problem poważny

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem poważny

Postprzez dezerter35 » 31 sie 2012, o 18:37

niedawno kupiłem 3 i nie paliło toto na benzynie , ale do zimy trzeba to zrobić .
jest tak :
do pompki paliwa,wskażnika paliwa nie dochodzi prąd (świateł tab. rej też nie ma ,popielniczka też nie oświetlona z tyłu może to iść wspólną wiązką? )
oczywiście przekażnik sprawdzony ,bezpiecznik też wszystko gra
wyciągnołem przełącznik WR (http://www.lecholpg.pl/download/wr_instrukcja.pdf ) i widze coś dziwnego
żółty przewód odcięty
biały przewód odcięty
niebieski odcięty i połączony z jakimś zielonym (znika zielony pod bebechami )
może to jest przyczyna braku zasilania pompy paliwa?
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

problem poważny

 

Postprzez trojeczkaGT » 31 sie 2012, o 23:21

ja bym sie pokusil o podlaczenie tego zoltego tak jak ma byc najlepiej jak by byly jeszcze zdjecia tej centralki od strony kostki wlasnie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 1 wrz 2012, o 07:16

Ja bym sprawdził czy jak włączysz zapłon czy z ECU idzie sygnał na przekaźnik . Nawet to po włączeniu zapłonu sygnał na pompę jest tylko przez 2-3 sek.Tak sprawdzić musisz podłącz żarówkę pod wtyczkę i sprawdź dokładnie czy się zapali na tą chwilę . Zasilanie pompy i wskaźnika udrożnić najpierw należy :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez dezerter35 » 2 wrz 2012, o 07:59

sprawdzałem na żarówkę nie ma zasilania gdzie dalej szukać?

od czego wychodzi zasilanie do pompy paliwa i wskażnika paliwa? może tam jest problem
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

Postprzez pablomed » 3 wrz 2012, o 13:21

Przy przełączniku masz wszystko ok, chodzi o to że masz domonotowany do LPG dodatkowy przekaźnik pod maską i do niego albo do elektroaworu LPG idzie kabel niebieski dołaczony do zielonego. W takim podłączeniu żółty jest niepotrzebny a biały jest od wskaźnika poziomu LPG którego niwe chiało się komuś podpiąć. Znajdź ten przekaźnik i sprawdź czy działa, czy ma wsuwki nie poluzowane, jeśli nie działa to benzyna się nie załączy nie z powodu nie działania pompy, tylko z powodu braku zasilania na wtryskiwacz benzyny.
Kolejne pytanie czy jesteś pewien że pompa nie działa, nie słychac jej?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dezerter35 » 3 wrz 2012, o 18:37

pompa nie działa na 100% nie ma zasilania

znalazłem 2 przekażniki pod maską
na jednym jest Lp PRE0004 wychodzą cztery kable
drugi NVF4-2Cz 30a też cztery
wszystkie przewody sprawdziłem wyczyszczone i nic co dalej?
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron