[b]Witam przepraszam ze sie znowu dokuczam.
MAM PROBLEM NIE DO OBEJŚCIA W PRZEMYŚLU.
MÓJ GOLF WIELOPUNKT AEE SILNIK 1,6 55KW ROCZNIK 95 WERSJA CL JAK COŚ JESZCZE TRZEBA PODAC TO PISAC NIEZWŁOCZNIE PODAM ROZMIAR BUTA FIU... ITP.
PROBLEM POLEGA NA TYM ZE NA BENZYNIE AUTO CHODZI POPRAWNIE NAWET POWIEM INACZEJ JEŹDZIŁEM Z MECHANIKAMI JA ONI JEŹDZILI PO GÓRACH PO ZAKRĘTACH ZASUWA JAK ZŁOTO ALE NA PB NAWET 1,8 NIE MA TAKICH OSIĄGÓW JAK MÓJ,.
ALE NA LPG TO JEST PORAŻKA PROBLEM POJAWIŁ SIE JAKIŚ MIESIĄC PO WYMIANIE FILTRA LPG W FACHOWYM ZAKŁADZIE KTÓRY OWA INSTALACJE GAZOWA ZAKŁADAŁ KOSZT 20 ZŁ./
PO 3 TYGODNIACH POD WZNIESIENIE KTÓRE GOLF POKONYWAŁ NA 5 BIEGU Z PREDKOSCIA 95 KM NIE MOGŁEM WJECHAĆ, AUTO SŁABŁO Z KAŻDYM METREM ZBIJAŁEM MU BIEGI W DUŁ.. ALE TO ZBYTNIO NIE POPRAWIAŁO SYTUACJI.
OSTATECZNIE WYMIENIŁEM PALEC. KOPUŁKE PRZEWODY SWIECE, 2 RAZY BYŁEM USTAWIAĆ GAZ JEST TROCHE LEPIEJ AUTO PO GWAŁTOWNYM DODANIU GAZU NIE GAŚNIE ALE DALEJ JEDZIE JAK ZÓŁW NIE CHCE PRZYŚPIESZAĆ PO WCIŚNIĘCIU PEDALU PRZYŚPIESZENIE SILNIK JEST ZAMULONY PRZE KILKA SEKUND OK 5 PO TYM CZASIE CZASAMI SIE ZBIERA A CZASAMI WRĘCZ PRZECIWNIE TRZEBA ZDJĄC LEKKO NOGE Z GAZU ZEBY ZACZAŁ PRZYŚPIESZAĆ;.
CZASAMI JAK SKRĘCAM W ZAKRĘT 90 STOPNI NA 3 BIEGU TO ZAWSZE ATKO ŁĄDNIE SZŁO Z OBROTÓW 1400 A TERAZ GAŚNIE ALBO JEDZIE ZABKĄ;d PRZYŚPIESZANIE MARNE MOŻLIWE JEST W ZAKRESIE OBROTÓW 2500 3000 W INNYCH OBROTACH TO PADACZKA;d
DODAM ZE GAZ JEST TROCHE PONAD ROK DO TEJ PORY JEŹDZIŁ NORMALNIE;