Problem deszczu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem deszczu

Postprzez Kaczor2133 » 16 cze 2009, o 16:35

Mam taki problemik. Silnik 1.6 ABU, gaz lovato. Od jakiegoś czasu są u mnie dziwne akcje po odpaleniu w czasie deszczu albo po deszczu. Dzisiaj padało całą noc, rano wsiadam jade do pracy
wszystko oki, wychodze z pracy za 9 godz. jade 500m a tu ja mu w gaz a on sie dusi i gaśnie, no to go na PB ale dalej za chwilę to samo. na jałowym jest 900 obr, ale jak mu daje w gaz to wtedy wchodzi na obroty i tak jakby na 3 gary, im więcej w gaz tym bardziej się dusi, jak go rozpędzę i 2200 obr nawet na gazie to idzie, ale zwolnie redukcja i za chwilę dławienie czy to pb czy gaz[na PB trochę idzie), silnik ciepły i dalej to samo. czego to może być wina, a na luzie jest w porzo jak go nie gazuje.[/hide]
Golf 3 ks
Kaczor2133
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 02:16
Lokalizacja: Łódź

Problem deszczu

 

Postprzez andzia@@ » 16 cze 2009, o 22:08

Podłączę się pod pytania Kolegi , mam podobny problem... :cry: i póki co jest to zagadką :-(
...i love Golf...

.:: MÓJ KOCHANY KOPCIUSZEK ::.
Jeśli choć jedną dobrą myśl wniosłeś do czyjegoś umysłu,jedno dobre uczucie zaszczepiłeś w czyjeś serce,jedną chwilą szczęścia rozpromieniłeś smutne szare życie,SPEŁNIŁEŚ ZADANIE ANIOŁA NA ZIEMI!
Avatar użytkownika
andzia@@
Members
 
Posty: 680
Dołączył(a): 14 kwi 2009, o 19:20
Lokalizacja: Ziemia łódzka :)

Postprzez marcinkoz2910 » 16 cze 2009, o 23:30

1. Przewody zapłonowe
2. Świece zapłonowe
3. Aparat zapłonowy (kopułka + palec)
4. Cewka zapłonowa

Zacznij od wymiany zgodnie z punktaki czyli od najtańszego rozwiązania

bo wygląda na jakieś nieprawidłowości z układem WN
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez seb » 16 cze 2009, o 23:48

Te przewody latwo wyeliminowac: najlepeij rano gdy jest wilgoc podniesc maske i zobaczyc co sie dzieje jesli sa przebicia to w nocy widoki niesamowite, wiec to latwo sprawdzic i wyeliminowac, co do cewki polecam BERU ( w inne sie nie pakowac beda tansze ale straszny badziew ), aparat zalonowy wymienialem komplet chinski okolo 200zl z wymiana, i dlugo na nim jezdzilem, Pan elektryk sam mi zaproponowal "chine" bo sie sprawuje dobrze.
P.S.
w/w sam przezylem na wlasnym starym golfie, wiec polecam to co napisalem.
seb
 

Postprzez Kaczor2133 » 17 cze 2009, o 07:33

Tylko że świece kable cewke wymieniałem z pół roku temu, kopułke i palec trochę wcześniej, poprostu niechce wejść na obr a jak wejdzie to np trzymam gaz na 2600 obr i za chwile same spadają wcisne więcej gazu to jeszcze szybciej gaśnie podczas jazdy to samo, musze mu dawać gaz do oporu bo niechce jechać
Golf 3 ks
Kaczor2133
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 02:16
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marcinkoz2910 » 17 cze 2009, o 08:53

Kaczor2133, a podłączałeś auto pod komputer może to wina jakiegoś osprzętu bo bez takiej diagnozy VAGiem to można czasami szukać wiatru w polu...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez seb » 17 cze 2009, o 09:51

Najlepiej bedzie gdy zrobisz tak jak napisal marcinkoz2910, pod komputer i tam szkac.
seb
 

Postprzez Kaczor2133 » 17 cze 2009, o 09:58

komp nie pokazał żadnych błędów nawet po odpięciu sondy lamba nie pokazał nic, reszta czujników sprawna. Dziś jest ciepło i dalej to samo, ja mu w gaz a on się krztusi, jeżdże na PB bo na LPG w ogóle niechce iść, Na światłach ledwo rusza z miejsca i musze mu gaz opór cisnąć bo nieruszy, jak złapie to trzeba gaz do oporu na każdym z biegów, i jakoś idzie. Lambda jest odpięta.
Golf 3 ks
Kaczor2133
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 02:16
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marcinkoz2910 » 17 cze 2009, o 20:45

Kaczor2133, no a sprawdzałeś czy nie bierze lewego powietrza gdzieś w okolicach filtru lub przy przepustnicy... :-|
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Kaczor2133 » 19 cze 2009, o 15:03

a jak to najpewniej sprawdzić, bo naciskam na wtrysk i nic się nie zmienia, tylko widze że podstawa jest popękana trochę. Czy to że jak potrzymam go obrotach i same spadają krztusi się i przerywa może być winą świec?
Golf 3 ks
Kaczor2133
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 02:16
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marcinkoz2910 » 20 cze 2009, o 09:33

Kaczor2133, mogą być świece jak najbardziej i nie jest to wielki koszt to wymień

a jak masz popękaną podstawę wtrysku to nie ciekawie... pytanie jak z uszczelkami na wtrysku... może pora już na wymianę

ciężko coś tak na czuja zobaczyć.. a piszę z czym się spotkałem i co może być przyczyną
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Kaczor2133 » 20 cze 2009, o 10:01

A może to być też problem z hallem, bo zauważyłem na vagu kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych jest 24,2 st a jak dodam gazu to wskoczy wyżej i za chwilę pokazuje 21, 20, 23, 19 chyba że vag kłamie
Golf 3 ks
Kaczor2133
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 02:16
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości