz gwarancję na instalkę prawda?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Sebastian_Z » 5 mar 2009, o 22:54

tak instalacja jest na gwarancji. Aha przy zmianie filtra nie zakręcali nic w butli tylko coś pod maska nie znam sie na gazie tak wiec jestem zielony, Gaz ustawiał przez gazowanie pod 6000 obrotów. i stojac w czapce i w kapturze słuchał silnika drugi gazował;D gówno to dało bo jak wyjechałem od niego dalej było tak samo wróciłem i powiedział ze jest dobrze tylko zeby mu odkręcać pokrętłem więcej gazu zeby dostawał ale coś jest nie tak,

Wtedy palił 10 litrów i chodził jak żyleta.
teraz pali 10 litrów i nie chce jechać.
jak podkręcę gaz to chyba nie na tym zabawa polega zeby spalać 15 litrów;D
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez saladrus » 5 mar 2009, o 23:49

Sebastian_Z napisał(a):Gaz ustawiał przez gazowanie pod 6000 obrotów. i stojac w czapce i w kapturze słuchał silnika drugi gazował;D


a nie podłączyli go do kompa??
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez mani51 » 6 mar 2009, o 19:18

Sebastian_Z napisał(a):Gaz ustawiał przez gazowanie pod 6000 obrotów


no to Cię w H zrobili bo tak to można tylko instalkę pierwszej generacji regulować a w drugiej to już bez komputera się nie da


nie wspominasz nic o filtrze powietrza. Dawno go zmieniałeś? Może już pora na niego?

pierwsza generacja instalacji jest bardzo wrażliwa na czystość filtra a wszystko na to wskazuje że masz taką właśnie instalkę
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Sebastian_Z » 6 mar 2009, o 21:02

Filtr wymieniony....
jak ustawiał gazonik co mi instalacje gazowa robił to zapchał do wydechu sonde wyjął sonde jeden gazował a ten na słuch ustawił..(ten wział 20 zł)


Drugi ustawiał ale inaczej kazał mi trzymać obroty na 2400 obrotów i patrzył na ta skrzynkę co pokazuje spalanie;D czujka zapchana do wydechu":D jest troszke lepiej (wział 30 zł)
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości