Probelm z MK3

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Probelm z MK3

Postprzez Tapi » 1 wrz 2009, o 20:07

Witam serdecznie
Potrzebuje pomocy.

Mój mk3 całkowicie stracił moc na benzynie jak i na gazie.
żeby go rozpędzić do 100 km/h musiałbym nie wiem jak długo jechać.

sprężanie na cylindrach wyszło 9,2 wiec ok ale czy na benzynie czy gazie nie ma absolutnie mocy noga w podłodze na 3 a na prędkościomierzu 40 km/h nie wiem co i jak. pomocy bo nie wiem co robić

[ Dodano: 2009-09-01, 20:56 ]
Podkręciłem go bardziej na obrotach i odczułem wyraźna poprawę kondycji na każdym biegu. choć nadal nie mam pojęcia dlaczego gaśnie mi gdy zwalniam i redukuje bieg do luzu.
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Probelm z MK3

 

Postprzez SYLWEEQ79 » 1 wrz 2009, o 22:18

sprawdz rozrząd tzn. czy jest dobrze ustawiony no i jeśli jest to mono wtrysk to podstawę wtrysku.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez pablomed » 2 wrz 2009, o 08:52

Tapi napisał(a):Podkręciłem go bardziej na obrotach
znaczy co zrobiłeś konkretnie? Przeciez w autach z wtryskiem obrotów się tak łatwo nie reguluje. Czy piszesz tylko o regulacji LPG?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Tapi » 2 wrz 2009, o 12:34

Tak ale on nie miał wcale mocy ani na Benzynie ani na Gazie. nie mogłem go rozpędzić nawet do 100 km/h

a po podkręceniu go na obrotach odzyskał moc idzie jak burza ale dziś wyszło ze sonda lambda mi nie działa muszę ja wypiąć i sprawdzić czy coś sie nie stało z przewodami bo ani na gazie ani na benzynie nic nie wskazuje
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Postprzez pablomed » 2 wrz 2009, o 14:19

no więc jak podkręciłeś obroty? Na lince? To napewno nie wpłyneło na moc.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Tapi » 3 wrz 2009, o 18:59

Nie podkrecałem obrotów na lince tylko na zapłonie od strony kopułki zapłonowej. tam sie reguluje oroty. i widać poprawe ale nie mam pojecia bladego czemu nie trzyma obrotów i gaśnie przy kazdej redukcji biegów.

nagle potrafi zgasnąc jak dojezdzasz do skrzyżowania i tyle nie trzyma sie obrotów
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Postprzez pablomed » 3 wrz 2009, o 21:24

Tapi napisał(a):na zapłonie od strony kopułki zapłonowej. tam sie reguluje oroty
kolego masz o tym kompletnie błędne pojęcie. Zmieniłeś kąt wyprzedzenia zapłonu. Owszem to wpływa w jakimś zakresie na obroty ale tak się nie robi nie do tego to służy. Zapłon ma być ustawiony prawidłowo, na 6 stopni. Najpierw ustaw lampą stroboskopową prawidłowo, wówczas może reszta problemów ustąpi, a jeśli nie to pewnie szwankuje TPS i/lub silniczek krokowy. Bez przyrządów - przynajmniej lampy stroboskopowoej już nic sam nie psuj :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez SYLWEEQ79 » 3 wrz 2009, o 22:07

no ja bym sprawdił rozrząd. podobny problem miałem kiedyś w mk II
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez Tapi » 4 wrz 2009, o 07:25

Na razie dziś zajadę do gazownika ale nie wiem czy coś mi ustawi na uszkodzonej sondzie lambda ponieważ w godzinach popołudniowych odbiorę nową sondę i zamontuje.

problemik nr. 2 to taki ze cuchnie mi gazem z okolic reduktora co nie napała mnie optymizmem z uwagi ze nowy reduktor trochę kosztuje a ja już i tak wrzuciłem trochę kasy by mógł jeździć normalnie jak to miało miejsce parę miesięcy temu. całkowicie mu sie pochrzaniło i nie wiem dlaczego a zaczęło sie od głupiego wydechu i poszło dalej :zalamany:
Avatar użytkownika
Tapi
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:11
Lokalizacja: Sławków

Postprzez pablomed » 4 wrz 2009, o 08:16

nowy reduktor poniżej 200 zeta np tomasetto, koszt samych membran do regeneracji 1/3 z tego,regeneracja jest prosta ale cenowo ma sens gdybyś robił to sam.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości