problem po resecie kompa

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem po resecie kompa

Postprzez KrzysztofKaty » 28 mar 2010, o 10:53

koledzy mam taki maly problem otuz po resecie kompa strasznie warjuja mi obroty czy to na lpg czy pb co to moze byc bo mnie np to denerwuje jak jade sobie 100 wrzucam na luz przed krzyzowka a on ma 2000 obr i powoli spada
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

problem po resecie kompa

 

Postprzez Goral1985 » 28 mar 2010, o 11:00

Ja radze podlaczyc sie pod Vaga i sprawdzic co powoduje te wariowanie obrotow???!!! Moze jakis czujnik poszedl??? moze silnik krokowy szwankuje.
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez KrzysztofKaty » 28 mar 2010, o 11:04

z kompem to dopiero w srode dam rade bo tu u mnie raczej nikt nie ma
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Postprzez v1rooz » 28 mar 2010, o 12:12

na luzie obroty tez szaleja ? na postoju ?

odepnij wtyczke od krokowca i zobacz jak bedzie sie zachowywyac,

wyjmij go i przeczysc. zaden trud.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez pablomed » 28 mar 2010, o 13:07

Na pewno po resecie? On powinien pomóc a nie zaszkodzić ( o ile to ABD). Może podstawa pod wtryskiem puszcza lewe powietrze.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KrzysztofKaty » 28 mar 2010, o 18:46

na postoju tez bez ruznicy paliwa zaraz odepne tego krokowca i zobacze

[ Dodano: 2010-03-28, 23:21 ]
koledzy po zdjeciu wtyczki z czujnika temp. obroty wzrosly do 1500, a po zdjeciu z krokowca nie zauwazylem zmiany:(
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Postprzez v1rooz » 28 mar 2010, o 23:27

czyli czujnik OUT na nowy
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez BORYSKA » 29 mar 2010, o 19:25

v1rooz napisał(a):czyli czujnik OUT na nowy

v1rooz, niekoniecznie. Po odpięciu czujnika obroty mają wzrosnąć. Poza tym w niektórych instalacjach czujnik temperatury nie ma nic "do gadania" przy jeździe na LPG. Tak jak pablomed, stawiam na nieszczelność w układzie dolotowym Ewentualnie parownik może wymagać już regeneracji.
KrzysztofKaty, ile przejechałeś już z tym parownikiem?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez mlodylodz » 29 mar 2010, o 19:38

sorry nie zaluwazylem :wstyd:
Ostatnio edytowano 29 mar 2010, o 20:07 przez mlodylodz, łącznie edytowano 1 raz
mlodylodz
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4 lut 2010, o 23:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez v1rooz » 29 mar 2010, o 19:58

mlodylodz napisał(a):ja stawiam na krokowy


po co ten bezsensowyny post?

skoro ktrokowy mu dziala jak odpial wtyczke i nic nie bylo.

albo nieszczelnosc mozliwe niech rozbierze rure wyczysci ja i dokladnie zlozy i filtr tez niech sprawdzi.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez pablomed » 29 mar 2010, o 21:43

Podstawka najpierw. ABU jako silnik bez przepływomierza nie jest wrażliwy na dziury w dolocie przed wtryskiem, na benzynie zupęłnie nie a na lpg ewentualnie tak ale w małym stopniu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KrzysztofKaty » 30 mar 2010, o 05:59

poprzedni wlascicel mojego gofra zalozyl stozek wszedzie jest szczelny bynajmniej tak mi sie wydaje parownik ma drugi rok dopiero i gazownik mowil ze raczej to nie on bo na benzynie jest to samo mowil tez ze to jakis czujnik polozenia przepustnicy mogl pasc i zle wskazywac i z tad cale zamieszanie
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości